Przetargi.pl
BUDOWA DROGI GMINNEJ PUBLICZNEJ „ALBIGOWA-GRANICE” W MIEJSCOWOŚCI ALBIGOWA

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 252 264 , fax. 172 256 536
  • Data zamieszczenia: 2020-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 252 264, fax. 172 256 536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA DROGI GMINNEJ PUBLICZNEJ „ALBIGOWA-GRANICE” W MIEJSCOWOŚCI ALBIGOWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: ROBOTY BUDOWLANE W FORMULE „ZAPROJEKTUJ-ZBUDUJ” W ZAKRESIE BUDOWY DROGI GMINNEJ PUBLICZNEJ „ALBIGOWA-GRANICE” W MIEJSCOWOŚCI ALBIGOWA NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT WRAZ Z BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ. Planowana do realizacji inwestycja to zaprojektowanie i budowa drogi gminnej publicznej „Albigowa – Granice”, od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1544R „Albigowa – Husów – Rzeki” do skrzyżowania z drogą gminną publiczną nr 109859R „Albigowa przez wieś - do Wysokiej”. 2. Zmówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i budowę drogi na odcinku 2 600 mb na zasadach i w zakresie opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zwanym dalej PFU – stanowiącym Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia poza zakresem opisanym w PFU obejmuje: 2.1. w części projektowej: a) sporządzenie koncepcji projektowej budowy drogi b) spisanie z właścicielami działek protokołów wejścia i zejścia z terenu działki przy czasowym zajęciu terenu; c) w przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu uzyskać warunki przebudowy i uzgodnienia proponowanego rozwiązania projektowego z właściwym zarządcą sieci; d) zaprojektowanie oświetlenia drogowego na odcinku ok od 0+000 do 0+600; e) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu: - na okres budowy, projekt/projekty czasowej organizacji ruchu /utrzymanie ruchu po drodze w trakcie budowy i zapewnienie dojazdu do działek/ - po zrealizowaniu inwestycji, projekt stałej organizacji ruchu (PSOR) /sposób oznakowania dróg powiatowych i gminnych należy uzgodnić z odpowiednimi zarządcami tych dróg/ f) przygotowania wymaganych materiałów do wniosku i uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w imieniu Zamawiającego; g) sporządzenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych; sporządzenie projektów wykonawczych wszystkich branż z kompletem wymaganych uzgodnień, h) przygotowanie, jeśli będzie taka konieczność materiałów do wystąpienia o odstępstwo od warunków technicznych; i) przygotowanie stanowiska na uwagi organów/urzędów do dokumentacji złożonej z wnioskiem o wydanie uzgodnień/opinii oraz decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej; j) przygotowanie stanowiska dla Zmawiającego na wszelkie pisma i odwołania stron kierowane w związku z projektem i inwestycją; k) uzupełnienie brakujących graniczników (zniszczone, uszkodzone w trakcie prowadzonych robót budowlanych bądź brakujących już na etapie przekazania placu budowy) stabilizując je znakami granicznymi; l) dokonanie stabilizacji pasa drogowego świadkami betonowymi z opisem PAS DROGOWY. W przypadku, gdy granica pasa drogowego przebiega po istniejącym ogrodzeniu (niepodlegającym rozbiórce), a tym samym stabilizacja świadka w linii pasa drogowego jest niemożliwa, wówczas Wykonawca zobowiązany jest zastabilizować świadka przed istniejącym ogrodzeniem – wewnątrz pasa drogowego (stycznie z ogrodzeniem). Ponadto Wykonawca opracuje szkic przebiegu granic całego pasa drogowego z zaznaczeniem rodzaju stabilizacji (granicznik pasa drogowego, świadek) oraz przygotuje tabelaryczne zestawienie wszystkich zastabilizowanych graniczników pasa drogowego wraz z określeniem ich numeracji i współrzędnych (x.y). Wyżej opisany szkic należy sporządzić w 2 egzemplarzach, w skali 1:500, w formacie A3 (zbindować); ł) Programy Zapewnienia Jakości; m) Dokumentację powykonawczą; n) Mapę powykonawczą - mapę z geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, poświadczoną przez właściwy miejscowo Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej; o) Instrukcje eksploatacji i utrzymania 2.2. w zakresie budowy drogi: a) wykonanie kanalizacji deszczowej na odcinku ok od km 0+000 – 0+500, na pozostałym odcinku odwodnienie za pomocą rowów otwartych; b) wykonanie oświetlenie drogowego na odcinku ok od 0+000 do 0+600; c) wykonanie umocnienia skarp, skarp i dna rowów, wlotów/wylotów przepustów; d) dodatkowo należy zaprojektować i wykonać: - całość rozwiązań związanych z przebudową kolizji zgodnie z warunkami uzyskanymi od gestorów mediów wszystkich branż e) dodatkowe wzmocnienia podłoża jeśli będą wymagane; f) elementy wymagane lub narzucone decyzją środowiskową i pozwoleniem wodno – prawnym; g) Wykonawca winien współpracować na etapie realizacji inwestycji z wykonawcami badań archeologicznych, w tym badań sondażowych i wykopaliskowych, wyłonionymi przez Zamawiającego, umożliwić im wstęp na plac budowy oraz dostosować Program robót do terminów prac archeologicznych h) oprócz wersji papierowej należy każdorazowo przekazać wersję elektroniczną wszystkich opracowań wykonawcy; i) w razie potrzeb należy wykonać również wznowienie/ustalenie pozostałych granic pasa drogowego (poza odcinkami ustalonymi w wyniku podziałów nieruchomości) i opracować szkic przebiegu granic całego pasa drogowego. 3. Zakres rzeczowy zadania obejmuje przygotowanie kompletnej i uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji technicznej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych. 5. Projekt opracowany ma być z należytą starannością, zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, z zachowaniem obowiązujących przepisów, norm i warunków technicznych. 6. Inne niewymienione wyżej roboty i czynności opisane w PFU, załącznikach oraz SIWZ. 7. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace fizyczne związane z realizacją nawierzchni drogi asfaltowej. Zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego określone zostały w § 18 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 25 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) do dnia 15.07.2020 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument – wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (tj. Dz. U. 2016 r., poz. 1126 z poźn. zm.) 1) Formularz ofertowy /Zał. Nr 1 do SIWZ/ 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 4) Dowód wpłaty wadium W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane /informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. WYKONAWCA MAJĄCY SIEDZIBĘ POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) Rozdz. VII pkt 5.3., 5.4 i 5.6. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w pkt 1 lit b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7.Zgodnie z treścią rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (tj. Dz. U. 2016 r., poz. 1126 z późn. zm.) oświadczenia, o których mowa w ww. rozporządzeniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 7.1. Dokumenty, o których mowa w ww. rozporządzeniu inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7.2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcy w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy wchodzącego w skład Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia są poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę którego dotyczą. 7.4. Zaleca się, aby wszystkie poprawki lub zmiany w tekście oferty zostały parafowane zgodnie zasadami reprezentacji. 7.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, innego niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach