Gmina Grodziec ogłasza przetarg
- Adres: 62-580 Grodziec, Główna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 63 2485500 w. 25 , fax. 63 2485500 wew. 22
- Data zamieszczenia: 2018-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodziec
Główna 17
62-580 Grodziec, woj. wielkopolskie
tel. 63 2485500 w. 25, fax. 63 2485500 wew. 22
REGON: 31101908800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodziec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa dwóch placów zabaw na terenie Gminy Grodziec” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 1: „Rekreacją Grodziec Stoi – zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez budowę placu zabaw w miejscowości Grodziec”. Zadanie nr 2: „W Grodźcu lubimy aktywnie spędzać czas - budowa rekreacyjnego placu zabaw”. Przedmiotem Zadania nr 1 pn. „Rekreacją Grodziec Stoi – zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez budowę placu zabaw w miejscowości Grodziec” jest budowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej polegającej na stworzeniu placu zabaw. Realizacja zadania odbędzie się poprzez zakotwienie w stopach fundamentowych (zaprawie betonowej) atestowanych, profesjonalnych urządzeń zabawowych w miejscowości Grodziec (działka nr 2522 obręb Grodziec). Przedmiotem Zadania nr 2 pn. „W Grodźcu lubimy aktywnie spędzać czas - budowa rekreacyjnego placu zabaw” jest budowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej polegającej na stworzeniu placu zabaw. Realizacja zadania odbędzie się poprzez zakotwienie w stopach fundamentowych (zaprawie betonowej) atestowanych, profesjonalnych urządzeń zabawowych oraz budowie ogrodzenia w miejscowości Grodziec (działka nr 2510/5 obręb Grodziec PGR). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zadanie 1. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zadanie 2. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego: a) karty techniczne urządzeń oraz atesty i/lub certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1176:2009 wydane przez jednostkę certyfikującą, posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji w przedmiotowym obszarze (w danym programie certyfikacyjnym); 2) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu trzeciego, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci; Wymagana forma - oryginał; 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia stanowiące Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 4) Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy), a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 6) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w Dąbczu
Dodano: 2024-06-15 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
Dodano: 2024-06-14 - Konarzewo: budowa pumptracku na działce 562/15
Dodano: 2024-06-14 - Zadanie 55058 Porażyn 14 WOG K-5230 "Budowa budynków zaplecza administracyjno-technicznego Składu Porażyn wraz z zagospodarowaniem terenu".
Dodano: 2024-06-14 - „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łopuchowie”
Dodano: 2024-06-13 - Remont dachu i elewacji Domu Pogodnej Jesieni w Środzie Wielkopolskiej
Dodano: 2024-06-13 - Przebudowa budynku Szkoły Specjalnej przysposabiającej do pracy
Dodano: 2024-06-12 - Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
Dodano: 2024-06-12 - Rozbudowa wraz z modernizacją PSZOK w Witaszyczkach
Dodano: 2024-06-11 - Modernizacja sali wykładowej 35 w budynku Wydziału Nauk o Żywności i Żywieniu przy ul.Wojska Polskiego 31/33 w Poznaniu
Dodano: 2024-06-11