Przetargi.pl
Budowa infrastruktury drogowej wraz z budową miejskiej hali targowej handlu hurtowego

Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, Ludwika Waryńskiego 34A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu
    Ludwika Waryńskiego 34A
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 340534333
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm-grudziadz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury drogowej wraz z budową miejskiej hali targowej handlu hurtowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część pierwsza: obejmuje wykonanie robót budowlanych obejmujących infrastrukturę drogową znajdującą się w przyszłym pasie drogi publicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w „Załączniku nr 5.1 OPZ”. Niniejsze zamówienie w zakresie części pierwszej obejmuje budowę infrastruktury od km 0+350,52 do km 0+612,87 łącznie z rondem przy ul. Łyskowskiego stanowiącej etap I przedsięwzięcia pn. „Budowę drogi łączącej ulicę Karabinierów z ulicą Łyskowskiego” wraz z odwodnieniem, oświetleniem ulicznym, kanałem technologicznym, zagospodarowaniem zieleni na ww. odcinku. Ponadto, zakres zamówienia obejmuje również usuniecie kolizji sieci uzbrojenia podziemnego i naziemnego w zakresie niezbędnym do wykonania infrastruktury drogowej od km 0+350,52 do km 0+612,87.Część druga: obejmuje wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę hali targowej wraz z miejscami parkingowymi, jezdnią manewrową oraz pozostałą infrastrukturę techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w „Załączniku nr 5.2 OPZ”. Niniejsze zamówienia - części drugiej obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy Miejskiej Hali Targowej – część A wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną umożliwiającą użytkowanie hali A na terenie aktualnej giełdy handlowej przy ul. Łyskowskiego 37 w Grudziądz. Zakres rzeczowy zadania obejmuje:1. Budowę hali targowej część A (bez łącznika), zgodnie z projektem,2. Budowa podjazdów dla samochodów typu TIR (rampa), zgodnie z projektem,3. Rozbiórka budynków w obszarze budowy hali,4. Budowa infrastruktury technicznej:4.1. Sieć wodociągowa według rysunku nr 1 4.2. Sieć kanalizacji bytowo-gospodarczej według rysunku nr 24.3. Sieć kanalizacji deszczowej według rysunku nr 34.4. Sieć elektryczna według rysunku nr 44.5. Przebudowa dróg wewnętrznych i parkingów według rysunku nr 5Powyższe rysunki stanowią załącznik do umowy dla części drugiej i znajdują się w folderze „Załącznik nr 5.2 OPZ”Część trzecia: obejmuje pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w zakresie części pierwszej niniejszego zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w „Załączniku nr 5.3 OPZ”.Część czwarta: obejmuje pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w zakresie części drugiej niniejszego zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w „Załączniku nr 5.4 OPZ”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości :część I - 70.000,00 złotych (siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100)część II - 100.000,00 złotych (sto tysięcy złotych 00/100)część III - 3.000,00 złotych ( trzy tysiące złotych 00/100)część IV - 5.000,00 złotych ( pięć tysięcy złotych 00/100)2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium na termin związania ofertą.3. W przypadku nie wniesienia wadium, lub wniesienia wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywania wadium nieprzerwalnie do upływu terminu związania ofertą lub złożenia wniosku o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania o udzielenie zamówienia.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w pkt 4 ppkt 2 - 4 wyżej z jej treści winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w pkt 4 ppkt 2 – 4 należy przekazać Zamawiającemu w formie oryginału gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej i należy przekazać Zamawiającemu przed terminem składania ofert.7. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank PKO BP SA numer 10 1020 5011 0000 9702 0169 6111:1) uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego;2) przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać nazwę przedmiotu zamówienia oraz numer sprawy.8. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 98 Ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – opis sposobu dokonania oceny spełniana tego warunku:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienieWykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienieWykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienieWykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;d) zdolności technicznej lub zawodowej:W zakresie części pierwszej:Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę o wartości minimum 4 000 000,00 zł brutto. W zakresie powyższej roboty Wykonawca winien wykonać skrzyżowanie o ruchu okrężnym wraz z drogą z kategorią ruchu minimum KR4, o przekroju ulicznym, długości min. 200 mb, składającej się z jezdni o nawierzchni bitumicznej, chodników o nawierzchni z kostki lub płytek betonowych. Ponadto musi zawierać w swoim zakresie budowę lub przebudowę kanalizacji deszczowej o wartości minimum 300 000,00 zł brutto oraz budowę oświetlenia o wartości minimum 50 000 zł brutto.W zakresie części drugiej:Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę o wartościminimum 8 000 000,00 zł brutto. W zakresie powyższej roboty Wykonawca winien wykonać obiekt kubaturowy o powierzchni użytkowej min. 2.000,00 m2 i kubaturze min. 10.000,00 m3, wyposażony w instalacje sanitarne oraz elektryczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach