Przetargi.pl
BIEŻĄCA EKSPLOATACJA GMINNEJ SIECI WODOCIĄGOWEJ SŁUŻĄCEJ DO PRZESYŁU WODY PRZEZNACZONEJ DO SPOŻYCIA PRZEZ LUDZI W GOCZAŁKOWICACH-ZDROJU

Administracja Zasobów Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-230 Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 212 70 21 , fax. 32 736 24 46
  • Data zamieszczenia: 2020-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych
    ul. Szkolna 13
    43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 212 70 21, fax. 32 736 24 46
    REGON: 27321878200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.urzad.goczalkowicezdroj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BIEŻĄCA EKSPLOATACJA GMINNEJ SIECI WODOCIĄGOWEJ SŁUŻĄCEJ DO PRZESYŁU WODY PRZEZNACZONEJ DO SPOŻYCIA PRZEZ LUDZI W GOCZAŁKOWICACH-ZDROJU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całodobowa obsługa sieci wodociągowej służącej do przesyłu wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, przez którą należy rozumieć: a) świadczenie usługi pogotowia wodociągowego, polegającej na: i) pozostawaniu każdego dnia (we wszystkie dni tygodnia, w tym także w dni wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku /Dz.U. Nr 4, poz. 28 z późn. zm./ o dniach wolnych od pracy) w 24 godzinnej (całodobowej) gotowości, co najmniej 3 /trzech/ pracowników i sprzętu (co najmniej: 1 /jednej/ koparko - ładowarki i 1 /jednego/ ciągnika lub samochodu samowyładowczego o dopuszczalnej ładowności, co najmniej 5 ton), niezbędnych do usuwanie awarii sieci wodociągowej; ii) przyjmowaniu przez dyspozytora, każdego dnia (we wszystkie dni tygodnia, w tym także w dni wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku /Dz.U. Nr 4, poz. 28 z późn. zm./ o dniach wolnych od pracy) przez 24 godzinny (całodobowo) pod numerem telefonu i fax-u (publikowanego w lokalnych mediach), zgłoszeń o wystąpieniu awarii sieci wodociągowej; b) usuwanie awarii sieci wodociągowej, polegające na: i) zabezpieczeniu miejsca wystąpienia awarii; ii) dokonaniu klasyfikacji awarii, w tym ustaleniu czy awaria jest następstwem szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego, czy też z tym niezwiązana (tj. spowodowana inną okolicznością/zdarzeniem niż ruch zakładu górniczego); iii) zawiadomieniu Zamawiającego i usunięciu awarii (niezwiązanej z ruchem zakładu górniczego) lub zawiadomieniu Zamawiającego i oczekiwaniu dalszych dyspozycji Zamawiającego w przypadku, gdy awaria jest następstwem szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego; Usuwanie awarii na sieci, urządzeniach pomiarowych, przyłączach wodociągowych, (w tym wszelkie prace z tym związane) powinny trwać bez przerwy przez 24 godziny na dobę bez względu na charakter uszkodzeń przewodów i przyłączy wodociągowych, c) pozostałe czynności związane z obsługą sieci wodociągowej, takie jak: i) wymiana armatury wodociągowej (zasuwy, hydranty, zawory), ii) uzupełnianie tabliczek armatury wodociągowej (hydranty, zasuwy), iii) płukanie i dezynfekcję sieci wodociągowej, iv) badanie jakości wody na sieci wodociągowej – monitoring kontrolny (parametry grupy A) i przeglądowy (parametry grupy A i B) zgodnie z załącznikiem nr 2 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. 2017, poz. 2294), Strefą zaopatrzenia jest obszar gminy Goczałkowice-Zdrój, zamieszkiwany przez 6.677 mieszkańców. Badania jakości wody powinny być wykonane przez laboratoria określone w § 5 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. 2017, poz. 2294). v) zabezpieczenie urządzeń wodociągowych przed zamarzaniem (demontaż zimowy wodomierzy u odbiorców), vi) dokonywanie odcięć dostawy wody odbiorcom, vii) likwidacja nielegalnych i nieczynnych przyłączy (zaślepienie włączenia do sieci), viii) wymiana uszkodzonych i nieposiadających aktualnej legalizacji wodomierzy, wstawienie wodomierzy, wymiana zaworów i przekazywanie Zamawiającemu protokołu wymiany w terminie do 7 dni od daty wymiany wodomierza. Plombowanie wodomierzy plombami Zamawiającego. W tym zakresie Zamawiający wymaga stosowania wodomierzy klasy C: (1) Wodomierze o średnicy 15-40 mm powinny posiadać klasę C w każdej pozycji montażu i powinny być przygotowane do montażu systemu radiowego odczytu, (2) Wodomierze o średnicy 50-100 mm powinny posiadać klasę C w poziomej pozycji montażu i powinny być przygotowane do montażu systemu radiowego odczytu, (3) Wykonawca winien załączyć do oferty dokumenty wodomierzy, które będzie stosował tj.: (a) zatwierdzenie typu wodomierza, (b) certyfikat jakości, (c) atest higieniczny ix) dostawa i zabudowa na wodomierzach wskazanych w pkt. 4 c) viii) modułów radiowych do zdalnego odczytu tych wodomierzy. Moduły radiowe winny spełniać następujące wymagania techniczne: moduły radiowe oprócz wskazań poboru wody winny posiadać dodatkowe funkcje: - indeks rzeczywisty (stan wodomierza w chwili odczytu) - indeks rzeczywisty (stan wodomierza na zaprogramowaną datę odczytu) - datę i godzinę odczytu z minutami - czas działania baterii - wykrywanie wycieków - alarm zatrzymania wodomierza - alarm naruszenia mechanicznego - alarm naruszenia magnetycznego - alarm cofania wody - alarm nadmiernego przepływu - alarm za niskiego przepływu Wszystkie urządzenia zabudowane jako moduł do zdalnego (radiowego) odczytu muszą być fabrycznie nowe, współpracować z system radiowym eksploatowanym przez zamawiającego oraz zapewniać: - moduły radiowe do zamontowania na wodomierzach winny się charakteryzować transmisją radiową w paśmie częstotliwości 868 MHz - bezpośredni montaż i demontaż na wodomierzu bez naruszania cech legalizacyjnych, - możliwość rozbudowania o dodatkowe/zamienne urządzenie w sytuacji ciężkich warunków odczytu (głębokie zalane wodą studnie), - szczelność obudowy w klasie IP68, możliwość pracy w warunkach 100% wilgotności otoczenia, - jednokierunkowy radiowy system komunikacji pomiędzy urządzeniem zabudowanym jako czujnik do zdalnego (radiowego) odczytu a urządzeniem odczytującym posiadanym przez Zamawiającego. - sygnał radiowy wysyłany z modułu radiowego min. co 10 sekund - moc transmisji min. 15 mW - zdalne przekazywanie informacji o aktualnym stanie wodomierza oraz co najmniej jednym stanie wodomierza ustalonym na dany dzień (np. ostatni dzień miesiąca), - moduły radiowe rozpoznające kierunek przepływu - nadajniki impulsów rozpoznające kierunek przepływu oraz informujące o przecięciu, przerwaniu kabla bądź ingerencji zewnętrznym polem magnetycznym na wodomierz (montowany z modułem w ciężkich warunkach odczytu : głębokie zalane wodą studnie) - 24 miesięcy gwarancji, - możliwość przeprogramowania urządzenia w przypadku zmiany wodomierza, - możliwość pracy w temperaturach od -15°C do 50°C - ponadto urządzenie zabudowane jako czujnik do zdalnego (radiowego) odczytu winno posiadać: Certyfikat CE, kartę gwarancyjną. - możliwość dostarczenia wodomierzy z zaprogramowanymi i zamontowanymi modułami (według wcześniej ustalonych profili). x) Dokonywanie odbiorów technicznych przyłączy i wcinek do sieci wodociągowych. Zakres robót precyzowany będzie w miarę potrzeby ich wykonania. Zamawiający nie ponosi kosztów związanych ze sporządzeniem, uzgodnieniem i zatwierdzeniem projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych. Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy PZP – Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót do zamówienia podstawowego, które będzie zgodne z jego przedmiotem, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych robót do zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia, o którym mowa w zdaniu poprzednim, nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego. Warunki na jakich mogą zostać udzielone zamówienia polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju robót będą tożsame z warunkami obejmującymi zamówienie podstawowe. Zamawiający wskazuje, iż zakres tych zamówień będzie polegał na udzieleniu zamówień tożsamych z niniejszym zamówieniem podstawowym w okresie po dniu 01 stycznia 2021 roku (do czasu wyboru nowego wykonawcy na kolejny okres), zaś warunki tego zamówienia będą identyczne do warunków przewidzianych w niniejszym zamówieniu podstawowym, w tym z tymi samymi cenami zaproponowanymi w ramach niniejszego zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje, że część robót (remontów objętych niniejszym zamówieniem) może być następstwem szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego, a ich usunięcie może nastąpić na podstawie art. 147 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r., Prawo geologiczne i górnicze (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 2126 z późn. zm.). Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej 2 osób: jeden (1) kierowca posiadający uprawnienia do kierowania pojazdem i jeden (1) pracownik fizyczny. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 8 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232150-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r., poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Administracji Zasobów Komunalnych 43-230 Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna 13, Bank Spółdzielczy w Pszczynie nr rachunku bankowego: 32 8448 0004 0033 6718 2000 0002 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pokoju 209, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 6. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 7. Wadium wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym: 1) jako podmiot uprawniony z tytułu gwarancji lub poręczenia należy wskazać Zamawiającego, 2) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia zamawiającego w związku z działaniem lub zaniechaniem któregokolwiek z wykonawców wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) ubiegających się o zamówienie; 3) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP: Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – ZAŁĄCZNIK NR 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach