Przetargi.pl
Budowa gminnej oczyszczalni ścieków o przepustowości 300m3/d w miejscowości Grodziec wraz z kanalizacją sanitarną - etap II

Gmina Grodziec ogłasza przetarg

  • Adres: 62-580 Grodziec, ul. Główna 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2485500 w. 25 , fax. 63 2485500 wew. 22
  • Data zamieszczenia: 2014-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodziec
    ul. Główna 17 17
    62-580 Grodziec, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2485500 w. 25, fax. 63 2485500 wew. 22
    REGON: 31101908800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodziec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa gminnej oczyszczalni ścieków o przepustowości 300m3/d w miejscowości Grodziec wraz z kanalizacją sanitarną - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa gminnej oczyszczalni ścieków o przepustowości 300m3/d w miejscowości Grodziec wraz z kanalizacją sanitarną - ETAP II, obejmujący wykonanie oczyszczalni ścieków o przepustowości 300m3/d. Oczyszczalnia ścieków projektowana jest w technologii sekwencyjnego reaktora biologicznego SBR, proces technologiczny oczyszczania ścieków oparty jest na metodzie niskoobciążonego osadu czynnego. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia przedstawia schemat technologiczny oczyszczalni ścieków przewidujący do wykonania następujące elementy: - Przepompownia ścieków P-1 - Zintegrowane urządzenie do mechanicznego oczyszczania ścieków sito - piaskownik - Przepompownia technologiczna ścieków P-2 - Reaktor SBR - Zagęszczacz osadu - Stacja odwadniania i higienizacji osadu - Stacja zlewna - Budynek technologiczny o powierzchni całkowitej 245,25m2 i kubaturze 987,70m3 Ponadto na terenie oczyszczalni projektowane są drogi i place manewrowe o nawierzchni asfaltowej. Wykonawca powinien uwzględnić w kosztach ewentualną naprawę dróg uszkodzonych podczas wykonywania inwestycji, w szczególności ul. Zwierzyniecką oraz drogę dojazdową do oczyszczalni od ul. Zwierzynieckiej o nawierzchni bitumicznej, która została wykonana w pierwszym etapie inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowana oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. UWAGA: Każdorazowo, jeżeli w przedmiarze lub dokumentacji technicznej użyto znaku towarowego, nazwy własnej należy potraktować je przykładowo, dopuszcza się rozwiązania równoważne. Wszelkie nazwy materiałów i urządzeń zawarte w projekcie jeżeli odnoszą się do nazwy producenta należy rozumieć jako nie gorsze niż. Zaleca się aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy tj. zapoznał się z dokumentacją projektową oraz dokonał wizji lokalnej na terenie budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych) 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr. 96, poz. 620). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę zamówienia publicznego, 2) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 3) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 4) kwotę gwarancji, 5) termin ważności gwarancji (do terminu związania ofertą), 6) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do zapłacenia pełnej kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zgłoszone w terminie związania ofertą, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynikło to z przyczyn nieleżących po jego stronie; Powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 2.1 lit. b i e. 5. Z treści gwarancji (poręczenie) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi zostać podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 6.W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jako zobowiązanego należy oznaczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy, otwarty w PLN: Konto Urzędu Gminy Grodziec: Bank Spółdzielczy o/Grodziec 89 8530 0000 0600 0185 2000 0040 z wpisaniem na dowodzie wpłaty: wadium w przetargu pn: Budowa gminnej oczyszczalni ścieków o przepustowości 300m3/d w miejscowości Grodziec wraz z kanalizacją sanitarną - etap II. W przypadku wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez u.p.z.p. formach należy oryginał dokumentu wadium złożyć razem z ofertą. Kopię dokumentu wadium w przypadku przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. 8.Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne wówczas, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zwrot wadium. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z przepisami określonymi w art. 46 ustawy p.z.p. 10. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a)jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynikło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b)jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodziec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach