Urząd Gminy Małdyty ogłasza przetarg
- Adres: 14330 Małdyty, ul. Kopernika
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 897 586 124 , fax. 897 586 093
- Data zamieszczenia: 2018-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Małdyty
ul. Kopernika 10
14330 Małdyty, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 897 586 124, fax. 897 586 093
REGON: 53279000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maldyty.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa i udostępnienie 4 siłowni zewnetrznych w miejscowościach: Wilamowo, Linki, Sambród i Dobrocin na terenie gminy Małdyty. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa na terenie gminy w czterech miejscowościach gminy Małdyty tj. msc. Wilamowo, Linki, Sambród i Dobrocin pięciu podwójnych urządzeń do ćwiczeń siłowych, lamp solarnych oraz samoobsługowych stacji naprawy rowerów po jednej sztuce dla każdej lokalizacji. Urządzenia będą ustawione z zachowaniem stref bezpieczeństwa zgodnie z instrukcją montażu producenta. W każdej z lokalizacji zainstalowane zostanie jedno urządzenie przystosowane do ćwiczenia przez osoby niepełnosprawne. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opracowaniem technicznym i przedmiarem robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, o których mowa w pkt 5.1 ppkt 2 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów wykonawca, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenie (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 6.1 lit. a) i b). Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 6.1 lit. a) i b). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1 lit. a) i b) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ogólnodostępnych placów zabaw na terenie gminy Janowiec Kościelny
Dodano: 2023-10-30 - Budowa ogólnodostępnych placów zabaw na terenie gminy Janowiec Kościelny
Dodano: 2023-08-29 - Budowa ogólnodostępnych placów zabaw na terenie gminy Janowiec Kościelny
Dodano: 2023-06-13 - Modernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Iłowo-Osada
Dodano: 2023-04-24 - Budowa ogólnodostępnych placów zabaw na terenie gminy Janowiec Kościelny
Dodano: 2023-04-21 - Realizacja OBO Dajtki: „Park Osiedlowy DAJTKI 3”
Dodano: 2022-09-30 - Budowa placu zabaw „Sportowy Raj” w ramach budżetu obywatelskiego na rok 2022 przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Noblistów Polskich w Gołdapi – II etap dostawa i montaż urządzeń placu zabaw
Dodano: 2022-09-22 - Realizacja OBO Likusy: „Rewitalizacja zabytkowego parku z placem zabaw przy ul. Bałtyckiej 45– Etap II”
Dodano: 2022-09-16 - Realizacja OBO Likusy: „Rewitalizacja zabytkowego parku z placem zabaw przy ul. Bałtyckiej 45– Etap II”
Dodano: 2022-08-29 - Budowa Skateparku w Lubawie
Dodano: 2021-02-15