Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej ul. Grunwaldzkiej w miejscowości Stegna

Urząd Gminy w Stegnie ogłasza przetarg

  • Adres: 82103 Stegna, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 478 171 , fax. 552 478 395
  • Data zamieszczenia: 2017-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Stegnie
    ul. Gdańska 34
    82103 Stegna, woj. pomorskie
    tel. 552 478 171, fax. 552 478 395
    REGON: 54264600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej ul. Grunwaldzkiej w miejscowości Stegna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót 1. Zamiar inwestycyjny w zakresie branży drogowej obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe dotychczasowego utwardzenia elementów drogi; 2) Budowę jezdni drogi klasy L, kategorii ruchu KR1, obciążeniu 100kN/oś, spadku daszkowym 2%, szerokości 5,0m (2x2,5m), długości ok. 590mb. o nawierzchni z betonu asfaltowego; 3) Budowę chodnika jednostronnego, szerokości 2,0m o nawierzchni z betonowej kostki brukowej ; 4) Budowę drogi rowerowej szerokości 2,5m o nawierzchni z betonowej kostki niefazowanej; 5) Budowę miejsc postojowych dla samochodów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t., usytuowanych równolegle i prostopadle do osi drogi o nawierzchni z betonowej kostki brukowej; 6) Budowę zjazdów indywidualnych i publicznych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej; 7) Wykonanie zieleni- humusowanie i obsianie trawą; 8) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego – nowej organizacji ruchu drogowego. 2. Zamiar inwestycyjny w zakresie branży sanitarnej obejmuje: 1) Budowę kanalizacji deszczowej systemu zamkniętego odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z projektowanego układu komunikacyjnego związanego z budową. Wody ujęte w systemie zamkniętym zostaną rozsączone do gruntu poprzez skrzynki rozsączające; 2) Odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z elementów drogi przewidziano do 3 zlewni. Do oczyszczania wód z zawiesin i substancji ropopochodnych zastosowane będą na kolektorze separatory koalescencyjne ze zintegrowanym osadnikiem. 3 Zamiar inwestycyjny w zakresie branży elektroenergetycznej – oświetlenia ulicznego obejmuje: 1) Demontaż starej linii oświetleniowej; 2) Budowę oświetlenia ulicznego wg normy PN-EN 13201 z zasilaniem z istniejącej szafki oświetleniowej oraz wg poniższych wartości: - napięcie zasilania 3x230/400V, 50Hz; - moc zainstalowana i zapotrzebowana 1,55 kW; - układ sieci zasilającej TN-C; - układ instalacji TN-C-S. 3) Budowa nowej sieci oświetleniowej z zastosowaniem: linii kablowej doziemnej, słupów stalowych, ocynkowanych, wysięgnikowych, stożkowych H-8m, fundamentów, opraw oświetleniowych ze źródłem typu LED do zastosowań zewnętrznych. 4. Przedmiot umowy realizowany będzie na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót ( które traktowane są pomocniczo ), ustaleń SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. 5. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania co najmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Zamawiający dopuszcza również rozwiązania równoważne opisane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną terenu realizowanej roboty i jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i wiedzą techniczną. 7. Materiały z rozbiórki nadające się do użytku lub ponownego wbudowania są własnością Zamawiającego. Na etapie wykonywania proc rozbiórkowych Zamawiający wskaże miejsce składowania tych materiałów. Materiały z rozbiórki nie nadające się do wykorzystania stają się własnością Wykonawcy i winny być usunięte poza teren budowy na koszt Wykonawcy z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach. 8. Wykonany zakres robót ma zapewnić prawidłowe funkcjonowanie drogi. 9. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 45233140-2- roboty drogowe. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia według projektu budowlanego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów ofertowych, SIWZ, zgodnie z przepisami, normami i sztuką budowlaną, - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, - określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zmówienia, - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, - realizacja zadania podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2016 poz. 290 z późn. zm.), - Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo na drodze i ograniczenia utrudnień w ruchu wynikających z prowadzonych robót do niezbędnych potrzeb. 2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub realizację robót. 3) Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność. 4) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 5) Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 6) Zamawiający zwraca szczególną uwagę Wykonawcy na: - uzgadnianie prowadzenia robót z gestorami sieci, urządzeń oraz zarządcą dróg, - konieczność składowania i utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, - uzgadnianie zajęcia terenu na czas prowadzenia robót z prawnymi użytkownikami terenu. 11. Zakres wartościowy umowy obejmuje również wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania między innymi: - wykonanie i utrzymanie objazdów, przejazdów oraz tymczasowego oznakowania, - urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy, - koszty doprowadzenia i utrzymania energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy, - wykonanie dróg tymczasowych dla celów budowy i dla ewentualnych objazdów, - utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy), - utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, - naprawy uszkodzonych na skutek prowadzonych robót urządzeń podziemnych oraz dróg i ulic dojazdowych, - zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych umową, - dokonanie uzgodnień, uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu budowy, - demontaż obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru, - zapewnienie obsługi geodezyjnej budowy, - opracowania i czynności, które Wykonawca wykona we własnym zakresie: plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), pozostałe niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów, wydanych decyzji oraz przyjętych technologii wykonywania robót, wszelką inną dokumentację, którą Wykonawca uzna za niezbędną do właściwego wykonania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania, Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 zł ( słownie: trzydzieści tysięcy zł ) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Stegnie nr konta 33 8308 0001 0000 0550 2000 0070 podając na poleceniu przelewu informację: Wadium do zamówienia nr RII-INW.272.7.2017 Przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem dokonania wpłaty - dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty jest uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do dnia 19.04.207 r.(wpływ środków na rachunek Zamawiającego). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2-5 stosowny dokument należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Stegnie, ul. Gdańska 34, w pokoju nr 9 – do dnia 19.04.2017 r., natomiast kserokopię dołączyć do oferty. 3. Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Zgodnie z art. 46 ust 1 i 1a ustawy Pzp, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a) ustawy Pzp Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zgodnie z art. 46 ust. 4a) ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach