Przetargi.pl
Wyłapywanie i utrzymywanie pod opieką weterynaryjną bezdomnych zwierząt z terenu Miasta i Gminy Borne Sulinowo

Gmina Borne Sulinowo ogłasza przetarg

  • Adres: 78-449 Borne Sulinowo, Al. Niepodległości 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3734125 , fax. 094 3734133
  • Data zamieszczenia: 2010-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borne Sulinowo
    Al. Niepodległości 6 6
    78-449 Borne Sulinowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3734125, fax. 094 3734133
    REGON: 33092062400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bornesulinowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłapywanie i utrzymywanie pod opieką weterynaryjną bezdomnych zwierząt z terenu Miasta i Gminy Borne Sulinowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyłapywanie i utrzymanie pod opieką weterynaryjną bezdomnych zwierząt z terenu Miasta i Gminy Borne Sulinowo z zachowaniem zasad określonych w ustawie O ochronie zwierząt z dnia 21 sierpnia 1997 roku ( Dz. U. z 2003r. Nr 106 poz. 1002 ze zm.) oraz wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. z 2004r. nr 158 poz. 1657) i zaleceń urzędowego lekarza weterynarii w tym: 1) wyłapywanie bezdomnych zwierząt (psy, koty) - według zaistniałej konieczności (dojazd i dowóz wyłapanych zwierząt do schroniska); a) rannych w wypadkach komunikacyjnych w ciągu godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia b) agresywnych w ciągu godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia c) w pozostałych przypadkach w dniu przyjęcia zgłoszenia. 2) przyjęcie bezdomnych zwierząt do schroniska, w tym: a) wykonanie wymaganych szczepień ochronnych; b) odpchlenie zwierząt; c) odrobaczenie zwierząt. 3) utrzymywanie bezdomnych zwierząt w schronisku w tym: a) zapewnienie właściwych warunków sanitarnych i bytowych b) karmienie zwierząt c) opieka weterynaryjna (profilaktyka i leczenie), d) przeprowadzenie sterylizacji/kastracji, e) wydawanie zwierząt dla osób chętnych do ich adopcji, oraz informowanie Gminy o miejscu ich przekazania, f) usypianie zwierząt w przypadku wystąpienia takiej konieczności, g) znakowanie schwytanych zwierząt poprzez tatuowanie, wprowadzenie numeru do bazy danych. 4) zbieranie i unieszkodliwianie zwłok bezpańskich zwierząt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 775000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b. posiadają wiedzę i doświadczenie; c. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby Wykonawcy wspólnie spełniali w/w warunki udziału w postępowaniu. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią wzoru umowy załącznik nr 6 do SIWZ. 7) Zaświadczenie o nie zaleganiu z US i ZUS. 8) Dokumenty potwierdzające posiadanie wykwalifikowanych osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym min. 1 lekarza weterynarii oraz 2 pielęgniarzy zwierząt przeszkolonych w zakresie postępowania ze zwierzętami oraz przepisów o ochronie zwierząt. 9) Wykaz posiadanych odpowiednich narzędzi i urządzeń do wykonywania przedmiotu zamówienia. 10) Dokumenty potwierdzające posiadanie aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.) 11) Wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem ich nazw i siedzib - jeśli dotyczy 12) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum, itp.). 13) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 5), 7), 10), 12), 13) niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bornesulinowo.pl/zp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach