Przetargi.pl
Budowa iluminacji Pomnika Sanitariuszki w Kołobrzegu

Urząd Miasta Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3551580 , fax. (094) 352 37 69
  • Data zamieszczenia: 2010-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Kołobrzeg
    ul. Ratuszowa 13 13
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3551580, fax. (094) 352 37 69
    REGON: 00052385000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa iluminacji Pomnika Sanitariuszki w Kołobrzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia: 1.Wytyczenie 57 m trasy linii kablowych;2.Rozebranie i odtworzenie nawierzchni z kostki 6,0 m2,remont cząstkowy nawierzchni z kostki regularnej 6,00 m2;3.Wykonanie rowu kablowego, wykonanie podsypki dolnej i górnej z piasku na 20 m trasie kabla oświetleniowego;4.Ułożenie w rowie linii kablowej YAKY 4x25mm2 - 6 m;5.Wyprowadzenie 9 obwodów kablem YKY 3x1,5 mm2 o łącznej długości 198 m;6.Wykonanie 10,5 m przepustu o średnicy 76,1/3,6 mm i ułożenie w nim 4 m kabla YAKY 4x25 mm2 i 26 m przewodów kabelkowych YKY 3 x 1,5 mm2;7.Zasypanie rowów kablowych na długości 14,5 m;8.Montaż 1 szafki oświetleniowej na fundamencie w/g dokumentacji projektowej;9.Rozebranie cokołu z płyt granitowych 40x40x3 cm 28 m2;10.Wykucie bruzd pod rury RB25 - 75,5 m w podłożu betonowym i ułożenie 80 m rur RB 25 oraz uzupełnienie posadzki cementowej wraz z zatarciem 4,8 m2;11.Wykucie otworów i osadzenie śrub kotwiących w podłożu betonowym 9 kompletów;12.Uzupełnienie cokołu z płyt granitowych 28 m2.w tym nowych płyt w ilości 10 szt.;13.Montaż 9 opraw na przygotowanym podłożu wraz z podłączeniem przewodów kabelkowych;14.Wbicie (4 x 1,5 m) uziomu i podłączenie uziomu z szafką oświetleniową; 15.Wykonanie pomiarów i wykonanie protokołów z przeprowadzonych pomiarów: pomiar rezystancji izolacji, ciągłości linii kablowych, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, pomiarów rezystancji uziomu, badania wyłączników różnicowoprądowych;16.Podłączenie szafki oświetleniowej do wskazanego w projekcie słupa oświetleniowego,17.Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej i 3 map z inwentaryzacją powykonawczą wykonaną przez uprawnionego geodetę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane przez zamawiającego metodą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Oświadczenie, iż Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne 3.Kosztorys ofertowy 4.Wykaz robót budowlanych branży instalatorstwo elektryczne wykonanych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane prace zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Należy podać przynajmniej jedno zamówienie o wartości minimum 20 000 zł brutto 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia kwalifikacyjne E w zakresie montażu oraz E , D w zakresie prac kontrolno-pomiarowych do 1 kV. Dla kierownika robót: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy P.z.p., wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy P.z.p.; 7.Opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach