Przetargi.pl
Budowa i remont chodników z podziałem na 3 części

Zarząd Dróg Powiatowych w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 631 221 , fax. 146 630 141
  • Data zamieszczenia: 2020-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzesku
    ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 6
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 146 631 221, fax. 146 630 141
    REGON: 85166524900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiatbrzeski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i remont chodników z podziałem na 3 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje : 1) wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych , rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika , krawężnika, studzienek wodościekowych , regulacja studzienek 2) mechaniczne wykonanie robót ziemnych – wykonanie wykopów formowanie nasypów pod chodnik z zagęszczeniem 3) wykonanie kolektorów urządzeń odwadniających 4) Ustawienie obrzeży betonowych i krawężników oraz ułożenie nawierzchni chodnika z Kostku brukowej wibroprasowanej z kolorowymi pasami 5) Wykonanie poszerzenia jedni oraz nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC 11S /KR3/ 6) wykonanie podbudowy na zjazdach kruszywa łamanego oraz nawierzchni z kostki brukowej kolorowej 7) uzupełnienie ,plantowanie i obsianie trawą terenu poza chodnikiem . Szczegółowy opis i warunki wykonania przedmiotu zamówienia określają : 1. Dokumentacja techniczna wykonania chodników 2. Załączniki – formularz cenowy/kosztorys ofertowy - 3 części 3. Specyfikacje Techniczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część nr 1 - 3 000,00 zł słownie trzy tysiące złotych 00/100 Część nr 2 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 ) Część nr 3 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 ) 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na konto Zamawiającego: PKO BP nr 33 1020 2892 0000 5202 0678 1712 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr ZDP.ZP.271.1.2020 na zadanie pn.: „Budowa i remont chodników z podziałem na 3 części : Cześć nr …” b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancji bankowych; d)gwarancji ubezpieczeniowych; e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej powinno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 3. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców , którzy nie wnoszą wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna powinno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty a) wypełniony formularz ofertowy ( załącznik nr 1 do siwz), b) wypełniony załącznik nr 2 – wycena kosztorysowa c) wypełniony kosztorys ofertowy/formularz cenowy ( TTiER ) na wybrane części ( 3 części ) . d) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy/pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a)- umocowanie do reprezentacji wykonawcy w przypadku , gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego z właściwego rejestru , albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej ( przykładowo KRS ,CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych baz danych. W przypadku oferty wspólnej należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, e) dokument wniesienia wadium, f) dokumenty i oświadczenia wymagane w rozdziale IX , które wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach