Przetargi.pl
Budowa hali rozładunku i przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych wraz z wytwarzaniem paliwa alternatywnego

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. we Włoszczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 29-100 Włoszczowa, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 39 42 832, , fax. 0-41 39 42 832
  • Data zamieszczenia: 2020-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. we Włoszczowie
    ul. Sienkiewicza 31
    29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 39 42 832, , fax. 0-41 39 42 832
    REGON: 29088916400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimwloszczowa.zakladkomunalny.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali rozładunku i przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych wraz z wytwarzaniem paliwa alternatywnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dot. „Budowa hali rozładunku i przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych wraz z wytwarzaniem paliwa alternatywnego” polegające na: a) hala rozładunku i przetwarzania:  jednonawowa, parterowa, dwuspadowa, o rozpiętości w osiach modularnych 33,0 m. Długość budynku w osiach modularnych: 10 × 6,0 = 60,0 m.  wymiary zewnętrzne budynku: - długość: 60,80 m - szerokość: 33,80 m - wysokość w kalenicy: 11,35 m, w okapie: 10,45 m - minimalna wysokość w świetle konstrukcji wewnątrz hali: 9,0 m  powierzchnia zabudowy: 2 055,0 m2  powierzchnia użytkowa: 1 980,0 m2  kubatura brutto: 22 400,0 m3  konstrukcja budynku stalowa  pokrycie dachu oraz elewacje z płyt warstwowych  w połaciach dachowych - świetliki płaskie z płyt poliwęglanowych.  wnętrze hali podzielone za pomocą szczelnych ścian żelbetowych na część biologiczną i część mechaniczną  pomiędzy osiami „7” a „11” zaprojektowano na poziomie ~6,0 m antresolę w konstrukcji żelbetowej  hala wyposażona w wewnętrzne instalacje: wodociągową, wodociągową przeciwpożarową, kanalizacji technologicznej, wentylacyjną i elektryczną. b) wewnętrza instalacja wodociągowa:  główne przewody rozprowadzające z rur PE, prowadzone pod stropem hali.  przewody na całej długości wyposażone w kabel grzejny oraz izolację z pianki polietylenowej z płaszczem PCV  przewody mocowane do elementów konstrukcji budynku przy pomocy systemowych obejm i zawiesi  przejścia przez przegrody budowlane wykonać w tulejach ochronnych c) instalacja wodociągowa przeciwpożarowa:  instalacja z rur stalowych ocynkowanych, łączonych za pomocą kształtek gwintowanych  odejścia do poszczególnych hydrantów o średnicy DN50  przewody zaizolowane otuliną izolacyjną z płaszczem PCV i kablem grzejnym  hydranty DN52 o wydajności 2,5 l/s każdy, umieszczone w hali w szafkach hydrantowych naściennych, na wys. 1,35 od posadzki  przewody mocowane do elementów konstrukcji budynku przy pomocy systemowych obejm i zawiesi d) instalacja kanalizacji technologicznej:  kanalizacja zbierać będzie ścieki z projektowanych odwodnień liniowych  poziomy kanalizacyjne prowadzić pod posadzką przyziemia,  poziomy kanalizacyjne wykonać z rur PVC-U dla kanalizacji zewnętrznej klasy S, łączonych kielichowo poprzez uszczelki wargowe e) wentylacja mechaniczna:  wentylacja nawiewna w pomieszczeniach do wstępnej stabilizacji odpadów: - wykonana z rur PCV ø90 perforowanych, umieszczonych na ścianach podłużnych boksów, na wysokości 30 cm od posadzki - do napowietrzania– 2 wentylatory nadmuchowe promieniowe WP-7,6, zamontowane na zewnątrz hali  wentylacja wyciągowa w pomieszczeniach do wstępnej stabilizacji odpadów: - wewnątrz boksów wykonana z rur PCV ø315 perforowanych na połowie obwodu, - na zewnątrz boksów– rura PCV ø315 pełna, z zamontowanym wewnątrz wentylatorem wyciągowym kanałowym typ DZR 30/2 B Exe, kierująca zanieczyszczone powietrze do zbiorczego biofiltra usytuowanego na zewnątrz hali  wentylacja wyciągowa w pomieszczeniu biostabilizatorów - wewnątrz pomieszczenia wykonana z rur PCV ø315 perforowanych na połowie obwodu, z zamontowanym wewnątrz wentylatorem wyciągowym kanałowym typ DZR 30/2 B Exe - za wentylatorem– rura PCV ø315 pełna, kierująca zanieczyszczone powietrze do zbiorczego biofiltra usytuowanego na zewnątrz hali  wentylacja wyciągowa w hali: - 6 szt. wentylatorów dachowych typu WOD-400, zamontowanych w dachu. f) instalacja elektryczna:  budowa linii wlz zasilającej projektowaną RGNN,  budowa kablowych linii nn zasilających projektowane odbiorniki,  wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych 230/400V,  wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego,  wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego,  dodatkową ochronę przeciwporażeniową,  wykonanie instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych,  wykonanie instalacji ochrony przeciwprzepięciowej  instalację dodatkowej ochrony od porażeń. g) droga pożarowa:  droga wzdłuż dłuższego boku hali oraz dojazd do zbiornika przeciwpożarowego, wytyczona na terenie utwardzonym otaczającym halę.  przy zbiorniku ppoż. 2 place manewrowe o wymiarach 20×20 m, z 2 studzienkami ssawnymi z 2 nasadami średnicy 110 mm każda. 3. Zamawiający posiada ważną decyzję z dnia 18.12.2015 r. znak: AB.6740.1.238.2015.IV nr 238/2015 oraz decyzję z dnia 11.07.2018 r. znak: AB.6740.5.3.2018.IV nr 5.3/2018 dot. budowy hali rozładunku i przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych wraz z wytwarzaniem paliwa alternatywnego. 4. Szczegółowy zakres robot budowlanych składający się na przedmiot zamówienia został określony zarówno w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ jak również i w dokumentacji technicznej w tym: dokumentacja projektowa, STWiORB-y, opinie, uzgodnienia, przedmiar robót również będących załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 80 000,00 zł. (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Oferta musi być zabezpieczona wadium, a potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących for¬mach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczęd¬nościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego nr 17 1020 2733 0000 2102 0002 8209. Jako polecenie zapłaty należy określić, czego dotyczy dokonywana wpłata tj. podać numer sprawy, nazwę postępowania. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w innych akceptowanych przez Zamawiającego formach niż pieniądz musi być złożone w terminie składania ofert w kopercie oznaczonej: „Oryginał wniesienia wadium do przetargu nieograniczonego dot. „Budowa hali rozładunku i przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych wraz z wytwarzaniem paliwa alternatywnego” Znak Sprawy: GKIV/ZP/04/2020”, kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (data i godzina). 9. Poręczenie bankowe, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa lub poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości złożone, jako zabezpieczenie wadium musi posiadać m.in.: a) nazwę i adres:  dającego zlecenie tj. Wykonawcy,  beneficjenta gwarancji tj. Zamawiającego,  gwaranta tj. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą; e) przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Brak którejkolwiek z przesłanek w treści gwarancji spowoduje uznanie wadium za wniesione nieprawidłowo, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy; f) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia bezwarunkowo, nieodwołalnie na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta– Zamawiającego, kwoty gwarancji w przypadku spełnienia przesłanek, o których mowa w pkt 9 lit. e) niniejszego rozdziału. 10. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, jeżeli wadium nie zostało wniesione w formie akceptowanej przez Zamawiającego lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89. ust.1 pkt.7b ustawy Pzp). 11. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami zgodnie z zapisami art. 46 ust. 1, 1a. i 2 ustawy Pzp. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w sytuacji przewidzianej w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a. i ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wraz z formularzem ofertowym Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp- wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp- wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, c) zobowiązanie innego podmiotu, na zasoby którego Wykonawca, powołuje się w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy), d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub/i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii, lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 3 lit. a) i b). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w pkt 3 lit. a) i b) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach