Przetargi.pl
BUDOWA GAZOCIĄGU ŚREDNIEGO CIŚNIENIA Z IWNA DO WIKTOROWA

Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Dworcowa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8178565 , fax. 061 8178191
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie
    ul. Dworcowa 5 5
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8178565, fax. 061 8178191
    REGON: 00052816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA GAZOCIĄGU ŚREDNIEGO CIŚNIENIA Z IWNA DO WIKTOROWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci gazowej średniego ciśnienia z przyłączami z Iwna do Wiktorowa, w skład której wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1. Budowa gazociągu średniego ciśnienia z rur: -PE 100 SDR 17,6 Dz 90 mm o łącznej długości L = 2 464 m (1 zasuwa) -PE 80 SDR 11 Dz 63 mm o łącznej długości L = 336 m (1 zasuwa) 2. Budowa przyłącza gazowego: -PE 80 SDR 11 Dz 25 mm - szt. 4 o długości L = 46,00 m -PE 80 SDR 11 Dz 32 mm - szt. 11 o łącznej długości L = 283 m (11 zasuw) 3. Budowa przejść pod drogami utwardzonymi z rur EGEPLAST: - Dz 90 mm o łącznej długości L = 31 m - Dz 63 mm o łącznej długości L = 20 m -Dz 32 mm o łącznej długości L = 44 m 4. Budowa przecisków pod ciekiem wodnym z rur EGEPLAST Dz 90 mm o łącznej długości L = 20 m 5. Prowadzenie robót ziemnych z pełną wymianą gruntu, 6. Wykonanie prób szczelności gazociągu i przyłączy 7. Rozbiórka i odtwarzanie istniejących nawierzchni -Rozbiórka i odtwarzanie nawierzchni chodników z płytek chodnikowych betonowych: 258 m2 , -Rozbiórka i odtworzenie nawierzchni betonowych: 30,80 m2, -Rozbiórka i odtwarzanie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych: 266 m2 8. Projekt organizacji ruchu i inne dokumenty w wymaganym zakresie, w związku z zajęciem pasa drogowego 9. Obsługa geodezyjna + inwentaryzacja powykonawcza - 5 egzemplarzy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452312210
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców : 1) Wykonawca musi dysponować : a) sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, b) pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe do realizacji zamówienia, c) osobą (osobami) posiadającą (posiadającymi) odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych, drogowych, instalacji i sieci gazowych i przynależną ( przynależnymi) do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. d) Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia na które Wykonawca składa ofertę i o którym mowa w punkcie III niniejszej SIWZ ( tj. budowa gazociągu średniego ciśnienia o wartości min 50 % ceny ofertowej brutto) i dysponuje odpowiednimi referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi to. 2) Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzenia swojej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia. 3) Wykonawca posiada dokument potwierdzający stosowanie certyfikowanego systemu zarządzania jakością, zgodnie z aktualnymi normami i obowiązującymi przepisami prawa, wystawiony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. ( zgodnie z przepisem Rozdział I § 4 pkt. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 30.07.2001 r. W sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać sieci gazowe Dz. U. Nr 97), 4) Wykonawca posiada Decyzję Urzędu Dozoru Technicznego, uprawniającego do wytwarzania rurociągów przesyłowych. 5) Zamawiający przewiduje możliwości udziału podwykonawców, pod warunkiem załączenia przez Wykonawcę do składanej przez niego oferty wykazu robót i usług, które zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku braku wykazu robót, które Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji Podwykonawcom Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca wykona wszystkie roboty we własnym zakresie. W przypadku udziału podwykonawców całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów na zasadzie: spełnia - nie spełnia. 3.1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22. ust. pkt. 1-3, art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (upzp), 2) wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 (upzp), 5) wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3.2. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą pzp, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 (upzp); 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 (upzp), 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4) oświadczenie do postępowania o zamówienia publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru - zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 5) Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY dotyczący zadania (zał. nr 5 do SIWZ) oraz opracowany we własnym zakresie kosztorys ofertowy (uproszczony lub szczegółowy) z cenami jednostkowymi, w oparciu o SIWZ i przedmiary robót, z możliwością wykorzystania kosztorysu ofertowego przygotowanego przez Zamawiającego, 6) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej roboty, na które Wykonawca składa ofertę. 7) dokument potwierdzający stosowanie certyfikowanego systemu zarządzania jakością, zgodnie z aktualnymi normami i obowiązującymi przepisami prawa, wystawiony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. ( zgodnie z przepisem Rozdział I § 4 pkt. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 30.07.2001 r. W sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać sieci gazowe Dz. U. Nr 97), 5) Decyzję Urzędu Dozoru Technicznego, uprawniającą do wytwarzania rurociągów przesyłowych 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dodatkowe dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub zobowiązanie do jej zawarcia w przypadku wyboru ich oferty. 2) Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie . . 4. Inne dokumenty: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca wraz z odpowiednim opisem (wg wzoru - zał. Nr 7), b) imienny wykaz pracowników (kierownik-cy robót) + uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych, drogowych, instalacji i sieci gazowych + zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa (wg wzoru - zał. Nr 8), c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu latach robót (o wartości min. 50 % ceny ofertowej brutto), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dotyczących budowy gazociągu średniego ciśnienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania; należy załączyć dokumenty (referencje lub inne dokumenty) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru - zał. Nr 6), d) Wykaz robót i usług, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wystarczy oświadczenie Wykonawcy, złożone w formularzu ofertowym (zał. 1 do SIWZ) Wszystkie dokumenty (z wyjątkiem oryginałów pełnomocnictw i upoważnień do podpisania oferty) mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność (każdą zapisaną stronę dokumentu) przez osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem i z datą dokonania potwierdzenia. Wyjątek stanowi indywidualne pełnomocnictwo, które musi być złożone w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl (bip, przetargi, SIWZ, 2009)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach