Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Pleszew Zadanie Rozbudowa mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków na terenie położonym w Zielonej Łące oznaczonym w ewidencji gruntów jako działki nr 130 i 137 (obręb Zielona Łąka) gmina Pleszew

Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Fabryczna 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7421664 , fax. 062 7422968
  • Data zamieszczenia: 2010-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    ul. Fabryczna 5 5
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7421664, fax. 062 7422968
    REGON: 25042318400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk-pleszew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Pleszew Zadanie Rozbudowa mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków na terenie położonym w Zielonej Łące oznaczonym w ewidencji gruntów jako działki nr 130 i 137 (obręb Zielona Łąka) gmina Pleszew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja Projektu Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Pleszew zwanego w dalej Projektem, współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności Oś priorytetowa I Gospodarka wodno- ściekowa ,Działanie 1.1 Gospodarka wodno- ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM (Umowa o dofinansowanie Projektu NR POIS.01.01.00-00-083/08-00 z dnia 20 listopada 2009roku) w zakresie zadania Rozbudowa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków na terenie położonym w Zielonej Łące oznaczonym w ewidencji gruntów jako dz. Nr 130 i 137 (obręb Zielona Łąka) gmina Pleszew. Zamawiający posiada decyzję Burmistrza Miasta i Gminy Pleszew o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia znak GK 7610- DŚ/10g/08 z dnia 15.04.2008r wraz z postanowieniem w sprawie opisania powodów odstąpienia od sporządzenia raportu oddziaływania inwestycji na środowisko znak GK 7627/22/09 z dnia 30.03.2009 r. Zamawiający posiada również decyzję Starosty Pleszewskiego w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenie na budowę dla przedmiotowej inwestycji Nr AB.7350.7351- 200/ 2008 z dnia 01.07.2008r, ze zmianą decyzji Nr AB.7360-28/2009 z dnia 30.09.2009 roku. Wszystkie orzeczenia właściwych organów wydane w sprawie przedmiotowej inwestycji są prawomocne lub ostateczne i podlegają wykonaniu Główne zadania przedmiotu zamówienia: -Modernizacji i remontu WKF-ów wraz z instalacjami technologicznymi oraz wyposażeniem towarzyszącym. -Wymiany seperatora piasku w kratowni ob. nr 4 -Remontu wraz z wymianą i montażem wyposażenia osadnika wstępnego. -Remontu urządzeń w stacji odwadniania osadów. -Robót ziemnych, konstrukcyjnych oraz wymiany wraz z montażem wyposażenia nowego (projektowanego) osadnika wtórnego. -Remontu wraz z dostawą i montażem wyposażenia w istniejącym osadniku wtórnym. -Sieci technologiczne i studzienki związane z osadnikiem wtórnym. -Adaptacji pompowni osadów recyrkulowanych. -Modernizacji punktu zlewnego ścieków dowożonych, wraz z dostawą wyposażenia. -Dostawy i montażu biofiltra łącznie z podłączeniem do budynku krat oraz pracami budowlanymi. -Remontu wraz z dostawą i montażem wyposażenia w komorach 1 i 2 reaktora biologicznego. -Instalacji sprężonego powietrza i pozostałego wyposażenie komór reaktora - oba ciągi. -Wznoszenia budynku transportu osadu. -Dostawy i montażu dwóch stacji przygotowania polielektrolitu do odwadniania osadu. -Instalacji elektrycznych i AKPiA. -Rozruchu technologicznego oczyszczalni ścieków Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza użycie towarów, materiałów równoważnych. Wszelkie towary, materiały określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, materiały aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia (w tym remontu urządzeń) powinny pochodzić od dostawcy urządzeń i posiadać dokument potwierdzający, że zastosowane materiały równoważne spełniają minimalne wymagania. Na okoliczność zastosowania materiałów równoważnych i materiałów użytych do remontu na wezwanie Zamawiającego Wykonawca okaże dokumenty pochodzenia materiału. Z uwagi na złożoność oraz szeroki zakres prac o znacznym stopniu trudności Wykonawca jest zobowiązany dokonać wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz zapoznać się z jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Na powyższą okoliczność Zamawiający przewiduje zwołanie zebrania Wykonawców. Termin zebrania Wykonawców zostanie opublikowany na stronie internetowej Zamawiającego: WWW.pk-pleszew.pl/przetargi. Zamawiający z 7 dniowym wyprzedzeniem poda informację o miejscu, dacie i godzinie zebrania Wykonawców. Wizja lokalna przeprowadzana jest na koszt własny Wykonawcy. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej, potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego, należy dołączyć do oferty (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 SIWZ). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji technicznej. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy kosztorysem ślepym a Projektem budowlanym należy do oferty przyjąć dane zawarte w kosztorysie ślepym. Wymagania techniczne dla materiałów i urządzeń zastosowanych do realizacji zadania zostały dokładnie określone w załączniku nr 10 do SIWZ. Dla pozostałych materiałów i urządzeń obowiązują informacje zawarte w Projekcie budowlanym. Zakres prac do wykonania określony szczegółowo w Dokumentacji technicznej (dodatek nr 12 do SIWZ) tj.: kosztorysach, Projektem budowlanym oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia standardów technicznych, technologicznych i jakościowych nie gorszych niż określonych w wymaganiach technicznych dla materiałów i urządzeń zastosowanych do realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ). Dla pozostałych materiałów i urządzeń obowiązują informacje zawarte w Dokumentacji technicznej. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia w szczególności Dokumentacja techniczno-ruchowa, atesty, certyfikaty, dokumenty pochodzenia materiału lub urządzenia. Złożone przez Wykonawcę dokumenty mogą być opiniowane przez autora dokumentacji projektowej. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz posiadające parametry techniczne nie gorsze niż określone szczegółowo w wymaganiach technicznych dla materiałów i urządzeń zastosowanych do realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ) dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wypełniając formularz (załącznik nr 9 SIWZ) podając: nazwę producenta, precyzyjnie i jednoznacznie typ urządzenia lub materiału oraz załączyć niezbędne dokumenty, takie jak: deklaracje zgodności producenta/aprobaty technicznej, karty katalogowe producenta, zawierające wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń i informacjami określonymi szczegółowo w wymaganiach technicznych dla materiałów i urządzeń zastosowanych do realizacji zadania (załącznik nr 9 do SIWZ). Dla pozostałych materiałów i urządzeń obowiązują informacje zawarte w Dokumentacji technicznej. Na podstawie dostarczonych dokumentów Zamawiający dokona weryfikacji czy Wykonawca, który powołał się na rozwiązania równoważne wykazał, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach (podać obiekty w których zostały zamontowane oraz rok realizacji). Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie. Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem technicznym, szczególnie w zakresie uzyskania zakładanego efektu ekologicznego oczyszczanych ścieków (zgodnie z obowiązującymi warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego Dz. U. Nr 137, poz. 984 ze zmianą z 28 stycznia 2009 roku (Dz.U. nr 27, poz. 169)), kosztów eksploatacji, niezawodności działania. Wykonawca musi mieć świadomość, iż możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w wymaganiach technicznych dla materiałów i urządzeń zastosowanych do realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ). Uwaga! Ilekroć w Dokumentacji technicznej wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk-pleszew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach