Przetargi.pl
Budowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w Siechnicach w standardzie budynku pasywnego roboty budowlane – zewnętrzne instalacje sanitarne

Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. JANA PAWŁA II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 004871889 0023
  • Data zamieszczenia: 2022-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna sp. z o.o.
    ul. JANA PAWŁA II 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 004871889 0023
    REGON: 022033761
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sisk-siechnice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w Siechnicach w standardzie budynku pasywnego roboty budowlane – zewnętrzne instalacje sanitarne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dokończenie zewnętrznych sieci i przyłączy instalacji kanalizacji deszczowej, sanitarnej i wodociągowej oraz odwodnienie dna wykopu przez okres 6 miesięcy. INSTALACJA KANALIZACJI SANITARNEJ:Wykonanie ok 12,2 mb rurociągu PVC 200 pomiędzy studnią S2, a budynkiem wraz z wejściem do budynku, zgodnie z rysunkami IS.0001_rev_A oraz IS.0003_rev_A. Naprawa oraz przywrócenie szczelności studni S2. W zakres prac wchodzi dostawa oraz montaż wszystkich niezbędnych materiałów potrzebnych do zakończenia prac. INSTALACJA WODY:Wykonanie ok 15,5 mb rurociągu PE63 wraz z wejściem do budynku oraz montaż zestawu wodomierzowegoINSTALACJA KANALIZACJI DESZCZOWEJ:Wszystkie prace związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej należy prowadzić zgodnie z Projektem Wykonawczym Zamiennym Budowy kanalizacji deszczowej w ramach budowy Gminnego Ośrodka Zdrowia w Siechnicach.• Wykonanie ok 10mb rurociągu PVC200 od studni SR w kierunku studni D1, połączenie z już istniejącym odcinkiem. • Dostawa oraz montaż studni rozprężnej DN1200 (SR) wraz z regulatorem przepływu o wydatku 5,25 dm3/s. • Wykonanie rurociągu PE HD 90 pomiędzy studnią SR, a pompownią P1.• Wykonanie przelewu awaryjnego ze studni SR do P1.• Wyposażenie już istniejącej pompowni (P1) wraz z dwoma pompami zatapialnymi, każda o wydajności 5,25 dm3/s i wysokości podnoszenia 5m H2O. Należy zastosować pompy wraz z pełną automatyką oraz instalacją alarmową, sygnalizującą awarię którejś z pomp. Dobór pompowni zgodnie z kartą doboru będącą załącznikiem do Projektu wykonawczego zamiennego budowy kanalizacji deszczowej. Pompownię należy wyposażyć w defektor na ujściu kanału DN500 oraz przelew awaryjny do studni rozprężnej. W studni przygotować przejścia dla przewodów elektrycznych oraz wentylacji grawitacyjnej (nawiew oraz wywiew).• Kontynuacja montażu studni D2 wraz z klapą zwrotną fi160 przy założeniu, że brakuje kręgów pośrednich studni.• Wykonanie rurociągu PE 100 RC pomiędzy studnią D2, a pompownią P2.• Dostawa oraz montaż pompowni (P2) wraz z pompą zatapialną o wydajności 2,5dm3/s. Należy zastosować pompę wraz z pełną automatyką oraz instalacją alarmową, sygnalizującą awarię pompy. Przegłębienie studni min. 1,5m. Studzienka betonowa DN1200.• Wykonanie rurociągu PVC160 łączącego odwodnienie liniowe OL3 z pompownią P2.• Wykonanie rurociągu PVC160 łączącego odwodnienie liniowe OL2 ze studnią D4.• Wykonanie rurociągu PVC160 łączącego odwodnienie liniowe OL1 ze studnią D4.• Wykonanie rurociągu PVC160 łączącego odwodnienie liniowe ze studnią D1. Uwaga - Odwodnienie znajduje się przy ulicy Kościelnej. Jest widoczne jedynie na rysunku AR.0001 - Zagospodarowanie terenu.• Wykonanie rurociągu PVC160 łączącego studnie D2 z D3 oraz D3 z D4.• Dostawa oraz montaż studni D3.• Dostawa oraz montaż studni D4.• Wykonanie rurociągu PVC160 łączącego wpust drogowy ze studnią D5.• Dostawa oraz montaż rurociągu będącego połączeniem spustów rynnowych z instalacją kanalizacji deszczowej wraz z dostawą i przyłączeniem wpustów rynnowych zgodnie z rysunkiem PZT-01.• W celu zabezpieczenia instalacji wewnętrznej oraz odwodnień liniowych należy zastosować klapy zwrotne na kolektorach dopływowych do retencyjnego kolektora kanalizacji deszczowej.W zakres prac wchodzi dostawa oraz montaż wszystkich niezbędnych materiałów potrzebnych do zakończenia prac. ODWODNIENIE DNA WYKOPUKontynuacja pompowania wód gruntowych z wykopu pod rampę zjazdową za pomocą zestawu składającego się z :• pompy o mocy min 5,5kW, wydajności min 10 m3/h, wysokości tłoczenia min 5 mH2O • 11 szt. igłofiltrów IgE¬81. • rurociągu odprowadzającego wodę w miejsce wskazane przez Inwestora.Pompowanie ma zapewnić obniżenie wód gruntowych poniżej projektowanej konstrukcji.Okres pompowania do 6 miesięcy od dnia przekazania Terenu Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: sytuacji ekonomicznej lub finansowej:2.3.1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 300.000,00 zł.zdolności technicznej lub zawodowej:1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli minimum po jednym z trzech następujących rodzajów zadań polegających na budowie (w rozumieniu art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm., zwanej dalej „ustawą Prawo budowlane”) lub przebudowie (w rozumieniu art. 3 pkt 7a ustawy Prawo budowlane):a) sieci wodociągowych o minimalnej łącznej długości minimum 300 mb,b) sieci kanalizacji sanitarnej o minimalnej łącznej długości minimum 300 mb,c) sieci kanalizacji deszczowej o minimalnej łącznej długości minimum 300 mb.2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego następujące osoby:1.1.1.1. Kierownik robót sanitarnych - osoba posiadająca następujące kwalifikacje:a) uprawnienia budowlane(*3) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz wpis na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w/w funkcji.b) Doświadczenie zawodowe(*2) na stanowisku co najmniej kierownika robót w wyżej wskazanej specjalności minimum 5 lat.Przez doświadczenie zawodowe (w przypadku osób od których wymagane jest posiadanie uprawnień budowlanych, doświadczenie liczone jest w okresie od daty uzyskania stosownych uprawnień do daty składania ofert), zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9a ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1482, z późn. zm.), należy rozumieć doświadczenie zawodowe uzyskane w trakcie:– zatrudnienia,– wykonywania innej pracy zarobkowej,lub prowadzenia działalności gospodarczej przez okres co najmniej 6 miesięcy.Oznacza to, że doświadczenie zawodowe uzyskuje się m. in. poprzez lata pracy zarobkowej w trakcie zatrudnienia, wykonywania innej pracy zarobkowej lub prowadzenia działalności gospodarczej prowadzonej co najmniej 6 miesięcy. Warunek doświadczenia zawodowego zawiera także doświadczenie praktyczne tj. wymóg nabycia, w trakcie tego doświadczenia zawodowego, określonych umiejętności praktycznych do wykonywania pracy przez wykonywanie zadań o określonym stopniu złożoności.(*3) Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych lub innych odpowiadających im uprawnień wydanych na podstawie obowiązujących przepisów w określonej specjalności, na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.– dalej także „ustawa PB”), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272 z późn. zm. – dalej „ustawa o uznawaniu kwalifikacji”).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach