Gmina Sokoły ogłasza przetarg
- Adres: 18218 Sokoły, Rynek Mickiewicza
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-86 4763010 w. 328 , fax. 0-86 4763012
- Data zamieszczenia: 2018-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sokoły
Rynek Mickiewicza 10
18218 Sokoły, woj. podlaskie
tel. 0-86 4763010 w. 328, fax. 0-86 4763012
REGON: 45067022600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugsokoly.bip.podlaskie.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa gminnego targowiska „Mój Rynek” w Sokołach w systemie zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa gminnego targowiska „Mój Rynek” w Sokołach, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i Programem Funkcjonalno - Użytkowym. a) Przewidywane parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych: - projektowana powierzchnia zabudowy – 1.370,00 m², w tym: • powierzchnia zabudowy hali targowej: 480,00 m²; • powierzchnia zabudowy hali wystawienniczo-targowej: 720,00 m²; • powierzchnia zabudowy – budynek administracyjny: 97,00 m²; • powierzchnia zabudowy – budynku sanitarnego: 34,00 m²; • powierzchnia zabudowy – łącznika: 39,00 m²; - projektowana powierzchnia utwardzenia – 2.970,00 m², w tym: • projektowana powierzchnia utwardzenia (dojścia, dojazdy, parkingi): 2.115,00 m²; • projektowana powierzchnia utwardzenia (stanowiska targowe) : 760,00 m²; • projektowana powierzchnia utwardzenia (płyta betonowa): 95,00 m²; - projektowana powierzchnia zieleni - 845,00 m². b) zestawienie powierzchni handlowej – 1.915,00 m², w tym: - powierzchnia handlowa bez zadaszenia: 760,00 m²; - powierzchnia handlowa pod zadaszeniem: 1.155,00 m² • hala wystawienniczo – targowa : 675,00 m²; • hala targowa – 480,00 m². 2. Do obowiązków wykonawcy będzie należało m.in.: a) wykonanie dokumentacji projektowej, w ramach której będzie należało m.in.: - sprawdzenie opracowanej przez zamawiającego dokumentacji badań podłoża gruntowego oraz ewentualne wykonanie dodatkowych badań; - opracowanie ostatecznej koncepcji architektoniczno-budowalnej; - uzyskanie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i sprawdzeń; - uzyskanie zapewnień dostawy i odbioru mediów oraz niezbędnych warunków przyłączenia do sieci, warunków przebudowy istniejącego uzbrojenia kolidującego z projektowaną inwestycją; - przygotowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę; - uzyskanie pozwolenia na budowę; b) budowa gminnego targowiska, c) kompleksowe zagospodarowanie terenu wraz z projektowaną zielenią; d) kompletne wyposażenie obiektu; e) dokonanie rozruchu całego obiektu (wszystkich zabudowanych urządzeń), dostarczenie instrukcji obsługi wraz z odpowiednim przeszkoleniem pracowników użytkownika oraz zapewnienie nadzoru, serwisu i gwarancji dla eksploatacji zamontowanych urządzeń; f) wykonanie w okresie gwarancji wymaganych przez producentów zamontowanych urządzeń przeglądów, konserwacji tych urządzeń oraz ewentualnych napraw wszelkich zabudowanych urządzeń na zewnątrz, jak i wewnątrz obiektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wpłata wadium. a) Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 08.03.2018 roku do godziny 9:45. Na przelewie lub innym dokumencie wadium powinien być umieszczony tytuł: „Wadium na przetarg pn. „Budowa gminnego targowiska „Mój Rynek” w Sokołach w systemie zaprojektuj i wybuduj”. b) Wykonawca może wnieść wadium w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, stosowną kwotę należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sokołach nr 77876600050000082420000050
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: a) Wypełniony druk "OFERTA", stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. b) Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania; c) Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; d) Dowód wpłaty wadium; e) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. f) Oferta nie musi zawierać dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja drogi powiatowej na odcinku Klukowo - Trojanowo - Kuczyn
Dodano: 2024-07-05 - Budowa ciągu komunikacyjnego wzdłuż rzeki Brok w Wysokiem Mazowieckiem.
Dodano: 2024-07-05 - Przebudowa Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Filipowie.
Dodano: 2024-07-04 - Budowa boiska wielofunkcyjnego i Klubu Dziecięcego w Sztabinie
Dodano: 2024-07-04 - „Remont zabytkowego dworu w Krasnem – siedziby domu dziecka - etap I” i „Remont zabytkowego dworu w Krasnem – siedziby domu dziecka - etap II”
Dodano: 2024-07-03 - „Remont przejazdu drogowo-kolejowego wbk 145 Skład Hajnówka”
Dodano: 2024-07-03 - Modernizacja źródeł ciepła i energii elektrycznej w Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii
Dodano: 2024-07-02 - Wykonanie Pracowni Rezonansu Magnetycznego na terenie SP ZOZ w Łapach przy ul. J. Korczaka 23 w Łapach
Dodano: 2024-07-01 - „Infrastruktura drogowa przy S61 na terenie Gminy Stawiski – etap I”
Dodano: 2024-06-28 - przebudowa DPS w Choroszczy wraz z budową mieszkań chronionych, termomodernizację DPS w Uhowie i budynku Powiatu (wraz z modernizacją sieci wod-kan) – powtórzenie
Dodano: 2024-06-28