Przetargi.pl
„Budowa dwóch placów zabaw na terenie Gminy Grodziec”

Gmina Grodziec ogłasza przetarg

  • Adres: 62-580 Grodziec, Główna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2485500 w. 25 , fax. 63 2485500 wew. 22
  • Data zamieszczenia: 2018-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodziec
    Główna 17
    62-580 Grodziec, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2485500 w. 25, fax. 63 2485500 wew. 22
    REGON: 31101908800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodziec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa dwóch placów zabaw na terenie Gminy Grodziec”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: „Rekreacją Grodziec Stoi – zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez budowę placu zabaw w miejscowości Grodziec”. Zadanie nr 2: „W Grodźcu lubimy aktywnie spędzać czas - budowa rekreacyjnego placu zabaw”. Przedmiotem Zadania nr 1 pn. „Rekreacją Grodziec Stoi – zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez budowę placu zabaw w miejscowości Grodziec” jest budowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej polegającej na stworzeniu placu zabaw. Realizacja zadania odbędzie się poprzez zakotwienie w stopach fundamentowych (zaprawie betonowej) atestowanych, profesjonalnych urządzeń zabawowych w miejscowości Grodziec (działka nr 2522 obręb Grodziec). Przedmiotem Zadania nr 2 pn. „W Grodźcu lubimy aktywnie spędzać czas - budowa rekreacyjnego placu zabaw” jest budowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej polegającej na stworzeniu placu zabaw. Realizacja zadania odbędzie się poprzez zakotwienie w stopach fundamentowych (zaprawie betonowej) atestowanych, profesjonalnych urządzeń zabawowych oraz budowie ogrodzenia w miejscowości Grodziec (działka nr 2510/5 obręb Grodziec PGR).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zadanie 1. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zadanie 2. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego: a) karty techniczne urządzeń oraz atesty i/lub certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1176:2009 wydane przez jednostkę certyfikującą, posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji w przedmiotowym obszarze (w danym programie certyfikacyjnym); 2) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu trzeciego, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci; Wymagana forma - oryginał; 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia stanowiące Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 4) Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy), a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 6) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach