Przetargi.pl
zakup środków czystościowych i dezynfekcyjnych oraz innych artykułów do utrzymania czystości

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej ogłasza przetarg

  • Adres: 61-848 Poznań, ul. Długa 1/2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 854-90-00 , fax. 061 852-94-72
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej
    ul. Długa 1/2 1/2
    61-848 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 854-90-00, fax. 061 852-94-72
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sk1.am.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup środków czystościowych i dezynfekcyjnych oraz innych artykułów do utrzymania czystości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zakup środków czystościowych i dezynfekcyjnych oraz innych artykułów do utrzymania czystości - 10 pakietów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokonuje oceny spełnienia warunków przez Wykonawcę na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń żądanych przez Zamawiającego (SIWZ cz II pkt. 2) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia również na podstawie art. 23. Zamawiający oceniał będzie Wykonawcę na zasadzie spełnia, nie spełnia. Wykonawca, który nie spełni warunków określonych przez Zamawiającego zostanie wykluczony z niniejszego postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który ubiega się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnieniu tych warunków, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca dołączy do oferty niżej wymienione dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2. Pełnomocnictwo dołączyć do oferty. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 23 ust. 1, potwierdzą spełnienie warunków wymienionych powyżej poprzez złożenie przez każdego Wykonawcę dokumentów wyżej wymienionych w pkt 2). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.2) lit.a, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa w pkt. 2.2) lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 2.2) lit. a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający ponadto żąda dołączenia do oferty: W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymogom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty aktualnego dokumentu dopuszczającego przedmiot zamówienia do obrotu w kraju stosownie do pakietu -zgodnie z obowiązującym prawem (CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE dla którego wystawiono deklarację zgodności). Dokument musi być w języku polskim lub przetłumaczony na język polski. Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych - stosownie dla danego pakietu. Informację określającą charakterystykę techniczną wyrobu - stosowanie dla danego pakietu. Ulotki informacyjne w języku polskim oferowanego przedmiotu zamówienia. Wykonawca dostarczy próbki zgodnie z zapisem zamieszczonym w danym pakiecie. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ (zgodnie z zaleceniem): z ceną, terminem dostawy oraz z informacjami dotyczącymi wykonawcy tj. pełna nazwa (firmy) oraz aktualny adres wykonawcy, nr faxu. Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej). W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk1.am.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach