Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg
- Adres: 59700 Bolesławiec, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 756 456 400 , fax. 756 456 402
- Data zamieszczenia: 2018-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
ul. Rynek 41
59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 756 456 400, fax. 756 456 402
REGON: 23082140500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=100914
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi ul. Rotmistrza Pileckiego wraz z odwodnieniem i oświetleniem w Bolesławcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi ul. Rotmistrza Pileckiego w Bolesławcu wraz z odwodnieniem drogi i oświetleniem ulicznym, a w szczególności: a) jezdnia drogi (obciążenie ruchem KR-1) o długości ok. 337 mb i szerokości 5,5 m oraz nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego SMA 8 – powierzchnia 2 905 m2 b) chodniki obustronne o szerokości 2,0 m i nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 8 cm – powierzchnia 1 140 m2 c) zjazdy z nawierzchni z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm – powierzchnia 275 m2 d) opaska z kostki betonowej szarej gr. 8 cm – powierzchnia 117 m2 e) ścieżka rowerowa o nawierzchni z ścieralnej z betonu asfaltowego AC8S – powierzchnia 980 m2 f) przykanaliki deszczowe z rur PVC fi 200 mm – 43 mb g) studnie rewizyjne tworzywowe fi 425 mm – 5 szt. h) wpusty uliczne deszczowe betonowe fi 500 mm z rusztem żeliwnym i koszem podwieszanym – 15 szt. i) linia kablowa oświetlenia ulicznego YAKXS 4x35 mm2 – 475 m j) słupy oświetleniowe o wysokości 7 m z jednym wysięgnikiem i źródłami światła LED 48 W – 12 szt. 1.2 Wykonawca wykona inwentaryzację geodezyjną, powykonawczą w 3 egz. 1.3 Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą w 3 egz. 1.5 Szczegółowy zakres robót/przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącej ZAŁĄCZNIK A do specyfikacji (SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców wraz z OFERTĄ – załącznik nr 1: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Uwaga: a) Treść i zakres wymaganego oświadczenia zamawiający przekazuje na: - ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ - dotyczy spełniania warunków udziału w postępowaniu, - ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ - dotyczy przesłanek wykluczenia z postępowania. b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. d) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 3) aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedmiotowy dokument należy złożyć w odniesieniu do tych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
Dodano: 2024-03-27 - Rewitalizacja zabytkowego budynku na terenie zespołu budowlanego klasztoru cysterskiego w Kamieńcu Ząbk. Projekt współfinansowany ze środków Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
Dodano: 2024-03-17 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2066D w miejscowości Jastrzębce
Dodano: 2024-03-13 - ,, Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Rozbudowa drogi gminnej nr 100723D w m. Czernina Dolna i Czernina polegająca na budowie chodnika – ETAP II,,
Dodano: 2024-02-20 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2066D w miejscowości Jastrzębce
Dodano: 2024-02-20 - Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowościach, w których funkcjonowały zlikwidowane PGR -y na terenie gminie Żukowice
Dodano: 2024-01-15 - „Przebudowa drogi gminnej ulicy Drzewieckiego w Jelczu-Laskowicach”
Dodano: 2023-12-06 - Przebudowa dróg gminnych w m. Wiekowice - dz. nr 484, 435/1,485/1 obręb Dobrzejowice
Dodano: 2023-11-16 - „Modernizacja – remont dróg gminnych w miejscowościach: Okmiany, Stary Łom, Goliszów, Kolonia Kołłątaja - Biała (Kolonia), Niedźwiedzice, Rokitki.”
Dodano: 2023-11-09 - „Rozbudowa istniejącej pompowni wody w m. Rokitki o dwa zbiorniki wody.”
Dodano: 2023-11-09