Przetargi.pl
Remont boisk Przy Kasztanach w Swarzędzu

Gmina Swarzędz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-020 Swarzędz, Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 65 12 000 , fax. (061) 65 12 211
  • Data zamieszczenia: 2014-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Swarzędz
    Rynek 1 1
    62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 65 12 000, fax. (061) 65 12 211
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swarzedz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont boisk Przy Kasztanach w Swarzędzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni boiska z nawierzchnią asfaltową do koszykówki i piłki ręcznej, ograniczonych krawężnikami oporowymi, o wymiarach 23,80 x 37,30 [m], z ułożeniem nawierzchni poliuretanowej, w Swarzędzu przy ul. Św. Marcina na działce o numerach geodezyjnych 76/71. Boisko zostanie wyposażone w dwie bramki do piłki ręcznej, cztery kosze do koszykówki. Boisko zostanie wyposażone w słupki demontowane do siatkówki i tenisa Jednocześnie planuje się remont istniejącego ogrodzenia polegającego na wymianie siatki istniejącego ogrodzenia, malowanie słupów istniejącego ogrodzenia oraz montażu dodatkowej furtki. Woda deszczowa zostanie odprowadzona z boiska grawitacyjnie na teren zielony wokół niego. Istniejąca nawierzchnia betonowa boiska, zostanie wykorzystana jako podbudowa pod warstwę poliuretanową. Warstwa pośrednia elastyczna,mieszanina granulatu gumowego SBR zespojonego lepiszczem poliuretanowym, grubość ok. 10 mm; warstwa zewnętrzna użytkowa, system natryskowy PU z domieszką granulatu EPDM naniesiony metodą ciśnieniową, grubość ok. 2 - 3 mm. Przewiduje się odnowienie ławek istniejących trybun. Należy pomalować siedziska. W razie potrzeby uzupełnić siedziska. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji technicznej. 2. Obowiązki wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Informowanie zarządców mediów znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót, oraz ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb. Ewentualne uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego od właściwego zarządcy drogi, a w szczególności opracowanie projektu organizacji ruchu i sposobu zabezpieczenia robót w rejonie prowadzonych robót wraz z oznakowaniem ew. objazdów związanych z prowadzonymi robotami. Projekt winien być zatwierdzony przez właściwą jednostkę zgodnie z obowiązującymi przepisami. Informowanie mieszkańców terenów objętych inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami (w formie pisemnych ogłoszeń rozwieszanych w miejscach ogólnie dostępnych na co najmniej 3 dni przed ich wystąpieniem). Organizacja placu budowy. Każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac. Dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem. Całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę. Zamówienie do 5186000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swarzedz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach