Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W FORMULE „ZAPROJEKTUJ-ZBUDUJ” W ZAKRESIE PRZEBUDOWY I ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKÓW Z PRZEZNACZENIEM NA CELE PROWADZENIA ŻŁOBKÓW W MIEJSCOWOŚCI KOSINA I KRACZKOWA

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 252 264 , fax. 172 256 536
  • Data zamieszczenia: 2020-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 252 264, fax. 172 256 536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W FORMULE „ZAPROJEKTUJ-ZBUDUJ” W ZAKRESIE PRZEBUDOWY I ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKÓW Z PRZEZNACZENIEM NA CELE PROWADZENIA ŻŁOBKÓW W MIEJSCOWOŚCI KOSINA I KRACZKOWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: ROBOTY BUDOWLANE W FORMULE „ZAPROJEKTUJ-ZBUDUJ” W ZAKRESIE PRZEBUDOWY I ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKÓW Z PRZEZNACZENIEM NA CELE PROWADZENIA ŻŁOBKÓW W MIEJSCOWOŚCI KOSINA I KRACZKOWA 2. Zmówienie obejmuje zaprojektowanie, przebudowanie i zmianę sposobu użytkowania budynków z przeznaczeniem na cele prowadzenia żłobków w miejscowości Kosina i Kraczkowa na zasadach i w zakresie opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zwanym dalej PFU – stanowiącym Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. Zakres rzeczowy zadania obejmuje przygotowanie kompletnej i uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji technicznej oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie pozwalającym na poprawne funkcjonowanie żłobków bez konieczności realizacji dodatkowych zamówień wraz z kompletnym wyposażeniem obiektów oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektów w wyznaczonym terminie. 3. Zakres robót budowlanych objętych zamówieniem obejmuje w szczególności: OBIEKT W KOSINIE 1) Wymiana obróbek blacharskich; 2) Wymiana rur spustowych i orynnowania; 3) Czyszczenie, uzupełnienie, impregnacja tynku zewnętrznego; 4) Wykonanie cienkowarstwowego tynku elewacyjnego na istniejącym w celu odtworzenia zniszczonych warstw; 5) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - w celu dostosowania do obowiązującego współczynnika U wg WT 2021; 6) Docieplenie stropu nad parterem w celu dostosowania do obowiązującego współczynnika U wg WT 2021; 7) Docieplenie ścian zewnętrznych do obowiązującego współczynnika U wg WT 2021 – wyłącznie w przypadku przebudowy całego obiektu a nie jego elementów; 8) Wymiana parapetów zewnętrznych z blachy; 9) Wymiana odbojówki; 10) Zagospodarowanie terenu – plac zabaw, ciąg komunikacyjny; 11) Usunięcie drewnianej klatki schodowej – wykonanie w jej miejscu nowej klatki schodowej; 12) Skucie i wykonanie posadzki wraz z izolacją termiczną w systemie posadzki pływającej zgodnej z obowiązującymi przepisami WT(6); 13) Wykonanie ogrzewania podłogowego w części parterowej; 14) Częściowe zamurowania; 15) Poszerzenie otworów drzwiowych; 16) Wymiana stolarki drzwiowej; 17) Wymiana parapetów wewnętrznych; 18) Wykonanie szpachlowania, uzupełnień tynku oraz malowanie ścian; 19) Wykonanie i modernizacja instalacji sanitarnych; 20) Wymiana instalacji elektrycznej; 21) Wykonanie instalacji teletechnicznej; 22) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania; 23) Likwidacja barier architektonicznych; 24) Wykonanie niezbędnych zabezpieczeń i oznakowania ppoż. OBIEKT W KRACZKOWEJ 1) Wymiana orynnowania, obróbek blacharskich, rur spustowych; 2) Naprawa tynku elewacyjnego, uzupełnienie malowanie; 3) Wymiana stolarki okiennej drzwiowej - w celu dostosowania do obowiązującego współczynnika U wg WT (6); 4) Docieplenie ścian zewnętrznych do obowiązującego współczynnika U wg WT 2021 – wyłącznie w przypadku przebudowy całego obiektu, a nie jego elementów; 5) Wymiana parapetów zewnętrznych; 6) Naprawa/modernizacja schodów zewnętrznych (wyjście ewakuacyjne); 7) Wymiana odbojówki; 8) Wykonanie ściany oporowej; 9) Wykonanie dojść, dojazdów, chodników i placów utwardzonych; 10) Ogrodzenie terenu; 11) Wymiana istniejących warstw posadzki; 12) Wykonanie ogrzewania podłogowego; 13) Częściowe wyburzenie ścian wewnętrznych; 14) Wykonanie ścian działowych; 15) Częściowe zamurowania; 16) Poszerzenie otworów drzwiowych; 17) Wymiana stolarki drzwiowej; 18) Wymiana parapetów wewnętrznych; 19) Korekta geometrii więźby dachowej poprzez dodatkowe podparcia stolców oraz tragarzy więźby; 20) Wykonanie docieplenie stropu nad parterem; 21) Wykonanie i modernizacja instalacji sanitarnych; 22) Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego; 23) Wymiana instalacji elektrycznej; 24) Wykonanie instalacji teletechnicznej; 25) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania; 26) Likwidacja barier architektonicznych; 27) Wykonanie niezbędnych zabezpieczeń i oznakowania ppoż. 4. Zakres zamówienia obejmuje również dostawę wyposażenia zgodnie ze specyfikacją dostaw oraz zapisami PFU oraz przeprowadzenie niezbędnych uruchomień, prób i sprawdzeń. 5. Uczestnictwo w spotkaniach w siedzibie Zamawiającego na etapie konsultacji rozwiązań projektowych oraz realizacji robót, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego oraz w czynnościach odbiorowych. 6. Inne niewymienione wyżej roboty i czynności opisane w PFU, załącznikach graficznych oraz SIWZ. 7. Opracowanie dokumentacji kosztorysowej odrębnie na każdy obiekt oraz dokumentacji powykonawczej. 8. Uzyskanie pozwoleń i uzgodnień w imieniu Zamawiającego na podstawie pełnomocnictw, a w szczególności pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkownie obiektów. 9. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, który został zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.gminalancut.pl 4. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace fizyczne związane z realizacją robót budowlanych. Zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego określone zostały w § 18 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 25 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) do dnia 30.03.2020 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument – wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (tj. Dz. U. 2016 r., poz. 1126 z poźn. zm.) 1) Formularz ofertowy /Zał. Nr 1 do SIWZ/ 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 4) Dowód wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach