Przetargi.pl
Budowa gminnego ośrodka opieki, turystyki i wypoczynku w Szymanówku.

Gmina Leszno ogłasza przetarg

  • Adres: 05-084 Leszno, Aleja Wojska Polskiego 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7258005, 7259035, 7258452 , fax. 22 7258552
  • Data zamieszczenia: 2016-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leszno
    Aleja Wojska Polskiego 21 21
    05-084 Leszno, woj. mazowieckie
    tel. 22 7258005, 7259035, 7258452, fax. 22 7258552
    REGON: 01327137000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leszno.bipgminy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa gminnego ośrodka opieki, turystyki i wypoczynku w Szymanówku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Inwestycja swoim zakresem obejmuje wykonanie Gminnego Ośrodka Opieki, Turystyki i Wypoczynku we wsi Szymanówek gm. Leszno. Obiekt ten będzie się składał z 3 stref: - strefa 1 - ogrodzona systemowym ogrodzeniem panelowym z siatek zgrzewnych w ramach z furtką, strefa rekreacji czynnej z nawierzchnią żwirowo - trawiastą zawierającą zbiór sprzętu rekreacyjnego (orbitrek, biegacz, twister + wahadło, koła tai chi i prasę nożną) oraz tablicę informacyjną - regulamin, ławkę parkową, kosz na śmieci. - strefa 2 - otwarta strefa zabaw dla dzieci z nawierzchnią piaszczysto- trawiastą zawierającą zbiór sprzętu służącego do zabawy dla dzieci - zestaw zabawowy, zestaw gimnastyczny, karuzela, huśtawka podwójna, 2 bujaki, huśtawka ważka, linarium, tablica informacyjna - regulamin, ławka parkowa dwustronna, kosz na śmieci. - strefa 3 - otwarta strefa wypoczynku przy 2 niezadaszonych stołach zespolonych z ławkami ustawionych na utwardzonej nawierzchni, otwarta niezadaszona strefa przy ognisku z nawierzchnią żwirową, 3 ławkami parkowymi i koszem na śmieci oraz otwarta zadaszona strefa pod altaną z 1 dużym stołem zespolonym z ławkami ustawionymi na utwardzonej nawierzchni. Bezpośrednio do drogi gminnej przylegać ma parking o nawierzchni żwirowej. Strefy mają być połączone z parkingiem i drogą publiczną za pomocą alejek o nawierzchni wodoprzepuszczalnej, utwardzonej kruszywem łamanym zespojonym spoiwem poliuretanowym. Wykonane zostanie ujęcie wody czerpalnej oraz miejsce z wc przenośnym. 2. Szczegółowy zakres oraz technologia wykonywanych robót ujęte są: w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w dokumentacji kosztorysowej. 3. Zamawiający dopuszcza, iż Wykonawca może powierzyć wykonanie robót podwykonawcy w zakresie: wykonania parkingu wraz z alejkami, wykonania ujęcia wody czerpanej. 4. Wykonawca zapewni materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie w budownictwie oraz przekaże stosowne dokumenty Zamawiającemu w trakcie odbioru końcowego robót. 5. Zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji w terenie oraz zapoznanie się z dokumentacją projektową. 6. Wykonawca przed wmontowaniem urządzeń fitness oraz zabawek ma obowiązek uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. 7. Po stronie Wykonawcy będzie zapewnienie geodezyjnego wytyczenia oraz zapewnienie obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionych geodetów w 2 egzemplarzach. 8. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do sporządzenia planu BIOZ, sporządzenia Planu Zapewnienia Jakości (PZJ), wykonania wszelkich badań i prób. Wykonawca sporządzi i przedstawi Zamawiającemu w dniu wprowadzenia na budowę Plan Zapewnienia Jakości. Warunkiem rozpoczęcia robót jest uzyskanie: zatwierdzenia BIOZ i PZJ przez Inspektora Nadzoru. 9. Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia w ofercie kosztów materiałów zgodnych z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 10. W przypadku materiałów i urządzeń, przy których są podane nazwy techniczne w projekcie budowlanym, należy użyć materiały i urządzenia wskazane lub równoważne. Wykonawca wpisując do kosztorysu ofertowego materiały i urządzenia równoważne jest obowiązany dołączyć do oferty opis, karty katalogowe, certyfikaty, obliczenia konstrukcyjne. Wykonawca proponujący inne urządzenia i materiały zobowiązany jest wykazać, że są one równoważne jakościowo i spełniają wymagane projektem normy, parametry i standardy poparte atestami i certyfikatami dopuszczającymi je do obrotu na rynku materiałów budowlanych oraz stosowania w budownictwie. Podane w dokumentacji technicznej (projektowej) typy urządzeń i materiałów oraz producentów należy traktować jako podane przykładowo i pomocniczo do sporządzania oferty. Jednakże proponowane i kalkulowane przez Wykonawców w ofercie urządzenia i materiały muszą posiadać nie gorsze parametry techniczne i jakościowe od opisanych w projekcie technicznym. 11. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a wynikające ze specyfiki i technologii robót. 12. Przyłącze wody należy wykonać w uzgodnieniu z referatem gospodarki komunalnej Urzędu Gminy. 13. Po zamontowaniu siłowni zewnętrznej i placu zabaw, w trakcie wiązania betonu należy zabezpieczyć sprzęt przed uszkodzeniami zewnętrznymi (np. ofoliować) oraz oznaczyć teren informując, że nie należy z niego korzystać do czasu wiązania betonu oraz do czasu odbioru robót. 14. Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia terenu po wykonaniu prac. 15. Obowiązki Wykonawcy przy wykonywaniu zadania określone są szczegółowo w § 4 pkt. 2 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.000,00 zł. (cztery tysiące zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leszno.bipgminy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach