Przetargi.pl
Budowa drogi – odcinka ulicy Łącznej wraz z infrastrukturą w Ostrowi Mazowieckiej, powiat ostrowski, województwo mazowieckie, od km 0+000 do km 0+451 o łącznej długości 451m, na działkach nr ew. 268/10, 268/8, 268/6, 267/1, 265/1, 264/1, 257/1, 256/1, 255/9, 255/7, 254/1, 238/1, 135/2, 136/2, 138/6, 138/4, 140/2, 146/2, 147/2, 144/7, 144/5, 148/2, 149/2, 156/9, 158/2, 162/2, 163/26, 163/24, 166/14, 210, 156/5, 150/3 w obrębie ew. Ostrów Mazowiecka – bez wjazdów i chodników.

Miasto Ostrów Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 07300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 296 795 433 , fax. 296 795 470
  • Data zamieszczenia: 2018-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrów Mazowiecka
    ul. 3-go Maja 66
    07300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 296 795 433, fax. 296 795 470
    REGON: 55066786000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ostrowmaz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi – odcinka ulicy Łącznej wraz z infrastrukturą w Ostrowi Mazowieckiej, powiat ostrowski, województwo mazowieckie, od km 0+000 do km 0+451 o łącznej długości 451m, na działkach nr ew. 268/10, 268/8, 268/6, 267/1, 265/1, 264/1, 257/1, 256/1, 255/9, 255/7, 254/1, 238/1, 135/2, 136/2, 138/6, 138/4, 140/2, 146/2, 147/2, 144/7, 144/5, 148/2, 149/2, 156/9, 158/2, 162/2, 163/26, 163/24, 166/14, 210, 156/5, 150/3 w obrębie ew. Ostrów Mazowiecka – bez wjazdów i chodników.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa drogi – odcinka ulicy Łącznej wraz z infrastrukturą w Ostrowi Mazowieckiej, powiat ostrowski, województwo mazowieckie, od km 0+000 do km 0+451 o łącznej długości 451m, na działkach nr ew. 268/10, 268/8, 268/6, 267/1, 265/1, 264/1, 257/1, 256/1, 255/9, 255/7, 254/1, 238/1, 135/2, 136/2, 138/6, 138/4, 140/2, 146/2, 147/2, 144/7, 144/5, 148/2, 149/2, 156/9, 158/2, 162/2, 163/26, 163/24, 166/14, 210, 156/5, 150/3 w obrębie ew. Ostrów Mazowiecka – bez wjazdów i chodników. Zakres inwestycji. W ramach budowy przedmiotowej ulicy przewiduje się wykonanie nowych nawierzchni z kostki brukowej. Projektowany odcinek od km 0+000 do km 0+451 po stronie południowej i północnej łączy się z dalszym odcinkiem ulicy Łącznej. Odwodnienie ulicy Łącznej odbywać się będzie powierzchniowo ze spadkiem w tereny przyległe w granicy pasa drogowego. Przekrój poprzeczny jednostronny i daszkowy 2% oraz zaprojektowana nowa niweleta zapewni bezkolizyjne odprowadzanie wód i wyeliminuje pojawianie się zastoin wody w granicy korony drogi. Budowana nawierzchnia ulicy zostanie w sposób optymalny dopasowana do rzędnych istniejących zjazdów. 1) Parametry techniczne: a) kategoria drogi – drogi gminne b) klasa drogi: D c) nawierzchnia jezdni – nawierzchnia z kostki brukowej szarej d) szerokość jezdni – 6,0m e) szerokość pobocza – 0,75m f) kategoria ruchu – KR1 g) prędkość projektowa – 30km/h h) projektowane linie rozgraniczające – od 10,0m do 11,6m 2) Branża teletechniczna: Zakres rzeczowy: - budowa kabla ziemnego rozdzielczego km/k-0,254;km/par-2,540 - budowa kabla ziemnego abonenckiego km/k-0,029;km/par-0,087 - budowa kabla napowietrznego km/k-0,113;km/par-4,402 - budowa zabezp. na przebudowanym kablu rurą HDPE fi 110/6,3 – 8,0m - budowa słupa kabl. SŻT-7 szt.-1 - budowa słupa kabl. SŻT-8,5 szt.-1 3) Branża eklektyczna: Przebudowa istniejącej linii napowietrznej nN 0,4kV AsXSn 4x70mm²+25mm2 od słupa nr 4-7 do słupa nr 4-18 na linię napowietrzną typu AsXSn 4x70mm²+AsXSn 2x25mm² o łącznej długości 474 m. 4) Wykaz istniejących budowli i uzbrojenia: W obszarze objętym opracowaniem znajdują się następujące sieci uzbrojenia terenu: a) sieć wodociągowa, b) sieć gazowa, c) sieć kanalizacji sanitarnej, d) sieć elektroenergetyczna i teletechniczna 2. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 3. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem: - kierownika budowy, kierowników poszczególnych robót, - inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego. 4. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przez Inspektora Nadzoru wyników badania zagęszczenia podłoża i podbudowy jezdni, certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów PZGiK z obmiarem robót w trzech egzemplarzach. 5. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wprowadzić organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, zatwierdzonym przez Starostę Ostrowskiego. Oznakowanie należy utrzymać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót. 6. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie Budowlano - Wykonawczym, wykonanym przez: MATPROJEKT Mateusz Jurczyk, ul. Łąkowa 12f, 05-135 Komornica - Projektant: branża drogowa mgr inż. Mateusz Maciej Jurczyk, branża elektryczna: mgr inż. Bartosz Rafał Sadłowski, branża teletechniczna: Anna Kulas. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z istniejącą państwową osnową geodezyjną w terenie oraz utrzymanie jej w nienaruszonym stanie przez cały czas prowadzenia robót budowlanych. Naruszenie punktów geodezyjnych spowoduje konieczność odbudowania powyższych oznaczeń przez Wykonawcę i poniesienia całkowitych kosztów z tym związanych. 8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 9. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (a w szczególności w dokumentacji projektowej lub przedmiarach) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 16 000.00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2018-05-25 do godz. 12:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p) 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach