Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji hali budynku nr 1013 na terenie Gliwickiej Giełdy Samochodowej.

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2016-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji hali budynku nr 1013 na terenie Gliwickiej Giełdy Samochodowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji hali budynku nr 1013 na terenie Gliwickiej Giełdy Samochodowej. 1. Roboty przygotowawcze: - zabezpieczenie i ogrodzenie terenu, oznakowanie stref niebezpiecznych, przygotowanie terenu budowy 2. Roboty zasadnicze: 2.1. REMONT ELEWACJI: - Zamurowanie dolnego pasma okien przy pomocy bloczków gazobetonowych - Częściowe zamurowanie otworu okiennego w miejscu usytuowania drzwi ewakuacyjnych przy pomocy bloczków gazobetonowych. - Demontaż górnego pasma okien stalowych - Montaż nowych okien i drzwi aluminiowych, zabudowa pustaków szklanych 19x19x8cmm w klasie EI30, bezbarwnych. - Wykonanie montażu parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej 2.2. PRACE WEWNĘTRZNE - Wykonanie prac wyrównujących posadzkę - niwelacja - Wykonanie posadzki przemysłowej - Demontaż ze ścian wsporników, urządzeń itp. - W miejscach występowania odspojenia tynku, zagrzybienia i pleśni zbicie tynku, smarowanie ściany środkiem grzybo i pleśniobójczym do murów - Usunięcie ze ścian farby olejnej - Uzupełnienia dziur, nierówności ubytków tynku ścian, pilastrów i rygli żelbetowych - Wykonanie tynku cem. - wap. kat. III - Malowanie ścian, pilastrów i rygli żelbetowych farbami emulsyjnymi - Istniejące dźwigary kratownicowe: czyszczenie, odtłuszczenie, malowanie - Czyszczenie, odtłuszczenie, malowanie antykorozyjne i nawierzchniowe istniejących elementów stalowych świetlika od wewnątrz i z zewnątrz, demontaż szklenia szkłem zbrojonym, wypełnienie płytami z poliwęglanu - Naprawa uszkodzonych płyt stropowych zaprawą naprawczą do konstrukcji żelbetowych - Malowanie płyt stropowych farbą emulsyjną - Wykonanie instalacji elektrycznych: oświetleniowej i ewakuacyjnej dla ciągów komunikacyjnych. (instalacje zasilające dla najemców - wykonanie wg wytycznych związanych z wynajmem) - Kabel zasilający przebiegający przez halę 1013 w osi 8 obudować do EI 30 płytami ognioodpornymi i niepalnymi np. typu Promatect gr. min. 25 mm w systemie ogniochronnych kanałów kablowych (lub system równoważny) - wykonanie do części socjalnej przyłącza co (zasilanie i powrót) oraz wodnego wraz z izolacją termiczną - dostawa i montaż zbiornika na olej opałowy o pojemności 1 m3 wraz z niezbędnym osprzętem (do istniejącej kotłowni olejowej w budynku biurowym) UWAGA: integralną częścią niniejszej specyfikacji są: - projekt wykonawczy, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiar robót, Wszystkie w/w elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Sporządzając ofertę cenową należy w niej ująć wszelkie roboty które nie zostały zawarte w przedmiarach robót, a które są niezbędne zdaniem Wykonawcy do wykonania zadania, na przykład rusztowania, ogrodzenia, zabezpieczenia i tym podobne. Przygotowując ofertę, dokumentację przetargową należy rozpatrywać wyłącznie w zakresie dotyczącym modernizacji hali budynku nr 1013. Z przedmiaru na roboty budowlane - rozdział ELEWACJA należy pominąć następujące pozycje: 81 - 50 %, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92- 50 %. Z przedmiaru na roboty budowlane należy pominąć następujące pozycje: rozdział roboty rozbiórkowe; rozdział roboty budowlane: poz. 16 - 23, 42 - 52, 55 - 62; rozdział stolarka: poz. 66 - 72, 76,77,78. Z przedmiaru na roboty elektryczne należy pominąć następujące pozycje: 42 - 49. Z przedmiaru na roboty instalacyjne należy pominąć wszystkie pozycje za wyjątkiem poz. 52,55. W kosztorysie na roboty budowlane: w poz. 28 należy przyjąć 2,77 t, w poz. 29 należy przyjąć 60 szt, w poz. 55 należy przyjąć 31,8 m2, w poz. 56 należy przyjąć 108 szt. Jeżeli w przedmiarze robót lub w dokumentacji technicznej podano nazwy własne materiałów budowlanych lub systemów wykonawca ma prawo w ofercie zastąpić je materiałami lub systemami o równoważnych parametrach technicznych. Pozostałe warunki wykonania robót 1. Zamawiający umożliwi Wykonawcy w czasie wykonywania prac odpłatne korzystanie z mediów. 2. Jest pożądane aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną na budowie celem ujęcia w ofercie wszelkich kosztów wynikających z organizacji robót i placu budowy, transportu itp. oraz weryfikacji przedmiaru i zakresu robót. 3. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w projekcie lub specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną. 4.Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania zamienników zaprojektowanego wyposażenia. Zamienniki muszą być równoważne pod względem charakterystyki urządzeń, spełnianych funkcji, oraz równoważne pod względem wielkości, rodzaju i ilości źródeł światła, czasu pracy, mocy w przypadku oświetlenia. 6. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 7. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót. 8. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym, - dziennik budowy, - dokumentację powykonawczą, 7. Wykonawca udzieli trzyletniej gwarancji na wykonane roboty i dostarczone materiały. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika budowy posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 2. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy. 3. Stałego dbania o to, aby prowadzone prace nie powodowały zaśmiecenia okolicznego terenu. 4. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac. 5. Wykonywania prac w dniach i godzinach uzgodnionych z kierownikiem obiektu i w sposób nie utrudniający funkcjonowania obiektu. 6. Bieżącego wywozu odpadów. 7. Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 8. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 9. Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu. 10. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. 11. Stałego dbania o to, aby środki transportowe wyjeżdżające z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjeżdżających z budowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 15 000,00 zł ( słownie: piętnaście tysięcy 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_jednostek_miejskich
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach