Przetargi.pl
BUDOWA DROGI GMINNEJ NR 112454 L - ul. Kwiatów Polnych wraz z włączeniem do drogi woj. Nr 835 w miejscowości Ćmiłów, gmina Głusk

Urząd Gminy Głusk ogłasza przetarg

  • Adres: 20-380 Lublin, ul. Głuska 140
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7518760 , fax. 81 7518650
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Głusk
    ul. Głuska 140 140
    20-380 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 7518760, fax. 81 7518650
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA DROGI GMINNEJ NR 112454 L - ul. Kwiatów Polnych wraz z włączeniem do drogi woj. Nr 835 w miejscowości Ćmiłów, gmina Głusk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    BUDOWA DROGI GMINNEJ NR 112454 L - ul. Kwiatów Polnych w miejscowości Ćmiłów wraz z włączeniem do drogi wojewódzkiej nr 835 , gmina Głusk obejmująca wykonanie odcinka drogi o długości 321 mb i włączenia do drogi wojewódzkiej na odcinku 7 mb o nawierzchni z kostki brukowej i jednostronnego chodnika z kostki brukowej w szczególności polegająca na wykonywaniu następujących rodzajów robót drogowych: 3.1 - Roboty przygotowawcze i ziemne ; - Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej; - Krawężniki betonowe o wymiarach 20x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej ( na włączeniu do drogi woj.) - Podbudowę pod nawierzchnię : w-wa odcinająca z piasku gr. 6cm , stabilizacja 2,5 MPa gr.15 cm , podbudowa z kruszywa łamanego , gr. 25 cm , podsypka z grysu 2-4 mm gr.3 cm; - Nawierzchnię jezdni z kostki brukowej szarej ,gr. 8 cm i szerokości 6 m. - Chodnik z kostki brukowej szarej gr. 6 cm i szerokości 1,5 m i 2,0 m na podbudowie betonowej ( stabilizacja 2,5 MPa) gr. 10 cm i podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm; UWAGA ! Zamawiający w tym postępowaniu realizuje chodnik tylko po 1 stronie drogi (lewa) , chodnik po prawej stronie będzie zrealizowany w drugim etapie i nie jest on liczony w tym przedmiarze robót. - Zjazdy do posesji z kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie betonowej (stabilizacja 5 MPa) gr.15 cm. - Przepust rurowy betonowy o śr.60 cm na ławie betonowej gr. 15 cm ( na włączeniu z drogą woj. nr 835 ) + przepusty o śr. 50 cm wzdłuż drogi wojewódzkiej. - Roboty wykończeniowe (plantowanie skarp , rowy wzdłuż drogi wojewódzkiej , humusowanie skarp z obsianiem ) - regulacja pionowych studzienek kanalizacyjnych oraz wykonanie 5 sztuk podłączeń do istniejącej sieci kanalizacyjnej o długości około 40 mb .Podłączenia należy wykonać rurą PCV o średnicy 160 mm od istniejącej studni do granicy działki z zakorkowaniem ); - Zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych rurami ochronnymi dwudzielnymi z PCV ; - Oznakowanie poziome i pionowe drogi i włączenia do drogi wojewódzkiej. - Pełna obsługa geodezyjna z dokumentacją powykonawczą drogi. - Zawiadomienie Zakładu Energetycznego PGE Dystrybucja O/Lublin , ul. Elektryczna 2 o planowanym wykonaniu zabezpieczeń kabli SN i nN oraz dokonanie odbioru zabezpieczeń przy udziale przedstawiciela ZE. - Oraz wszelkie inne roboty wymienione w pkt. 3.6 3.2 Zakres rzeczowy robót przedstawiony został w : projekcie wykonawczym ; specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; przedmiarze robót w ustaleniach organizacyjnych związanych z wykonaniem zamówienia pkt.3.6 które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia . 3.3. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie ( na drodze ) przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 3.4. Wymagania dotyczące robót: 1) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami ,obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną , przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. 2) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającymi przedmiot zamówienia , specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji. 3.5 Wymagania dotyczące materiałów : 1) Użyte materiały winny być w pierwszym gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie . 2) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem inspektorowi nadzoru. 3.6 Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia. W ramach zadania należy przewidzieć /wykonać : 1) Przed przystąpieniem do robót drogowych (podbudowy) wykonać 5 sztuk podłączeń do istniejącej sieci kanalizacyjnej o długości około 40 mb .Podłączenia należy wykonać rurą PCV średnica 160 mm od istniejącej studni do granicy działki z zakorkowaniem); 2) Geodezyjną obsługę inwestycji tj. wytyczenie trasy drogi , inwentaryzowanie na bieżąco wykonanych przyłączy kanalizacyjnych przed wykonaniem podbudowy , wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej . Oddzielnie dla drogi i oddzielnie dla włączenia do drogi wojewódzkiej w ilości po 2 egz. 3) Właściwe oznakowanie robót i terenu budowy ( zgodnie z projektami tymczasowej i stałej organizacji ruchu) 4) Utrzymanie terenu budowy ( drogi ) w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów ( w tym: gruntu z wykopu, kostki brukowej itp.) 5) Ubezpieczenie prac budowlanych z tytułu odpowiedzialności za wypadki i szkody wyrządzone przy realizacji robót drogowych. 6) Ponoszenie odpowiedzialności finansowej za szkody wyrządzone właścicielom lub użytkownikom posesji, na których prowadzona jest inwestycja oraz sąsiadujących z terenem budowy. 7) Zabezpieczenie we własnym zakresie wody i energii elektrycznej niezbędnej do wykonania robót i ponoszenie kosztów ich zużycia. 8) Dokonanie niezbędnych badań , prób i pomiarów w celu sprawdzenia prawidłowości wykonanych robót ( wskaźniki zagęszczenia podłoża po wykonaniu przyłączy , zagęszczenia podbudowy itp.) 9) Zapewnienie dostępu ( dojścia i dojazdu) do posesji ich mieszkańcom i użytkownikom podczas prowadzenia robót. 10) Naprawa uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego spowodowanych prowadzonymi robotami budowlanymi - w uzgodnieniu z ich administratorami. 11) Naprawa ogrodzeń oraz usuwanie innych uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu, spowodowanych prowadzonymi robotami budowlanymi wraz z przedstawieniem Zamawiającemu oświadczeń właścicieli nieruchomości potwierdzającymi przywrócenie terenu do stanu pierwotnego ( lub lepszego). 12) Uporządkowanie terenu budowy i zaplecza pod budowę po zakończeniu robót. 13) Innych prac , których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia 14) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg , jakość oraz terminowe wykonanie zamówienia. 3.7 Wymagania dotyczące gwarancji: 1) Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres minimum 5 lat , licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całość zamówienia. 2) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 6.000,- złotych ( słownie: sześć tysięcy złotych) 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 06.03.2013 r. o godz. 1000 . 3. O uznaniu przez zamawiającego ,że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. 4. Wadium może być wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr : 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 lub w formach wymienionych w art. 45 ust 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp. 5. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium lub jego poświadczoną kopię.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugglusk.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach