Przetargi.pl
Budowa hali kortów tenisowych wraz z zapleczem socjalno - sanitarnym i przyłączeniami przy ul. Bema/Szosa Chełmińska w Toruniu

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Gen. J. Bema
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 226 700, , fax. 566 226 705
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Gen. J. Bema
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 226 700, , fax. 566 226 705
    REGON: 87167050700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład budżetowy Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali kortów tenisowych wraz z zapleczem socjalno - sanitarnym i przyłączeniami przy ul. Bema/Szosa Chełmińska w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. „Budowa hali kortów tenisowych wraz z zapleczem socjalno – sanitarnym i przyłączami przy ul. Bema / Szosa Chełmińska w Toruniu”. 1.2. Zakres robót obejmuje w szczególności następujący zakres prac: a) roboty budowlane – roboty przygotowawcze, roboty ziemne – wymiana gruntu, fundamenty, podłoża pod posadzki, roboty murowe, elementy konstrukcyjne żelbetowe, konstrukcja stalowa, stropy i schody, konstrukcje dachowe, stolarka okienna, stolarka drzwiowa zewnętrzna i wewnętrzna, ślusarka, roboty tynkarkie, sufity podwieszone, roboty okładzinowe, roboty malarskie, roboty posadzkarskie (nawierzchnia kortów akrylowa średnioszybka posiadająca akceptację ITF), elewacja, elementy zewnętrzne, wyposażenie, zagospodarowanie terenu; b) roboty sanitarne – zewnętrzna kanalizacja deszczowa, zewnętrzna kanalizacja sanitarna, przyłącze wodociągowe, wewnętrzna instalacja wod – kan, wewnętrzna instalacja c.o.; c) instalacje elektryczne – instalacja odgromowa, instalacja odmrażania rynien, sieci zewnętrzne, kable zasilające, oświetlenie terenu, instalacje elektryczne wewnętrzne; d) instalacja wentylacji mechanicznej – centrale wentylacyjne, nawiewy, wywiewy, próby i uruchomienie wentylacji,, klimatyzacja, instalacja ciepła technologicznego; e) branża teletechniczna – system telewizji dozorowej CCTV IP, okablowanie strukturalne LAN, System sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, instalacja antenowa, system kontroli dostępu KD. 1.3. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez: „GEOTECHNICA Sp. z o.o.”, części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do wzoru umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy. UWAGA - z zakresu zamówienia wyłącza się: - z branży budowlanej: wykonanie deskowania z desek gr. 15 mm z oblistowaniem listwami i wykonaniem rusztu; wyposażenie za wyjątkiem wyposażenia kortów; wykonanie dwóch fasad aluminiowych F4 i F5 o wymiarach 370 x 660 mm. - z branży sanitarnej (urządzenia wentylacyjne i klimatyzacyjne): wyłącza się klimatyzację. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany: - w branży budowlanej: zamiana stolarki zewnętrznej w zakresie drzwi wejściowych Dz2 – 1 szt., Dz3 – 3 szt., Dz4 – 3 szt., Dz5 – 1 szt. Należy je wykonać jako stalowe z naświetlem, stolarka ciepła z przekładką termiczną z wełny mineralnej Ud+1,1 W/m2K; zamiana stolarki okiennej aluminiowej na PCV w tym samym kolorze w zakresie okien O2, O3, O4 i O6. - w branży elektrycznej: oświetlenia hali kortów innymi oprawami niż LED pod warunkiem dotrzymania wymaganych parametrów oświetlenia dla tego typu obiektów (zgodnie z projektem i STWOiR). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach budowlanych, tynkarskich, malarskich, pokrywczych z wyjątkiem prac wymagających pełnienia samodzielnej funkcji technicznej. 2) czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach sanitarnych, z wyjątkiem prac wymagających pełnienia samodzielnej funkcji technicznej. 3) czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach elektrycznych, z wyjątkiem prac wymagających pełnienia samodzielnej funkcji technicznej. Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na umowę o pracę zawarte zostały we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto Bank Millennium Nr 09 1160 2202 0000 0000 6172 1063 z adnotacją wadium: nr 4/2017: Budowa hali kortów tenisowych wraz z zapleczem socjalno – sanitarnym i przyłączami przy ul. Bema / Szosa Chełmińska w Toruniu. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1.4. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 4.1.5. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują 0roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenia: - oświadczenie wykonawcy, ze nie podlega wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 ustawy – załącznik nr 5, - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 6 - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od ..... do ..... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy). Wykonawca na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy PZP składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców – załącznik nr 11 – oświadczenie składane w przypadku korzystania z podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach