Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej od km 0+453,2 do km 1+446,4 w miejscowości Mirowice

Gmina Pruszcz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-120 Pruszcz, ul. Główna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 562 43 00 , fax. 52 562 43 02
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz
    ul. Główna 33
    86-120 Pruszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 562 43 00, fax. 52 562 43 02
    REGON: 92351050000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej od km 0+453,2 do km 1+446,4 w miejscowości Mirowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie drogi na odcinku 993 m, w tym: budowa jezdni o zmiennej szerokości: 3,50-5,50 m z mijankami w obrębie skrzyżowań, chodnika przy jezdni o szerokości 2,00-2,50 m, strona lewa: 183 m, dwóch peronów przy przystankach autobusowych, obustronnych poboczy gruntowych o szerokości 0,75m. Inwestycja obejmuje przebudowę skrzyżowania z drogą powiatową nr 1270C i budowę skrzyżowania z drogą gminną nr 031131C. Wykonane zostanie oznakowanie pionowe i poziome drogi, wyznaczone zostaną dwa przejścia dla pieszych wyposażone w aktywne znaki drogowe D-6, miejscowe ograniczenia prędkości do 30 km/h oraz progi zwalniające wyspowe, oznaczone zostanie także miejsce przystanku autobusowego. Tereny niezagospodarowane przez infrastrukturę drogową zostaną wyprofilowane i obsiane trawą, dotyczy to również wszystkich rowów, które zostaną uprzednio oczyszczone z porastającej zieleni, a także przepustów znajdujących się w obrębie opracowania, które zostaną udrożnione i oczyszczone. W ramach inwestycji zaplanowano rozbiórkę istniejących elementów kolidujących z projektowanym opracowaniem, w tym: nawierzchni jezdni z kruszywa, utwardzonych nawierzchni zjazdów, chodników i dojść do posesji znajdujących się w granicach działek drogowych, rozbiórce podlegały będą wszystkie istniejące krawężniki i obrzeża ograniczające ww. elementy. Konieczna będzie wymiana kolidujących skrzynek do zasuw liniowych i hydrantów występujących w sieci wodociągowej oraz dostosowanie ich wysokości do projektowanych rzędnych. Zadanie obejmuje dodatkowo przebudowanie skrzyżowań z drogami gminnymi oraz przebudowę sieci teletechnicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie – załącznik nr 6 o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na potwierdzenie następujące dokumenty; a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; b) zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach