Ogród Zoologiczny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-063 Poznań, ul. Browarna 25
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8768209 , fax. 061 8773533
- Data zamieszczenia: 2009-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ogród Zoologiczny w Poznaniu
ul. Browarna 25 25
61-063 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8768209, fax. 061 8773533
REGON: 63210005700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zwierząt karmowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego świerszczy żywych w łącznej szacunkowej ilości: 88.750 sztuk, na którą składają się: a. 48.500 sztuk świerszczy dużych; b. 8.500 sztuk świerszczy średnich; c. 19.500 sztuk świerszczy małych; d. 12.250 sztuk świerszczy jednodniowych; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 033000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej niniejszym postępowaniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia, 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy - według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, w sytuacjach wskazanych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605). Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub nie złoży pełnomocnictwa, albo złoży oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub złoży wadliwe pełnomocnictwo, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zwierząt karmowych (2)
Dodano: 2015-12-24 - Dostawa zwierząt karmowych
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa zwierząt karmowych
Dodano: 2014-12-09 - Pełnienie całodobowego pogotowia interwencyjnego ds. zwierząt dzikich i domowych na terenie Gminy Mosina
Dodano: 2014-12-04 - PEŁNIENIE CAŁODOBOWEGO POGOTOWIA INTERWENCYJNEGO DS. ZWIERZĄT DZIKICH I DOMOWYCH NA TERENIE GMINY MOSINA
Dodano: 2013-12-20 - Dostawa zwierząt karmowych oraz karmy dla ryb i żółwi
Dodano: 2013-11-22 - Zakup basenów do transportu i przetrzymywania tarlaków, oraz wykonanie i wyposażenie modelowego systemu recyrkulacyjnego do inkubacji ikry i podchowu wylęgu siei międzychodzkiej i sielawy dla Zakładu Doświadczalnego Technologii Produkcji Pasz i Akwakultury w Muchocinie
Dodano: 2013-07-03 - Dostawa zwierząt karmowych oraz karmy dla ryb i żółwi
Dodano: 2012-12-12 - dostawa zwierząt karmowych
Dodano: 2012-01-17 - Dostawa zwierząt karmowych
Dodano: 2011-12-12