Przetargi.pl
„Budowa i wyposażenie obiektu infrastruktury zintegrowanego systemu transportu publicznego tj. multimedialnego i multimodalnego centrum przesiadkowego wraz z centrum usług informatycznych i komunikacyjnych”

Gmina Gościno ogłasza przetarg

  • Adres: 78120 Gościno, ul. IV Dywizji WP
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 513 382 , fax. 943 513 378
  • Data zamieszczenia: 2017-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gościno
    ul. IV Dywizji WP 58
    78120 Gościno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 513 382, fax. 943 513 378
    REGON: 53488800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goscino.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa i wyposażenie obiektu infrastruktury zintegrowanego systemu transportu publicznego tj. multimedialnego i multimodalnego centrum przesiadkowego wraz z centrum usług informatycznych i komunikacyjnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n. „Budowa i wyposażenie obiektu infrastruktury zintegrowanego systemu transportu publicznego tj. multimedialnego centrum przesiadkowego wraz z centrum usług informatycznych i komunikacyjnych” Wykonanie wszystkich niezbędnych robót koniecznych do wybudowania i wyposażenia obiektu infrastruktury zintegrowanego systemu transportu publicznego tj. multimedialnego centrum przesiadkowego wraz z centrum usług informatycznych i komunikacyjnych, w skład których wchodzą: a) budowa głównego centrum przesiadkowego w Gościnie, który jako zintegrowany system transportu publicznego połączy poszczególne ulice Gościna oraz miejscowościami Gminy Gościno oraz centrum przesiadkowym mieszczącym się w Gościnie, b) budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego poprzez wybudowanie miejsc umożliwiających dogodną zmianę środka transportu wyposażone w niezbędną w niezbędną dla obsługi podróżnych infrastrukturę w szczególności: miejsca postojowe, przystanki, punkty sprzedaży biletów i systemy informacyjne, c) budowa 5 obiektów "Bike and Ride" oraz 13 miejsc postojowych "parkuj i jedź" zlokalizowanych w każdej miejscowości Gminy, d) budowa brakującego odcinka drogi dla rowerów wzdłuż obwodnicy celem skomunikowania istniejącej ścieżki rowerowej z centrum przesiadkowym w Mieście Gościno - około 2 km, oraz w szczególności, e) budowę budynku dworca stanowiącego główne centrum przesiadkowe w Gościnie, budowę przystanku autobusowego w Mieście gościno przy ulicy Kolejowej z dwoma miejscami postojowymi na autobus i minibus, f) budowa oświetlenia dworca przy ulicy Kolejowej w Gościnie na odcinku długości 177 m, g) budowa przyłącza elektrycznego do wiaty przystankowej z szaletem publicznym w Gościnie ul. Kolejowa na dz. 425/11 z szafą pomiarową na dz. 426/1 i linią zalicznikową kablową po dz. 426/1 i 425/11 długości 32 m, h) budowę instalacji elektrycznej centrum przesiadkowego w Gościnie, i) budowę przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej dla potrzeb budynku centrum przesiadkowego, j) budowę wewnętrznej instalacji sanitarnej głównego centrum przesiadkowego,. 3.3. Przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: 1) Dokumentacja projektowa – stanowiącą załączniki zgodnie z poniższą specyfikacją: Załącznik nr 10.1 do SIWZ - Projekt Budynku Dworca Gościno, Załącznik nr 10.2 do SIWZ - Projekt miejsca postojowego Dargocice Załącznik nr 10.3 do SIWZ - Projekt miejsca postojowego Gościno Dworzec Załącznik nr 10.4 do SIWZ - Projekt miejsca postojowego Gościno Cmentarz Załącznik nr 10.5 do SIWZ - Projekt miejsca postojowego Gościno Dwór Załącznik nr 10.6 do SIWZ - Projekt miejsca postojowego Jarogniew Załącznik nr 10.7 do SIWZ - Projekt miejsca postojowego Karkowo Załącznik nr 10.8 do SIWZ - Projekt miejsca postojowego Mołtowo Załącznik nr 10.9 do SIWZ - Projekt miejsca postojowego Myślino Załącznik nr 10.10 do SIWZ - Projekt miejsca postojowego Ołużna Załącznik nr 10.11 do SIWZ - Projekt miejsca postojowego Pławęcino Załącznik nr 10.12 do SIWZ - Projekt miejsca postojowego Pobłocie Małe Załącznik nr 10.13 do SIWZ - Projekt miejsca postojowego Robuń Załącznik nr 10.14 do SIWZ - Projekt miejsca postojowego Wartkowo Załącznik nr 10.15 do SIWZ - Projekt rozbudowy dróg ul. Torowej i Kolejowej o ścieżkę rowerową, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiącą załączniki zgodnie z poniższą specyfikacją : Załącznik nr 11.1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna Gościno Kolejowa oświetlenie dworzec Załącznik nr 11.2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna Centrum Przesiadkowe Załącznik nr 11.3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna Dworzec przyłącze elektryczne zewnętrzne Załącznik nr 11.4 do SIWZ - Specyfikacja techniczna przyłącze elektryczne wewnętrzne Załącznik nr 11.5 do SIWZ - Specyfikacja techniczna Dworzec konstrukcja Załącznik nr 11.6 do SIWZ - Specyfikacja techniczna Dworzec oświetlenie Załącznik nr 11.7 do SIWZ - Specyfikacja techniczna sieć sanitarna wewnętrzna Załącznik nr 11.8 do SIWZ - Specyfikacja techniczna sieć sanitarna zewnętrzna Załącznik nr 11.9 do SIWZ - Specyfikacja techniczna linia kablowa 0,4 kV Załącznik nr 11.10 do SIWZ - Specyfikacja techniczna kanalizacja deszczowa Załącznik nr 11.11 do SIWZ - Specyfikacja techniczna przyłącze wodociągowe Załącznik nr 11.12 do SIWZ - Specyfikacja techniczna kanalizacja sanitarna 3) Przedmiar Robót – materiał pomocniczy - stanowiący załączniki zgodnie z poniższą specyfikacją: Załącznik nr 12.1. do SIWZ - Przedmiar Przyłącze 0,4 kV, Załącznik nr 12.2. do SIWZ - Przedmiar Budowa miejsc postojowych, Załącznik nr 12.3. do SIWZ - Przedmiar Główne Centrum Przesiadkowe, Załącznik nr 12.4. do SIWZ - Przedmiar oświetlenie, Załącznik nr 12.5. do SIWZ - Przedmiar instalacje, 3.4 Informacje szczegółowe: 1) Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie zobowiązany jest do wykonania i oznakowania oraz zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót na czas ich realizacji i zapewni bezpieczne dojście i dojazd do terenu robót. 2) W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny oferty Wykonawca zobligowany będzie do wykonania oraz zapewnienia: a) sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy, b) zapewnienie zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż., c) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność, d) zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, e) prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, f) przy realizacji zamówienia zagwarantowania, aby wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy posiadały dopuszczenie do obrotu oraz właściwe deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami. Wykonawca, ww. dokumenty na żądanie Zamawiającego dostarczy przy odbiorze końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów, g) wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zalecaniami inspektora nadzoru Zamawiającego, oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także z pozostałymi załącznikami. h) Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie z korzystania) dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3) Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 4) Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 5) Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 6) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z poźn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. 7) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych zakupionych przez siebie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 8.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 8.3. Wadium należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie , nr konta: 66858110300500027320000001 z adnotacją na blankiecie przelewu: „Wadium – „„Budowa i wyposażenie obiektu infrastruktury zintegrowanego systemu transportu publicznego tj. multimedialnego i multimodalnego centrum przesiadkowego wraz z centrum usług informatycznych i komunikacyjnych”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach