Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej nr 112413L - ul. Klonowej w Turce od km 0+000 do km 0+114.

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Lublin, Jakubowice Murowane 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7464844, 7510060 , fax. 081 7465001
  • Data zamieszczenia: 2013-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8 8
    20-258 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7464844, 7510060, fax. 081 7465001
    REGON: 00055155600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wolka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej nr 112413L - ul. Klonowej w Turce od km 0+000 do km 0+114.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej nr 112413L - ul. Klonowej w Turce od km 0+000 do km 0+114. Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (w załącznikach) oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). 2. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia i przybliżone ilości: Branża drogowa - Roboty pomiarowe - 0,140km - Rozebranie nawierzchni chodników z kostki betonowej - 35m2 - Rozebranie nawierzchni jezdni asfaltowej wraz z podbudową- 7m2 - Rozebranie krawężników betonowych 33m oraz obrzeży trawnikowych 6m - Wykonywanie wykopów wraz zagospodarowaniem gruntu przez wykonawcę - 269m3. (w przypadku zbierania wierzchniej warstwy tłucznia materiał do przekazania zamawiającemu). - Wykonywanie wykopów oraz formowanie nasypów z pozyskanego gruntu - 32m3. - Regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych - 1szt., kanalizacji sanitarnej 5szt., kanalizacji deszczowej 2szt., - Założenie rur osłonowych dwudzielnych na kablu telekomunikacyjnym 34m, na kablu elektroenergetycznym 53m - Wykonanie jezdni z nawierzchnią asfaltową o łącznej powierzchni - 675m2 w technologii: warstwa ścieralna asfaltowa gr. 4cm, warstwa wiążąca asfaltowa gr. 6cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 15cm, podbudowa z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa, gr. 15cm, warstwa mrozochronna z piasku gr. 10cm. - Wykonanie zjazdów z nawierzchnią z kostki betonowej o łącznej powierzchni - 280m2, w technologii: warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 3cm, podbudowa z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa, gr. 15cm, warstwa mrozochronna z piasku gr. 14cm. - Wykonanie chodników z nawierzchnią z kostki betonowej o łącznej powierzchni - 231m2, w technologii: warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 6cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 3cm, podbudowa z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa, gr. 10cm. - Obramowanie jezdni krawężnikami betonowymi 15x30cm na ławie betonowej z oporem łącznej długości - 314m. - Obramowanie chodnika obrzeżami betonowymi 30x8cm na na ławie betonowej z oporem o łącznej długości - 104m. - Obramowanie chodnika obrzeżami betonowymi 20x6cm na podsypce cementowo-piaskowej o łącznej długości - 159m. - Humusowanie skarp z obsianiem trawą 137m2 - Zmocowanie 12 szt. znaków drogowych na 9 słupkach z rur stalowych, - Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas termoplastycznych 20m2, - Regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych przy użyciu nowych materiałów na koszt wykonawcy (wymiana obudów zasuw wodociągowych i skrzynek, zwrot starych do zamawiającego) - około 10 szt. (nie ujęte w przedmiarze robót). - Regulacja wysokościowa studni wodomierzowej - 1szt. (nie ujęte w przedmiarze robót). Wykonanie kanalizacji deszczowej: - przykanaliki do wpustów ulicznych średnicy 200mm z rur HDPE długości - 41m - studnie rewizyjne betonowe średnicy 1200mm - 1 szt. - studzienki ściekowe uliczne z osadnikiem - 6 szt. - Nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie 3. Przedmiot umowy obejmuje również sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót (w tym ponoszenie wszelkich opłat) oraz zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Wykonawca ponosi również ewentualne koszty związane z odbiorem technicznym robót przez zarządców sieci (np. telekomunikacyjnej). 4. Minimalna wymagana gwarancja i rękojmia 5 lat. 5. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy. 6. Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót budowlanych przed sporządzeniem oferty. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dokumentacji projektowej. Mogące wystąpić w projekcie określenia zawierające w nazwie znaki towarowe są tylko przykładami. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Przedmiotem zamówienia nie jest zawarcie umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert,
    w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
    2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
    - pieniądzu;
    - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    - gwarancjach bankowych;
    - gwarancjach ubezpieczeniowych;
    - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
    3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 72193017092003006000950016, tytułem: Wadium - ul. Klonowa. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.
    4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w miejscu składania ofert lub włożyć do koperty z ofertą, przed upływem terminu składania ofert.
    5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności:
    5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych
    5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności:
    6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych.
    6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach