Przetargi.pl
Budowa infrastruktury okołoturystycznej Ośrodka Rekreacji Sportowej Zalew w Lędzinach w celu podniesienia atrakcyjności turystycznej regionu

Urząd Miasta Lędziny ogłasza przetarg

  • Adres: 43-143 Lędziny, ul. Lędzińska 55
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2015-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Lędziny
    ul. Lędzińska 55
    43-143 Lędziny, woj. śląskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury okołoturystycznej Ośrodka Rekreacji Sportowej Zalew w Lędzinach w celu podniesienia atrakcyjności turystycznej regionu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zagospodarowanie infrastruktury okołoturystycznej Ośrodka Rekreacji Sportowej Zalew w Lędzinach w obszarze nr 1 zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie realizacji projektu oraz umową o dofinansowanie. W ramach zadania przewiduje się budowę następujących elementów infrastruktury: plac zabaw, oświetlenie zewnętrzne obiektów infrastruktury i alejek spacerowych, organizacja alejek spacerowych wraz z elementami małej architektury i zieleni, oznakowanie parkingu w celu dostosowania go do potrzeb osób niepełnosprawnych. W szczególności w zakres zadania wchodzą: wytyczenie i kompleksowe wykonanie alejek spacerowych wraz z elementami małej architektury (np. wybrukowanie miejsc pod ławki i kosze) wraz z dostosowaniem kolidującej infrastruktury do rzędnych wysokościowych alejek (np. dostosowanie wysokości studzienek kanalizacji do poziomu chodnika wraz z wymianą pokryw na żeliwne zamykane) oraz rzędnej terenu po niwelacji, dostawa i montaż ławeczek oraz koszy na śmieci - 15 kpl., zgodnych z dokumentacją lub równoważnych, montaż na terenie ośrodka 15 lamp (przy chodniku 11 szt. i 4 szt. przy skateparku), zgodnie z dokumentacją projektową na słupach wysokości 9m wraz z kompletnym złączem rozdzielczo pomiarowym (rozłącznik bezpiecznikowy i izolacyjny, licznik energii, wskaźnik obecności napięcia, wyłączniki instalacyjne, styczniki, programatory astronomiczne 1-no kanałowe) z ułożeniem kabli (pod zaprojektowanymi chodnikami kable ułożyć w osłonach), wpięciem do istniejącej instalacji zasilającej podziemnej, podłączeniem oraz wyprowadzeniem kabli pod kolejne etapy oświetlenia zewnętrznego, umożliwiając kontynuacje robót bez konieczności demontażu utwardzeń wykonanych w bieżącym etapie. wykonanie placu zabaw o nawierzchni syntetycznej wylewanej w technologi SBR+EDPM, np. Alsasafe lub równoważnej, z obrzeżami systemowymi; nawierzchnię wykonać na płycie żelbetowej wylanej z betonu klasy B30, grubości 12 cm i spadku płyty 1%, posadowionej na podbudowie z kruszywa kamiennego zagęszczonego gr. 15 cm i warstwie odsączającej piaskowej gr. 6 cm; grubość nawierzchni syntetycznej dostosować do wysokości swobodnego upadku dla zamontowanych urządzeń (np. dla HIC=2m nawierzchnia syntetyczna w systemie Alsasafe (SBR+EDPM) o gr. 70mm) wraz z dostawą i montażem urządzeń zgodnie z dokumentacją projektową lub równoważnych; warstwa EDPM w kolorze żółtym/pomarańczowym, dostawa i montaż tablicy-regulaminu dla placu zabaw (wolnostojąca, konstrukcja stalowa, ocynkowana, malowana proszkowo w kolorze grafitowym), wykonanie niwelacji terenu, posadzenie drzew, przycięcie i korekta żywopłotów wraz z uzupełnieniem ubytków, posianie trawników z nawożeniem, oznakowanie parkingu pionowe (2 znaki D-18) i poziome malowane farbą drogową maszynowo hydrodynamicznie ze szczególnym uwzględnieniem wyznaczenia 4 stanowisk postojowych dla pojazdów osób niepełnosprawnych (oznakowania poziome znakami P-24) zgodnie z projektem i obowiązującymi przepisami, roboty rozbiórkowe wraz z wywozem i utylizacją, wycinka drzew wraz z karczowaniem, wywozem i utylizacją. Szczegółowo zakres robót został określony w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wykonać i dostarczyć dokumentację powykonawczą niezbędną do uzyskania pozwolenia na użytkowanie do dnia zakończenia realizacji umowy, w szczególności: operat geodezyjny powykonawczy, protokoły badań i sprawdzeń wykonanych instalacji elektrycznych, oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, ponadto: badania zagęszczania warstw konstrukcyjnych (zgodnie ze ST), dokumentacja placu zabaw (sprawozdanie/certyfikat/świadectwo zgodności placu zabaw z normą PN EN-1176, normą PN EN 1177, prawem budowlanym i ustawą o ogólnym bezpieczeństwie produktów (produkt bezpieczny), instrukcja obsługi, konserwacji urządzeń i podłoża placu zabaw, atesty / specyfikacje / certyfikaty / dokumenty (spełniająca wymagania SIWZ), zabezpieczenie roszczeń z tytułu gwarancji. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlano-wykonawczą, STWiOR oraz załączonymi przedmiarami robót dotyczącymi zakresu prac do wykonania. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót przy realizacji przedmiotu zamówienia zostaje opisana poprzez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych, w szczególności dotyczących nawierzchni placu zabaw, urządzeń, słupów oświetleniowych, kostki brukowej, ławek parkowych i koszy na śmieci. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu przelewem, na konto Zamawiającego: numer rachunku: ING Bank Śląski Katowice 04 1050 1214 1000 0024 1111 9239 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania na rachunku Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) gwarancjach bankowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 §8. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4 niniejszej sekcji, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielona rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ledziny.pl/content/show.php?pg=przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach