Przetargi.pl
„Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Panki.”

Gmina Panki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-140 Panki, Tysiąclecia 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 317 90 35 , fax. 34 317 90 62
  • Data zamieszczenia: 2024-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Panki
    Tysiąclecia 5
    42-140 Panki, woj. śląskie
    tel. 34 317 90 35, fax. 34 317 90 62
    REGON: 151398356
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Panki.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Panki.” realizowanego w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlanych i montażowych dotyczących robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia. 2. Zadanie obejmuje budowę nowych odcinków sieci wodociągowej i modernizację istniejącej sieci oraz infrastruktury technicznej zaopatrzenia w wodę, celem zapewnienia mieszkańcom Gminy Panki dostępu do wody pitej. Niniejsza infrastruktura przebiegać będzie przez tereny wiejskie przeznaczone do zabudowy mieszkaniowej, gospodarczej i usługowej.3. Do zakres prac objętych niniejszą inwestycją wchodzą w szczególności :3.1. ETAP I - Dokumentacja projektowa - obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz dane zawarte w udostępnionych dokumentach, wykonanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niezbędnej do wykonania robót budowlanychi montażowych obejmującej w szczególności: 1) wykonanie projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym rozwiązań projektowych.2) uzyskanie decyzji środowiskowej dla planowanego przedsięwzięcia (jeżeli będzie wymagana odrębnymi przepisami) 3) uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli będzie wymagana odrębnymi przepisami) 4) opracowanie i zatwierdzenie w imieniu Zamawiającego czasowej i stałej organizacji ruchu,5) innych niezbędnych decyzji uzgodnień koniecznych do realizacji celu inwestycji jakiemu ma służyć,6) Opracowanie (jeżeli zajdzie taka konieczność) planu wycinki drzew i krzewów wraz z uzyskaniem zezwolenia na wycinkę.7) W oparciu o wykonaną dokumentację projektową opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót STWIORB, kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót. Kosztorysy zostaną sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania kosztów prac projektowych oraz planowanych robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2021r., poz. 2458). 3.1.1. Warunki opracowania dokumentacji projektowej:Wykonawca opracuje Projekt Budowlany uzupełniony o wymogi dla projektu wykonawczego, określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( tj. Dz.U. z 2013r. poz. 1129) oraz zastosuje się do ustawy z 07 lipca 2020 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.). 3.1.2. Ilość dokumentacji projektowej (projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys inwestorski, i inne) wymagana w formie papierowej i elektronicznej, przekazywana Zamawiającemu:1) wersja drukowana (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny,) – 3 egzemplarze. Rysunki i pozostałe dokumenty wchodzące w zakres dokumentacji papierowej w znormalizowanym formacie A4 lub jego wielokrotności.2) wersja drukowana (przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysy inwestorskie,) – 2 egzemplarze,3) wersja elektroniczna – 1 egzemplarz,- rysunki - format: pdf - obrazy – format: jpg lub pdf, - tekst – format doc i pdf - arkusze kalkulacyjne i harmonogramy – format xls i pdf 4) dokumentacja wyszczególniona w lit. 1) powyżej nie obejmuje egzemplarzy dokumentacji potrzebnej dla Wykonawcy do realizacji robót budowlanych, 3.1.3. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego projektu budowlanego przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę/ zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych,3.1.4. W ramach prac projektowych należy sporządzić szczegółowy harmonogram prowadzenia robót budowlanych przewidzianych w projektach budowlanych.3.2. II ETAP - Roboty budowlane:3.2.1. Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Panki;1) sieć wodociągowa PE100 f125/11,4 mm SN11 SDR16, dł. ok. - 1 750,00 m.,2) przyłącza wodociągowe do studni wodomierzowej – rury PE100 f40 /3,7 mm SN11 SDR16 ilość - 4 szt.,3) przepięcia istniejących przyłączy – rury PE100 f40 /3,7 mm SN11 SDR16 ilość - 7 szt.,4) hydranty DN80 – ilość 12 szt.,5) zasuwy DN 100– ilość 5 szt.,6) Wymiana zasuw i hydrantów na istniejącej sieci wodociągowej, ilość – 10 szt.,4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy- stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, oraz wzór umowy - Załącznik nr 2 do SWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232150-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie,1.3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca:1) potwierdzi, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 500 000,00 zł.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 500 000,00 zł brutto, porównywalną z przedmiotem zamówienia tj. polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie sieci wodociągowej,2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:a) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do projektowania równoważne do wyżej wskazanych.b) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych ,– uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres i wartość oraz zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniegokursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. ozasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. z 2023 r.,poz. 334) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa ( t.j.Dz. U. z 2023 r. poz. 551).2. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, żewykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy).3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziałuw postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, dorealizacji których te zdolności są wymagane (art. 118 ust. 2 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach