Przetargi.pl
Budowa Gminno-Szkolnej Hali Sportowej wraz z zapleczem i zagospodarowaniem terenu wokół hali w Moszczenicy, ul. Spacerowa, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie

Gmina Moszczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 97-310 Moszczenica, ul. Kosowska 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6169570 , fax. 044 6169625
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moszczenica
    ul. Kosowska 1 1
    97-310 Moszczenica, woj. łódzkie
    tel. 044 6169570, fax. 044 6169625
    REGON: 59064794800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszczenica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Gminno-Szkolnej Hali Sportowej wraz z zapleczem i zagospodarowaniem terenu wokół hali w Moszczenicy, ul. Spacerowa, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn. Budowa Gminno-Szkolnej Hali Sportowej wraz z zapleczem i zagospodarowaniem terenu wokół hali w Moszczenicy, ul. Spacerowa, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45212225 - 9 Hale sportowe 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej 45315700-5 Instalowanie rozdzielni elektrycznych 45311200-2 Roboty w zakresie opraw elektrycznych 45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych 45315100-9 Instalacyjne roboty elektryczne 45331000-6 instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowanie powietrza 45331210-1 instalowanie wentylacji 45321000-3 izolacja cieplna 45320000-6 roboty izolacyjne 45331100-7 instalowanie centralnego ogrzewania 45442100-8 roboty malarskie 45331110-0 instalowanie kotłów 45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów, 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45332200-5 hydraulika 45315300-1 Instalowanie linii energetycznych 45233220-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45212221-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45312311-0 Instalowanie oświetlenia 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych. 36420000-1 Sprzęt gimnastyczny 36100000-2 Meble Zakres inwestycji obejmuje budowę budynku gminno - szkolnej hali sportowej wraz z zapleczem przy ul. Spacerowej w Moszczenicy, oraz zagospodarowanie terenu wokół hali. Hala sportowa o wymiarach 36.50 x 45.0 x 11.70 m zaprojektowana w konstrukcji stalowej jako łuk kołowo-paraboliczny o L = 36,50 m, H = 11,70 m o rozstawie A = 3,0 m Dane hali: Powierzchnia użytkowa 1617,48 m2 Powierzchnia zabudowy 1680,65 m2 Kubatura ok. 15390 m3 Zaplecze hali przylega do boków hali - budynek o konstrukcji wykonanej metodami tradycyjnymi. W części południowej - budynek dwukondygnacyjny. Pomieszczenie sala korekty postawy - konstrukcja stalowa jako łuk paraboliczny o wym.: 12,0 x 12,0 x 6,20 m o kubaturze 814,50 m3 Dane zapleczy: Powierzchnia użytkowa 1749,38 m2 Powierzchnia zabudowy 1830,85 m2 Kubatura ok. 7580,50 m3 Pomieszczenia - parter (powierzchnia: 3226,96 m2): Hala główna, wentylatornia, magazyn sprzętu hali, pomieszczenie socjalne, pokój trenera i nauczyciela WF, łazienka, klatka schodowa, hol, sala siłowni, pokój trenera, magazyn Sali, WC dla niepełnosprawnych, pomieszczenie sprzątaczek, WC trenera, korytarz A i B, sala korekty postawy, łazienka, pokój administracji, natryski męskie, WC męski ogólny, WC męski przy natryskach, szatnia męska, hol główny (recepcja, szatnia), hol wejściowy, szatnia damska, natryski damskie, WC damski ogólny, WC damski przy natryskach, szatnia damska, zaplecze bufetu, magazyn bufetu, bufet, pomieszczenie socjalne, WC personelu, szatnia i korytarz bufetu, WC damski przy bufecie, WC męski przy bufecie, sala zajęć A i B, szatnia szkoły A i B, kotłownia, Pomieszczenia piętro (powierzchnia: 139,90 m2) - klatka schodowa, sala RPTV, kabiny sprawozdawców RPTV Pozostałe powierzchnie (161,43 m2): pochylnia i taras. Zakres prac w poszczególnych branżach obejmuje min.: : 1. Branża budowlana. 1.1 Budynek hali a) roboty ziemne b) fundamenty i izolacje c) roboty monolityczne d) roboty murowe e) konstrukcja dachu hali f) krycie dachu hali g) konstrukcja dachu zaplecza h) krycie dachu zaplecza i) podłoża i posadzki j) ścianki działowe k) tynki i okładziny wewnętrzne l) stolarka i ślusarka m) elewacja n) roboty zewnętrzne o) urządzenia sportowe - dostarczenie i montaż trybun demontowalnych p) roboty drogowe - wykonanie podsypki piaskowej pod nawierzchnie drogową 1.2 Zagospodarowanie terenu a) Wykonanie dróg dojazdowych, parkingów, dróg i chodników wewnętrznych oraz zjazdu z ul. Spacerowej b) Ogrodzenie terenu oraz montaż stojaków na rowery c) Wykonanie bieżni LA dł.100 m i skoczni do skoku w dal oraz urządzenie terenów zielonych. 2. branża sanitarna. 2.1. Budynek hali a) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w hali głównej, w sali treningowej, siłowni i bufecie oraz pomieszczeniach szatni i natrysków b) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania c) wykonanie instalacji kotłowni olejowej d) przeniesienie kotłowni olejowej znajdującej się obecnie w budynku szkoły do pomieszczenia wykonywanego na potrzeby hali sportowej (przeniesiona kotłownia będzie oddzielną instalacją tylko dla szkoły) e) wykonanie instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej (zasilanie w wodę z istniejącego wodociągu ? 250 mm, odpływ ścieków sanitarnych odbywać się będzie poprzez zaprojektowany przykanalik ? 160 mm do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Spacerowej) f) wykonanie sieci wodociągowej p. poż. ?110 mm z hydrantem ?80 mm nadziemnym i przyłączy wodociągowo z rur PEHD ?63 mm i kanalizacyjnego z rur PVC U ?160 mm g) wykonanie przekładki istniejących rurociągów kanalizacji deszczowej oraz zabezpieczenie rurami stalowymi dwudzielnymi istniejących rurociągu wodnego i 2 kanalizacyjnych 2.2 Zagospodarowanie terenu a) wykonanie nasypu i melioracji terenu - roboty ziemne - wykonanie rurociągu kanalizacji deszczowej - wykonanie nasypu terenu - wykonanie drenażu - odbudowa rowu melioracyjnego b) Wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych z dachu budynku hali 3. branża elektryczna: 3.1. budynek hali a) wykonanie instalacji elektrycznych - tablice rozdzielcze (główna i obwodowe) - linie zasilające w obrębie budynku Hali - instalacje odbiorcze: siłowa, oświetleniowa (oświetlenie podstawowe, ewakuacyjne), gniazda wtyczkowe (gniazda ogólnego przeznaczenia), sygnalizacja dzwonkowa (pauzowa) - instalacje ochronne: przed porażeniem, przed przepięciami i piorunochronna - instalacja telefoniczna b) wykonanie przyłącze elektrycznego - złącze kablowo - pomiarowe ZK-1 + TL/R - linia kablowa nn z proj. Złącza na istniejącym budynku Szkoły do projektowanej Hali Sportowej c) przebudowa linii napowietrznej linii elektroenergetycznej SN 15kV d) nagłośnienie hali 3.2. Zagospodarowanie terenu b) Wykonanie oświetlenia zewnętrznego terenu wraz z przyłączem - złącze kablowe z tablicą pomiarową - podświetlenie elewacji hali - oświetlenie terenu oraz ścieżek i parkingu 4. Wyposażenie hali w sprzęt sportowy 5. Wyposażenie hali w meble zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z przedmiarami robót i kosztorysami załączonymi do specyfikacji, dokumentacją techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót będących przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 27 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. Zamawiający żąda od wykonawcy, aby oferta zabezpieczona została wadium o wartości: 200 000 PLN II. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. III. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) IV. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: BS ZP o/ Moszczenica . Numer konta: 36 89730003 0070 0700 0707 0005 z adnotacją: Wadium nr sprawy: OIZ/M/R/3/2009. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do dnia: 01.02.2010 r. V. Poręczenia lub gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt.4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. 109 poz.1158 oraz z 2002r. Nr.25 poz.253 Nr 66 poz. 596 i Nr 216 poz.1824) również w w/w terminie winny znajdować się w kasie Urzędu Gminy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Uwaga: Potwierdzona kserokopia dowodu wniesienia wadium powinna być załączona do oferty. Z chwilą zmiany terminu złożenia ofert przez Zamawiającego jednocześnie ulega zmianie termin (dzień) wpłaty wadium, godzina wpłaty pozostaje bez zmian chyba, że w zawiadomieniu o zmianie terminu złożenia ofert podano również zmienioną godzinę wpłaty wadium. VI. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych VII. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium, przez cały okres związania ofertą (tj. od dnia składania ofert: 01.02.2010 r. do dnia 03.02.2010 r. zostanie odrzucona. VIII. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. IX. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. X. Z zastrzeżeniem ust. XII Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. XI. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. X pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. XII. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. XIII. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. XII. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095, Nr 180, poz. 1280, z 2008 r. Nr 70, poz. 416, Nr 116, poz. 732, Nr 141, poz. 888) b) nie zalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie zaległych płatności na raty lub wstrzymanie całości wykonywanej decyzji 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) tj. a) wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane przez osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi lub inne ważne uprawnienia i dokumenty, które (zgodnie z obowiązującymi przepisami) pozwolą pełnić funkcję kierownika budowy lub robót w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi lub inne ważne uprawnienia i dokumenty, które (zgodnie z obowiązującymi przepisami) pozwolą pełnić funkcję kierownika budowy lub robót w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych b) dysponują lub będą dysponować co najmniej po jednej jednostce sprzętu niezbędnego do wykonania prac określonych w kosztorysie dołączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub załączą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej po jednej jednostce sprzętu niezbędnego do wykonania prac określonych w kosztorysie dołączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia , tj ?Ciągnik kołowy 37kW (1) ?dźwignik hydrauliczny przenoszony z napędem spalinowym 250 t ?podnośnik montażowy samochodowy hydrauliczny ?pompa wysokociśnieniowa hydrauliczna elektryczna 250 atm ?Przyczepa dłuż. do sam. do 4,5t ?Przyczepa do przewożenia kabli 4t ?przyczepa do przewożenia kabli ?Przyczepa skrzyniowa 5.0t ?samochód dostawczy 0.9 t ?Samochód skrzyn.5-10t (1) ?wibromłot ?Zespół prądotwórczy 3-faz.5kVA ?Żuraw samochodowy 5-6t (1) ?Samochód samowyładowczy ?Środek transportowy ?Żuraw samochodowy ?Ciągnik kołowy 29-37kw/37-50km ?Kocioł d/got.lepiku 50-100dm3 ?Przyczepa skrzyniowa 4,5 t ?Samochód skrzyniowy do 5,0 t ?Wyciąg 1-maszt.z napędem elekt ?Koparko-spycharka 0,15 m3 ?Pompa do betonu 7,5 m3/h ?Prościarka do rur pe ?Przyczepa dłużycowa do 10 t ?Samochód beczkowóz 4 t ?Samochód dostawczy do 0,9 t ?Samochód skrzyniowy ?Spawarka elektr. wirująca 300 A ?Spycharka gąsienicowa 75 km ?Wciągarka mech.pow.1,6-3,2 t ?Zagęszczarka wibracyjna ?spawarka ?Ciągnik kołowy 29-40 kW (1) ?Rusztowania rurowe punktowe ?żuraw samochodowy do 4 t (1) ?Przyczepa skrzyniowa 3,5 t ?Koparka gąsienicowa 0,6 m3 ?Koparka gąsienicowa z osprzętem Teredo ?Spycharka gąsienicowa 100 kM ?Piła motorowa łańcuchowa 4,2 kM ?Ciągnik kołowy 50 kM ?Przyczepa dłużycowa 4,5 Mg ?Samochód wywrotka do 5 Mg ?Równiarka samojezdna 74kW (100 KM) ?Walec wibracyjny samojezdny ?Walec statyczny samojezdny ?Ubijak spalinowy ?Piła do cięcia płytek ?Żuraw okienny przenośny ?Samochód skrzyniowy 5t ?Samochód samowyładowczy 5t ?Betoniarka wolnospadowa elektryczna ?Giętarka do prętów ?Nożyce do prętów ?Prościarka do prętów ?Koparka gąsienicowa 0,25 m3 ?Walec statyczny samojezdny ogumiony 10 t ?Walec wibracyjny samojezdny 2,5t(1) ?Walec wibracyjny jednoosiowy 0,6 t ?Wibrator powierzchniowy ?Wibromłot elektryczny 4,5 kW ?Samochód samowyład. Do 5t (1) ?Samochód samowyład. 5-10 t (1) ?koparka podsiębierna 0,15m3 ?kop. J-nacz. Kołowa 0,25 m3 ?ciągnik kołowy ?kocioł do podgrzewania asfaltu ?spawarka spalinowa 300A ?ubijak spalinowy 200 kg ?żuraw boczny gąsienic. Do 15t ?pompa przeponowa elektryczna ?żuraw samochodowy 4t ?żuraw samochodowy 12-16 t ?żuraw samochodowy 18-20 t ?żuraw samochodowy 35 t ?wyciąg ?wyciąg jednomasztowy z napędem elektrycznym 0,5t ?żuraw okienny ?przenośnik taśmowy ?ciągnik kołowy 75-85 KM ?ciągnik kołowy 90-110 KM ?przyczepa dłużycowa 10 t ?przyczepa niskopodłogowa 20 t ?pompa do betonu ?pompa do betonu na samochodzie ?rusztowania rurowe ?mechaniczny pomost roboczy 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia podobne do przedmiotu zamówienia (poprzez zamówienie podobne do przedmiotu zamówienia należy rozumieć budowę obiektu o konstrukcji stalowej łukowej o kubaturze minimum 15 000 m3 każda, w tym co najmniej 1 obiektu sportowego) z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie (min. protokoły odbioru, referencje). 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. a) dysponują niezbędnym potencjałem ekonomicznym, tzn. w ubiegłym roku obrotowym osiągnęli przychód roczny z działalności podstawowej nie mniejszy niż wartość wycenionego przedmiotu zamówienia (wartość podana w formularzu ofertowym) lub znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym w wysokości co najmniej wartości wycenionego przedmiotu zamówienia (wartość podana w formularzu ofertowym) b)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Z treści zaznaczonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty (złożone w formie pisemnej) lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. II. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 3) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 4) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. III. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający może żądać następujących dokumentów: 1) sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. IV. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. I : 1) ppkt 1), 2), 4) - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) ppkt. 3) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. V. Dokumenty, o których mowa w ust IV pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. VI. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. IV, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. V stosuje się odpowiednio. VII. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. VIII. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. IX. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moszczenica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach