Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej w miejscowości Wężerów, gmina Słomniki.

Gmina Słomniki ogłasza przetarg

  • Adres: 32090 Słomniki, ul. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 881 102 , fax. 123 882 102
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słomniki
    ul. Kościuszki 64
    32090 Słomniki, woj. małopolskie
    tel. 123 881 102, fax. 123 882 102
    REGON: 35155556500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej w miejscowości Wężerów, gmina Słomniki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Budowa drogi gminnej w miejscowości Wężerów, gmina Słomniki na działkach nr ewid. 600/7, 546/1, 546/3, 600/12, 600/14, 600/17, 600/20, 640/7, 640/10, 640/13, 642/3, 642/5, 643/1 na długości ok. 1,5 km o parametrach: a) Klasa drogi: L b) Kategoria ruchu: KR4 c) Prędkość projektowa: Vp=50 km/h d) Przekrój typowy drogi: jednojezdniowa, dwupasowa, dwukierunkowa e) Szerokość jezdni (pasa): 6,0m (2x3,0m) f) Pochylenie poprzeczne jezdni: daszkowe 2% g) Nawierzchnia jezdni: bitumiczna h) Szerokość pobocza: 0,75m i) Pochylenie poprzeczne pobocza: 8% od jezdni j) Nawierzchnia pobocza: kruszywo łamane 0/31,5 k) Chodnik: jednostronny szerokości 2,0m, dł. 140m l) Pochylenie poprzeczne chodnika: 2% w stronę jezdni m) Nawierzchnia chodnika: betonowa kostka brukowa 2. Przebudowa drogi powiatowej nr 2162K na długości ok. 50 m 3. Budową przepustu drogowego w km drogowego w km 633+233,55 DK o parametrach: l=17,5, Ø800mm, na działce nr 715 w miejscowości Wężerów, gmina Słomniki, zlokalizowanego pod DP nr 2162K oraz rozbiórka przepustu drogowego w km 633+233,55 DK o parametrach l=15,5m, Ø600mm, na działce nr 715 w miejscowości Wężerów, gmina Słomniki, zlokalizowanego pod DP nr 2162K. 4. Zabezpieczenie rurą osłonową rurociągu światłowodowego i kabla sygnalizacyjnego w km 1+360.10 do km 1+370.57 5. Przebudowa sieci wodociągowej w km 1+471.80 6. Przebudowa linii napowietrznej SN 15kV w km 0+546.15 do km 0+588.90 i w km 0+823.75 do km 0+915.75 7. Przebudowa istniejącej jednotorowej linii napowietrznej 110kV relacji Słomniki – Miechów na słupie nr 38. 8. Obsługa geodezyjna w czasie budowy i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 9. Wykonanie projektów organizacji ruchu 10. Zgłaszanie właściwym zarządcom dróg i sieci planowanych prac związanych z ich przebudową (sieć wodociągowa, energetyczna, teletechniczna itp. oraz droga powiatowa i krajowa) 11. Uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie na podstawie udzielonego pełnomocnictwa przez Zamawiającego w zakresie decyzji na podstawie których realizowana jest inwestycja: • Decyzja nr 44/45 z dnia 09.03.2015 roku ( znak: WI-II.7840.2.12.2015) wydana przez Wojewodę Małopolskiego • Decyzja Starosty Krakowskiego nr 9.2014 o zezwoleniu na realizację drogi z dnia 18.12.2014 roku ( znak: AB.V.6740.7.8.2014.MM). 12. Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót 14. Rozliczenie nastąpi na podstawie zaakceptowanego kosztorysu powykonawczego zgodnie z zapisami umowy. 15. Koszty wykonania dla pkt.8-11 Wykonawcy powinni ująć w kosztach ogólnych inwestycji. B. Zamawiający informuje, że zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 TYTUŁ PROJEKTU Budowa drogi gminnej, przebudowa części drogi powiatowej nr 2162K oraz budowa przepustu drogowego w km 633+233,55 DK7 w miejscowości Wężerów Oś 7 Infrastruktura transportowa Działanie 7.1Infrastruktura drogowa Poddziałanie 7.1.3 Drogi subregionalne – spr C. Nomenklatura wg CPV 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg D. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. E. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający, stosownie do treści art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej przez okres realizowanego przez niego zamówienia, osób wykonujących czynności uwzględnione w przedmiarach robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ w zakresie: - robót przygotowawczych, - robót ziemnych, - wykonania podbudowy, - wykonania nawierzchni, - wykonania poboczy z kruszywa, - robót wykończeniowych, - wykonania oznakowania znakami drogowymi. 2. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy przedłożył Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. W przypadku zmian osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualnienie wykazu. 4. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. 5. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. 6. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający ma prawo w szczególności do: a) kontroli zgodności przedstawionego przez Wykonawcę/Podwykonawcę wykazu osób z osobami faktycznie wykonującymi czynności na miejscu prowadzenia robót, b) żądania przedłożenia dokumentów potwierdzających objęcie ubezpieczeniem i opłacenie składek do wglądu poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony (kopia umowy o pracę powinna zostać zanonimizowana, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych), c) żądania przedłożenia zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 8. W przypadku stwierdzenia wykonywania czynności, dla których zastrzeżony został wymóg wykonywania ich w oparciu o umowę o pracę, przez osoby nie wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału lub w przypadku wykonywania tych czynności na innej podstawie niż umowa o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 9. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę wykazu, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału, w terminie 14 dni od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium . 2.Ustala się wadium w wysokości: 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: przelew na konto zamawiającego BS Słomniki 39 8614 0001 0000 0000 0420 0019 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego – data uznania rachunku Zamawiającego (zaleca się przelew najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Wpłacając wadium w formie przelewu w tytule należy wpisać wadium na przetarg Budowa drogi gminnej w miejscowości Wężerów, gmina Słomniki. - oraz podać nazwę Wykonawcy składającego ofertę !!!!!! ( w celu prawidłowego księgowania i prawidłowego określenia Wykonawcy ) 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 104,poz.1158 z p.zm.) sposób przekazania wadium w formie dokumentów: oryginał do pok. nr 7 Urzędu Miejskiego w Słomnikach ul. Kościuszki 64, kopię należy dołączyć do oferty 4.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 . 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach