Przetargi.pl
Budowa i przebudowa dróg oraz infrastruktury towarzyszącej na terenie Szczawna -Zdroju

Uzdrowiskowa Gmina Miejska Szczawno-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 58-310 Szczawno-Zdrój, Tadeusza Kościuszki 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowiskowa Gmina Miejska Szczawno-Zdrój
    Tadeusza Kościuszki 17
    58-310 Szczawno-Zdrój, woj. dolnośląskie
    REGON: 890718219
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawno-zdroj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa dróg oraz infrastruktury towarzyszącej na terenie Szczawna -Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: ”Budowa i przebudowa dróg oraz infrastruktury towarzyszącej na terenie Szczawna -Zdroju.” 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wykonać: 2.1. Zadanie I - Roboty budowlane w zakresie przebudowy ul. W. Stwosza w Szczawnie-Zdroju wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub skuteczne złożenie przez Wykonawcę i przyjęcie przez właściwy organ zawiadomienia o zakończeniu budowy, do którego nie zgłoszono sprzeciwu w drodze decyzji; 2.2. Zadanie II – Roboty budowlane w zakresie rozbudowy ul. Górnej w Szczawnie-Zdroju wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub skuteczne złożenie przez Wykonawcę i przyjęcie przez właściwy organ zawiadomienia o zakończeniu budowy, do którego nie zgłoszono sprzeciwu w drodze decyzji.; 2.3. Zadanie III – Formuła „Zaprojektuj – Wybuduj”: Budowa dróg, sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej – odwodnienia dróg, oświetlenia ulicznego, kanałów technologicznych osiedla mieszkaniowego w Szczawnie-Zdroju, tym: a) Koncepcję obejmującą wszystkie obiekty w obszarze objętym PFU zgodnie z zapisami PFU (także wszystkie obiekty wykraczające poza Etap I). b) dla Etapu I wskazanego w PFU opracować kompleksową, pełnobranżową dokumentację projektową oraz na jej podstawie uzyskać wszystkie niezbędne do realizacji robót decyzje administracyjne, w tym decyzję o pozwoleniu na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 50.000,00 zł.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:Uzdrowiskowa Gmina Miejska Szczawno-ZdrójBank PKO BP S.A. 76 1020 5095 0000 5102 0011 4264z adnotacją „Wpłata wadium - numer sprawy ZI.271.3.2023UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:3.1 musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.3.2 z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3.3 powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego;3.4 termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert, a gwarant poręczyciel miał obowiązek wypłacenia Zamawiającemu kwoty wadium, o ile tylko przesłanka zatrzymania wadium zaistnieje w okresie związania oferta);3.5 w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;3.6 beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający.3.7 w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);4. Złożenie wadium w innej formie niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą. Wadium w formie innej niż pieniężna musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu.5. W przypadku wadium wnoszonego w formie poręczenia Zamawiający wymaga, aby poręczenie miało charakter solidarny.6. W przypadku dokonywania przez Wykonawcę wpłaty wadium na rachunek Zamawiającego za pośrednictwem systemów płatności internetowych pośredniczących w dokonywanych transakcjach bankowych w celu prawidłowego wniesienia wadium zaleca się w tytule przelewu wskazanie osoby/ nazwy firmy dokonującej wpłaty wadium oraz jej adresu.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w poniższym pkt 2 oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w:a) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,b) art. 109 ust. 1 pkt 4,5,7, 9 ustawy Pzp,c) art. 7 ust.1 ustawy z 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz.835) – dalej u. p. a. u.3. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy Pzp.4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;d) Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który:w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (zakończył):- co najmniej 1 zadanie obejmujące budowę drogi o nawierzchni jezdni z kostki betonowej i/lub kostki kamiennej i/lub z masy bitumicznej, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o powierzchni minimum 2500 m2,- co najmniej 1 zadanie obejmujące wykonanie nawierzchni drogi z kostki betonowej, o powierzchni minimum 2000 m2,- co najmniej 1 zadanie obejmujące wykonanie nawierzchni drogi z kostki kamiennej, o powierzchni minimum 1000 m2,- co najmniej 1 zadanie obejmujące wykonanie nawierzchni drogi z masy bitumicznej, o powierzchni minimum 500 m2,- dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:a. dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:- projektantem w specjalności inżynieria drogowa, posiadającym:a. uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania,b. minimalne doświadczenie: 8 lat pracy od daty uzyskania uprawnień;- projektantem w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającym:a. uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania,b. minimalne doświadczenie: 5 lat pracy od daty uzyskania uprawnień;- projektantem w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającym:a. uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania,b. minimalne doświadczenie: 8 lat pracy od daty uzyskania uprawnień;- kierownikiem budowy ; posiadającym:a. uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieria drogowa, posiadającym:b. minimalne doświadczenie: 8 lat pracy w charakterze kierownika budowy licząc od daty uzyskania uprawnień;- kierownikiem robót branży elektrycznej w zakresie sieci elektrycznych, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającym:a. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,b. minimalne doświadczenie: 5 lat od uzyskania uprawnień;- kierownikiem robót branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych posiadającym:a. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych,b. minimalne doświadczenie: 8 lat od uzyskania uprawnień.;Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji w zakresie branż.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach