Przetargi.pl
Budowa hali sportowej w Międzylesiu

URZĄD MIASTA I GMINY W MIĘDZYLESIU ogłasza przetarg

  • Adres: 57-530 Międzylesie, pl. Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: URZĄD MIASTA I GMINY W MIĘDZYLESIU
    pl. Wolności 1
    57-530 Międzylesie, woj. dolnośląskie
    REGON: 000530620
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowej w Międzylesiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa Hali Sportowej w MiędzylesiuKompleksowy nadzór inwestorski w ramach projektu: „Budowa hali sportowej w Międzylesiu”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium.2. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert w wysokości:Cześć 1: 140.000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych).Część 2: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.4. Wadium może być wniesione w następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019., poz.310, 836, 1572),5. Wadium zgodnie z art. 97 ust. 5 ustawy Pzp wnosi się przed upływem terminu składania ofert, określonym w ROZDZIALE XIV SWZ i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą, określonym w ROZDZIALE XVI SWZ z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: Bank Spółdzielczy Kłodzko o/Bystrzyca Kłodzka Nr 91 9523 1040 0100 2176 2001 0004.z dopiskiem: Część 1: „Wadium: -„Budowa hali sportowej w Międzylesiu”Cześć 2:„Wadium: Kompleksowy nadzór inwestorki – Hala sportowa Międzylesie”Do oferty należy załączyć dokument wykonanego przelewu.7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.9. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem, uwzględniać upływ terminu związania ofertą i winno zawierać następujące elementy:1) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku, instytucji ubezpieczeniowej lub innego podmiotu udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, w szczególności nazwę postępowania nadaną przez Zamawiającego;3) kwotę gwarancji lub poręczenia;4) termin ważności gwarancji lub poręczenia, uwzgledniający upływ terminu związania ofertą;5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 98 ust. 6 pkt 1-3 ustawy Pzp.10. Wniesienie wadium w formie gwarancji lub poręczenia będzie skuteczne, jeżeli zostanie złożone w oryginale gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej podpisanym przez osobę upoważnioną do wystawienia gwarancji lub poręczenia wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy zakupowej przed upływem terminu składania ofert.11. Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.12. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest:1. Część 1:1.1. ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 5.000.000,00 (*1) zł. (słownie: pięć milionów złotych).W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.(*1) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy tej waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany na dzień ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeśli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu nie była opublikowana tabela średnich kursów NBP, zastosowany zostanie kurs z ostatniej tabeli kursów średnich opublikowanej bezpośrednio przed dniem ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.1.2. Wykonawca posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 5.000.000,00 PLN lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 5.000.000,00 PLN (słownie: pięć milionów złotych 00/100),2. Część 2:2.1. ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1.000.000,00 (*1) zł. (słownie: jeden milion złotych).W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.(*1) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy tej waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany na dzień ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeśli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu nie była opublikowana tabela średnich kursów NBP, zastosowany zostanie kurs z ostatniej tabeli kursów średnich opublikowanej bezpośrednio przed dniem ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.2.2. Wykonawca posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100),d) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:1. Część 1:1.1. Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym terminie: wykonał co najmniej jedną zrealizowaną zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoną robotę budowlaną polegającą na budowie, remoncie, przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 7.500,00 m3, obejmujące co najmniej prace w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych o wartości tych robót nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto (słownie pięć milionów złotych).Pod nazwą „budynek użyteczności publicznej” należy rozumieć budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy i socjalny (definicja zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 1422 ze zmianami), w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanieUwaga! W przypadku inwestycji na roboty budowlane, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).1.2. warunek dotyczący kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia:Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia osobami wchodzącymi w skład zespołu Wykonawcy, posiadającymi następujące kwalifikacje:a) Dyrektor/Kierownik Kontraktu (1 osoba) posiadający łącznie: aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, co najmniej 5 lat doświadczenia jako Dyrektor/Kierownik kontraktu, co najmniej 2 realizacje jako Dyrektor/Kierownik Kontraktu wykonanej zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej roboty budowlanej o wartości robót budowlanych co najmniej 5 000 000,00 PLN brutto każda, polegającej na budowie, remoncie, przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 15.000,00 m3, obejmujące co najmniej prace w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych.b) Kierownik budowy (1 osoba) posiadający łącznie: aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, co najmniej 10 lat doświadczenia jako Kierownik budowy, co najmniej 1 realizację jako Kierownik budowy wykonanej zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej roboty budowlanej o wartości robót budowlanych co najmniej 5 000 000,00 PLN brutto, polegającej na budowie, remoncie, przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 15.000,00 m3, obejmujące co najmniej prace w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych.c) Kierownik robót w branży elektrycznej (1 osoba) posiadający łącznie: aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – do kierowania robotami w branży elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych; co najmniej 10-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych lub kierownika budowy w danej branży. co najmniej 1 realizację jako Kierownik robót w branży elektrycznej wykonanej zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej roboty budowlanej o wartości robót budowlanych co najmniej 5 000 000,00 PLN brutto, polegającej na budowie, remoncie, przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej, obejmujące co najmniej prace w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych,d) Kierownik robót w branży sanitarnej (1 osoba) posiadający łącznie: aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych; co najmniej 10-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych lub kierownika budowy w danej branży. co najmniej 1 realizację jako Kierownik robót w branży sanitarnej wykonanej zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej roboty budowlanej o wartości robót budowlanych co najmniej 5 000 000,00 PLN brutto, polegającej na budowie, remoncie, przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej, obejmujące co najmniej prace w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych.Zgodnie art. 22d ust. 2 Pzp. Zamawiający zastrzega, że na każdym etapie postępowania może uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych, lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.Część 2.............UWAGA!!! Dalsze warunki udziału w postępowaniu są zawarte w rozdz. VII SWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach