Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W FORMULE „ZAPROJEKTUJ-ZBUDUJ” W ZAKRESIE BUDOWY BUDYNKU PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W MIEJSCOWOŚCI ALBIGOWA

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 252 264 , fax. 172 256 536
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 252 264, fax. 172 256 536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W FORMULE „ZAPROJEKTUJ-ZBUDUJ” W ZAKRESIE BUDOWY BUDYNKU PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W MIEJSCOWOŚCI ALBIGOWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: ROBOTY BUDOWLANE W FORMULE „ZAPROJEKTUJ – ZBUDUJ” W ZAKRESIE BUDOWY BUDYNKU PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W MIEJSCOWOŚCI ALBIGOWA. 2. Zmówienie obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie nowego budynku Przedszkola Publicznego w miejscowości Albigowa wraz z zagospodarowaniem terenu na zasadach i w zakresie opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zwanym dalej PFU – stanowiącym Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ, a w szczególności: 1) Opracowanie koncepcji projektowej budynku oraz zagospodarowania terenu podlegającej akceptacji przez Zamawiającego; 2) Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy budynku Przedszkola Publicznego wraz z oddziałem żłobkowym w miejscowości Albigowa z kompletem uzgodnień w zakresie rozwiązań ppoż. oraz higieniczno-sanitarnych; 3) Opracowanie dokumentacji zmiany lokalizacji istniejącego placu zabaw oraz wykonywania nowego placu przedszkolnego; 4) Uzyskanie decyzji o wyłączeniu gruntów z produkcji rolniczej pod obszarem objętym planowaną zabudową; 5) Budowa kompletnego i w pełni funkcjonalnego budynku przedszkola w technologii tradycyjnej wraz ze wszystkimi instalacjami i urządzeniami – obiekt obejmujący sześcio-oddziałowe (po 25 dzieci) przedszkole oraz jeden oddział żłobkowy. Budynek winien zostać wykonany w sposób umożliwiający oddzielenie części żłobkowej od przedszkolnej, między innymi poprzez zapewnienie oddzielnego wejścia z zewnętrz. Wyposażenie i urządzenia obejmują również kompletną technologię kuchni oraz wydawania posiłków dostosowaną do potrzeb przedszkola. 6) Wykonanie przeniesienia istniejącego placu zabaw. Istniejący, ogólnodostępny plac zabaw należy przenieść z zachowaniem oryginalnych urządzeń lub poprzez wymianę na urządzenia równoważne. Plac powinien zostać wyposażony w oświetlenie oraz monitoring – dopuszcza się wykorzystanie istniejącej infrastruktury. Czynność ta może zostać wykonana po uprzednim zatwierdzeniu/akceptacji dokumentacji przeniesienia placu przez jego projektanta. 7) Wykonanie nowego przedszkolnego placu – opisanego w PFU, zagospodarowanie terenu, wykonanie utwardzeń, uzupełnienie ogrodzenia, wykonanie oświetlenia. 8) Wykonanie rozbiórki istniejącego budynku mieszkalnego na działce nr 1718 w miejscowości Albigowa, na miejsce którego przeniesiony zostanie dotychczasowy plac zabaw – pkt 6, w miejscu którego zlokalizowany zostanie ogólnodostępny plac zabaw. 9) Wykonanie wycinki drzew oraz nasadzeń, w uzgodnieniu z Zamawiającym. 10) Wykonanie drogi pożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11) Wykonanie kompletu przyłączy mediów: woda, gaz, energia elektryczna, kanalizacja sanitarna oraz deszczowa, instalacja teletechniczna, światłowodowa oraz w razie potrzeby usunięcia kolizji z istniejącymi elementami sieci. W związku z powyższym obowiązkiem Wykonawcy jest również uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych, itp. od zarządców sieci. 12) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu po uprzednim przeprowadzeniu z wynikiem pozytywnym odbiorów przez przedstawicieli Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego oraz Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łańcucie. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, który został zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.gminalancut.pl 4. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace fizyczne związane z realizacją fundamentów, ścian oraz stropów. Zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego określone zostały w § 18 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) do dnia 28.10.2019 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument – wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (tj. Dz. U. 2016 r., poz. 1126 z poźn. zm.) 1) Formularz ofertowy /Zał. Nr 1 do SIWZ/ 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 4) Dowód wpłaty wadium WYKONAWCA MAJĄCY SIEDZIBĘ POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) Rozdz. VII pkt 5.3., 5.4 i 5.6. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w pkt 1 lit b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach