Przetargi.pl
„Budowa Hali Sportowej przy Szkole Podstawowej w Kluczach”.

Urząd Gminy Klucze ogłasza przetarg

  • Adres: 32-310 Klucze, ul. Partyzantów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 428 508 , fax. 326 428 052
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Klucze
    ul. Partyzantów 1
    32-310 Klucze, woj. małopolskie
    tel. 326 428 508, fax. 326 428 052
    REGON: 53776300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl link BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa Hali Sportowej przy Szkole Podstawowej w Kluczach”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym projektem budowlanym, przedmiarem i STWiOR z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w załącznikach do SIWZ. Zakres rzeczowy robót budowlanych będących przedmiotem niniejszej umowy obejmuje w szczególności: - budowa budynku Hali Sportowej - budowa łącznika pomiędzy projektowaną Halą Sportową, a istniejącym budynkiem Szkoły - budowa utwardzenia - budowa utwardzenia nawierzchni chodników, dojść do nowego budynku - przebudowa fragmentów ogrodzenia - przebudowa fragmentu instalacji kanalizacji sanitarnej - przebudowa fragmentu instalacji kanalizacji deszczowej - roboty ogólnobudowlane wynikające z zakresu zadania Zakres robót budowlanych będących przedmiotem niniejszej umowy obejmuje w szczególności: • Prace przygotowawcze - Wykonanie oznakowania i zabezpieczenia terenu - Wykonaniu wykopów pod planowaną inwestycję - Wykonanie zagęszczeń/zabezpieczeń gruntu pod planowaną inwestycję; • Budowa budynku: - Posadowienie i zagęszczenie Podłoża - Fundamenty - Ściany fundamentowe i izolacje - Konstrukcja posadzki parteru - Konstrukcja nośna - Konstrukcja ścian zewnętrznych - Ścian wewnętrzne i działowe - Strop na parterem - Trzony kominowe spalinowe i wentylacyjne - Konstrukcja dachu - Pokrycie dachu - Stolarka okienna i drzwiowa - Docieplenie ścian zewnętrznych - Wykończenie elewacji - Wykończenie ścian wewnętrznych - Wykończenie ścian pom. Mokrych - Posadzki i izolacje poziome - Elementy wykończenia wnętrz - Instalacja elektryczna - Instalacja wodno-kanalizacyjna - Instalacja c.o. - Instalacja wentylacyjna - Instalacja telekomunikacyjna - Malowanie elewacji - Malowanie pomieszczeń - Montaż oświetlenia, urządzeń i instalacji odbiorczych - Inne prace budowlane wynikające z zakresu inwestycji • Wyposażenie obiektu: - Dostawa i montaż wyposażenia – zgodnie z zestawieniem na załączniku graficznym nr P01A. • Zagospodarowanie działki: - Zabezpieczenie działki p. działaniu wód powierzchniowych i podpowierzchniowych - Budowa utwardzeń, chodników i dróg wewnętrznych - Montaż oświetlenia terenu i małej architektury - Nasadzenia zieleni - Oczyszczenie terenu - Usunięcie wszystkich odpadów i pozostałości związanych z prowadzeniem robót budowlanych Kategoria ppoż.: ZLI Długość: 51,83 m Szerokość: 40,99 m Wysokość budynku od poziomu terenu przy wejściu głównym do najwyżej położonego punktu dachu: 12,70 m Wysokość kondygnacji uż.: min. 3,0 m Powierzchnia zabudowy: 2204,25 m2 Powierzchnia użytkowa budynku: 2500,72 m2 Kubatura: 22042,50 m3 Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarze robót, projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót będącymi załącznikami do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i stanowiącymi jej integralną część stanowiącymi Załączniki do SIWZ: Przedmiary robót załącznik nr 5 do SIWZ Specyfikacji techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 6 do SIWZ. Projekt budowlany załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Forma i zasady wnoszenia wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert w wysokości: 150 000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100 zł.), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275, z 2007 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PEKAO S.A. Nr 48 1240 4748 1111 0000 4868 2084 z dopiskiem „wadium”. Dla Zamawiającego dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty wadium jest uznanie kwoty wadium na rachunku zamawiającego (wpływ środków na rachunek zamawiającego). Za skuteczność operacji finansowo-bankowych odpowiada Wykonawca. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w formie niepieniężnej należy zdeponować w Urzędzie Gminy Klucze – Referat Księgowości Finansowo – Budżetowej za potwierdzeniem odbioru. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że: a) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych, b) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w niniejszej specyfikacji. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: a) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a. PZP. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 46 ppkt 1 PZP jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo. -pełnomocnictwo dla osoby występującej w imieniu wykonawcy, uwzględniające szczegółowy zakres umocowania i okres obowiązywania, wskazujące że osoba posiada uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - (jeżeli zostało udzielone). Pełnomocnictwo legitymuje pełnomocnika do wykonywania czynności prawnych w imieniu mocodawcy, zatem jego zakres i okres obowiązywania powinny być wyraźnie i precyzyjnie określone w dokumencie pełnomocnictwa, -pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę –pełnomocnika (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, b) Zobowiązanie innego podmiotu, na którym polega Wykonawca ( jeżeli zaistniał taka sytuacja). c) Zestawienie kosztów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach