Przetargi.pl
Kontrakt W7 - przebudowa obiektów i montaż nowych urządzeń w oczyszczalni ścieków FOCH III w Knurowie

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-194 Knurów, ul. Szpitalna 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3300150, 3300168 , fax. 032 3300169
  • Data zamieszczenia: 2015-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o.
    ul. Szpitalna 11 11
    44-194 Knurów, woj. śląskie
    tel. 032 3300150, 3300168, fax. 032 3300169
    REGON: 27657551900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.knurow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: sektor wodny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrakt W7 - przebudowa obiektów i montaż nowych urządzeń w oczyszczalni ścieków FOCH III w Knurowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową obiektów i montażem nowych urządzeń na oczyszczalni ścieków FOCH III w Knurowie. 1) Opis ogólny zamówienia Tło, cel i ogólne uwarunkowania zamówienia Przedmiotem Zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, wykonanie robót budowlano-montażowych, przeprowadzenie rozruchu w ramach zadania pn. Przebudowa obiektów i montaż nowych urządzeń w oczyszczalni ścieków FOCH III w Knurowie. Planowane przedsięwzięcie będzie uwzględniać wszystkie roboty i media zewnętrzne i wewnętrzne, niezbędne do funkcjonowania urządzeń, takie jak: zasilanie energetyczne, sterowanie wraz z AKPiA, kanalizacją, teletechnika zagospodarowanie terenu itp. Inwestycja ta jest inwestycją celu publicznego w ujęciu rzeczowym, zakres podany w rozdziale pkt 4, Tom III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Przy projektowaniu i realizacji Zamówienia należy uwzględnić niżej podane ogólne uwarunkowania: 1. oddziaływanie na środowisko terenu oczyszczalni winno zamykać się w granicach działki, na której znajdują się obiekty i do której Zamawiający posiada tytuł prawny. 2. emisja do otoczenia hałasu, aerozoli, substancji do powietrza z tytułu eksploatacji oczyszczalni powinna mieścić się w dopuszczalnych granicach ustalanych stosownymi do zakresu aktami prawnymi obowiązującymi w prawodawstwie Polskim i Dyrektywami Unijnymi. Również emisja odorów nie powinna stanowić uciążliwości. 3. zabudowane na terenie oczyszczalni urządzenia muszą spełniać wytyczne Dyrektywy Europejskiej nr 2000/54, aneks V i VI - Ochrona pracowników przed ryzykiem zagrożeń biologicznych. 4. ponadto przy projektowaniu i realizacji inwestycji należy uwzględnić ewentualne, wydane przez odpowiednie władze, postanowienia i decyzje określające warunki realizacji przedmiotowego Zamówienia. 2) Ogólny zakres działań Wykonawcy 1.2.1. Projektowanie W ramach wstępnych prac Wykonawca (Projektant) zobowiązany jest do: zweryfikowania wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotu Zamówienia, wykonania, w miarę konieczności, niezbędnych pomiarów geodezyjnych i map do celów projektowych. wykonania inwentaryzacji modernizowanych obiektów, istniejących instalacji i przewodów międzyobiektowych, dróg, zieleni w zakresie koniecznym dla sporządzenia dokumentacji projektowej oraz wykonania robót budowlanych. Wykonawca na etapie wykonywania Dokumentacji Projektowej winien dokonać uzgodnień dotyczących zasilania energetycznego, przyłączy wod-kan oraz pozostałych niezbędnych mediów z użytkownikiem oczyszczalni. Wykonawca opracuje i zatwierdzi u Zamawiającego oraz w upoważnionych organach administracyjnych co najmniej następujące dokumenty: mapy do celów projektowych w miarę potrzeby, koncepcję szczegółowo przedstawiającą planowane rozwiązania technologiczne. Projekt Budowlany opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994r. (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami, inne opracowania, w przypadku konieczności, wymagane dla uzyskania Pozwolenia na Budowę. projekt wykonawczy dla celów realizacji zamówienia. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego. Projekty techniczne wykonawcze sporządzone będą oddzielnie dla każdego obiektu budowlanego. Projekt organizacji robót. Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ). Plan Zapewnienia Jakości wykonywanych robót budowlanych (PZJ). Projekt rozruchu urządzeń oczyszczalni (obejmujący Program Prób Końcowych oraz Program Prób Eksploatacyjnych). Instrukcję eksploatacji obiektów i urządzeń oczyszczalni w zakresie realizacji Zamówienia. Wykonawca, w imieniu Zamawiającego (na podstawie udzielonego pełnomocnictwa) dokona zgłoszenia o zamiarze prowadzenia robót, względnie w przypadku konieczności, wystąpi o wydanie decyzji administracyjnej udzielającej pozwolenia na budowę dla zadania pod nazwą Przebudowa obiektów i montaż nowych urządzeń w oczyszczalni ścieków FOCH III w Knurowie i uzyska taką decyzję, Na kolejnych etapach sporządzania dokumentacji projektowej, w szczególności po opracowaniu Koncepcji i przed złożeniem zgłoszenia o zamiarze / wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, niezbędne jest uzyskanie akceptacji od Zamawiającego rozwiązań projektowych zawartych w danej fazie dokumentacji projektowej. Akceptacja Zamawiającego warunkowana będzie zgodnością dokumentacji projektowej z wymaganiami PFU i warunkami Zamówienia. Szczegółowe warunki wykonania i odbioru robót. Wykonawca opracuje projekty budowlane i projekty wykonawcze w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz przekaże projekty w formie elektronicznej w formacie pdf i word lub excel. Inne składniki dokumentacji projektowej Wykonawca przekaże w wersji papierowej w 5 egzemplarzach oraz w formie elektronicznej w formacie pdf i word lub excel. Ponadto Wykonawca opracuje i zatwierdzi u Zamawiającego oraz (o ile będzie prawem wymagane) w upoważnionych organach administracyjnych dokumenty powykonawcze, obejmujące co najmniej: Dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów i połączeń międzyobiektowych, o ile będzie prawem wymagana w 5 egzemplarzach papierowych oraz w formie elektronicznej w formacie pdf i word lub excel., Dokumentację Techniczno-Ruchową wszystkich dostarczanych i montowanych urządzeń. Instrukcje stanowiskowe oraz instrukcje BHP, p.poż - dotyczącą realizowanego zagadnienia w powiązaniu z funkcjonująca technologią. Dokumentację związaną z wyznaczeniem stref zagrożenia wybuchem Sprawozdanie z rozruchu, w którym Wykonawca przedstawi wyniki w zakresie pozwalającym na sprawdzenie osiągnięcia przez niego warunków wynikających z przedstawionych gwarancji, parametrów i wielkości eksploatacyjnych i innych wartości wykazanych na dowolnym etapie procesu inwestycyjnego. Dokumenty ze szkolenia personelu. Inne projekty robocze. Protokoły sprawdzeń i badań. Raport porealizacyjny opracowany po okresie gwarancji, w którym Wykonawca przedstawi wyniki w zakresie pozwalającym na sprawdzenie dotrzymania parametrów Wykonawca w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie o ile będzie wymagana. Jeżeli prawo lub względy praktyczne wymagają, aby niektóre dokumenty Wykonawcy (Projektanta) były poddane weryfikacji przez osoby uprawnione lub uzgodnieniu przez odpowiednie władze, to przeprowadzenie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień będzie przeprowadzone przez Wykonawcę przed przedłożeniem tej dokumentacji do zatwierdzenia przez Zamawiającego. W szczególności Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania wymaganych urządzeń do rozruchu i eksploatacji. Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskaniem uzgodnień, opinii i decyzji Wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej. Zatwierdzenie jakiegokolwiek dokumentu przez Zamawiającego nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej z Zamówienia. 1.2.2. Roboty budowlane Na podstawie projektów opisanych powyżej, w ramach budowy, zostaną zmodernizowane i wybudowane obiekty opisane w pkt 4, Tom III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące ubezpieczenia Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć Roboty. Szczegółowe wymagania w tym zakresie określone zostały wg. wzoru umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. Nadzory autorskie Wykonawca zapewni sprawowanie Nadzoru Autorskiego przez projektantów - autorów Dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Budowlane. Nadzory autorskie odbywać się będą w zakresie koniecznym oraz na żądanie Inspektora i Zamawiającego. Nadzór dokumentowany będzie w szczególności poprzez: Wpis do Dziennika Budowy. Weryfikację Dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z faktycznym wykonaniem Robót. Weryfikacja zostanie potwierdzona poprzez oświadczenie projektantów - autorów, załączone do Dokumentacji powykonawczej. Koszt nadzoru autorskiego uważa się za wliczony w cenie oferty. 1.2.3. Szkolenie, Rozruch, Przejęcie Robót od Wykonawcy Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego. Przeprowadzi na swój koszt rozruch urządzeń i wymagane próby z uzyskaniem zamierzonego efektu. Uzyska odbiór techniczny, potwierdzony przez Inspektora nadzoru i Zamawiającego. Wykonawca wykona także inne zobowiązania konieczne do przekazania obiektu do eksploatacji i użytkowania, w tym wyposaży w urządzenia i narzędzia eksploatacyjne oraz bezpieczeństwa i higieny pracy wg standardu wynikającego z przepisów, zastosowanej technologii i rozwiązań materiałowych. Wykonawca uzyska także pozytywne opinie stosownych organów administracji państwowej, kompetentnych w trybie przekazania obiektu do eksploatacji i użytkowania. Wykonawca zapewni także kompletne oznakowanie obiektów, urządzeń, stref i innych elementów realizowanych instalacji wymagających oznakowania. Na czas rozruchu Wykonawca dostarcza wszystkie części zamienne oraz materiały zużywające się jak również pokrywa koszty wszelkich niezbędnych prób i badań. Rozruch urządzeń oczyszczalni oraz osiągnięcie zamierzonego efektu, będzie realizowane w miarę kończenia kolejnych etapów prac. Roboty będą przyjęte przez Zamawiającego, kiedy zostaną ukończone zgodnie z Zamówieniem, po zakończeniu z wynikiem pozytywnym rozruchu mechanicznego i technologicznego urządzeń potwierdzonego przez inspektora nadzoru i Zamawiającego. 3) Zarys stanu istniejącego Oczyszczalnia ścieków zlokalizowana jest, przy ul. Rakoniewskiego w Knurowie. Oczyszczalnia ścieków jest obiektem istniejącym, który został zmodernizowany w ubiegłych latach, obecnie przepustowość wynosi Qmin - 2625 m3/d, Qmax - 3800 m3/d. Prognozowana maksymalna wydajność oczyszczalni wg opracowania projektu sporządzonego przez firmę Hydrosan sp. z o.o. z 2004 r, wyniesie Qmax - 7 200m3/d. Oczyszczalnia wyposażona jest we wszystkie obiekty i urządzenia technologiczne, umożliwiające prawidłowy przebieg procesu oczyszczania ścieków. Natomiast w celu poprawienia gospodarki osadowej, oraz funkcjonalności urządzeń założono w przedmiotowym opracowaniu rozwiązania technologiczne usprawniające w/w procesy. 2. Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pn. Porządkowanie gospodarki ściekowej Gminy Knurów- budowa i przebudowa systemów kanalizacyjnych dofinansowanego ze środków unijnych - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko Priorytet I Działanie 1.1. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Programie Funkcjonalno- Użytkowym stanowiącym Tom III SIWZ. 4.Termin wykonania zamówienia - zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy, przy czym Zamawiający określa następujący przedział czasowy, w którym oczekuje wykonania zamówienia: maksymalny akceptowalny czas realizacji zamówienia - do 30.11.2015 r. czas minimalny, realny do dotrzymania - do 30.09.2015 r. Datę do jakiej Wykonawca oferuje wykonanie zamówienie należy podać w pkt 1.2) Formularza oferty. Po wyborze oferty najkorzystniejszej zostanie ona wpisana do umowy jako obowiązujący termin wykonania przedmiotu umowy (w §2 ust.1 Wzoru umowy). Termin wykonania liczony w miesiącach od planowanego terminu zawarcia umowy podany przez Wykonawcę w pkt 1.3) Formularza oferty służy jedynie ocenie oferty w kryterium określonym w pkt XVIII Tomu I SIWZ - IDW. Zamawiający określa następujący przedział czasowy dla oceny i porównania ofert: maksymalny termin służący ocenie i porównaniu ofert: 8,5 miesiąca licząc od planowanego terminu zawarcia umowy; termin minimalny, realny do dotrzymania, służący ocenie i porównaniu ofert: 6,5 miesiąca licząc od planowanego terminu zawarcia umowy Planowany termin zawarcia umowy: do 16.03.2015 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521274
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium. 2. Wysokość wadium: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 69 1020 2401 0000 0202 0180 2354 z dopiskiem: Wadium - nr sprawy JRP/ZP/01/2015 4. Wadium wnoszone w innych formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Knurowie, w Kasie. 5. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwik.knurow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach