Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej Nr 111719L o długości 635,21 m i drogi gminnej Nr 127537L o długości 149,03 m w miejscowości Łuszczacz o łącznej długości 784,24 m

Gmina Susiec ogłasza przetarg

  • Adres: 22-672 Susiec, ul. Tomaszowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 654 868 , fax. 846 654 893
  • Data zamieszczenia: 2019-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susiec
    ul. Tomaszowska 2
    22-672 Susiec, woj. lubelskie
    tel. 846 654 868, fax. 846 654 893
    REGON: 95036897700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.susiec.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej Nr 111719L o długości 635,21 m i drogi gminnej Nr 127537L o długości 149,03 m w miejscowości Łuszczacz o łącznej długości 784,24 m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych na zadaniu pn.: „Budowa drogi gminnej Nr 111719L o długości 635,21 m i drogi gminnej Nr 127537L o długości 149,03 m w miejscowości Łuszczacz o łącznej długości 784,24 m” w tym: 1.Branża drogowa: 1.1.Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych – 0,78 km, - cięcie nawierzchni i drogowych piłą na połączeniach – 40,00 m, - wycinka z karczowaniem 3 drzew, - odwóz materiałów z rozbiórki – 77,1 t. 1.2.Roboty ziemne: -wykonanie wykopów – 1 504,41 m3, - wykonanie nasypów – 108,72 m3, - odwóz nadmiaru gruntu – 1 396,69 m3, 1.3. Przepusty – wg. przedmiaru. 1.4. Podbudowy: - korytowanie – 4 826,76 m2, - warstwa odsączająca – 4 826,76 m2, - w-wa z gruntu stab. cementem – 701,26 m2, - w-wa z kruszywa łamanego stab. mechanicznie – 4 125,50 m2, 1.5.Nawierzchnie: - w-wa wiążąca AC 16 QW – gr. 7 cm – 4 125,50 m2, - w-wa ścieralna AC 11 S – gr. 5 cm – 4 125,50 m2, - zjazdy betonowa kostka brukowa gr. 8 cm – 701,26 m2. 1.6. Elementy ulic: - krawężniki 20x30 cm na ławie bet. B15 – 312 m, - obrzeża 8x30 cm – 508,50 m. 1.7.Roboty wykończeniowe i towarzyszące: - plantowanie z obsianiem powierzchni skarp – 985,03 m2, 1.8. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu: - ustawienie znaków pionowych – 20 szt. 2.Branża sanitarna – kanalizacja deszczowa: Projektowany kanał deszczowy wykonany będzie z rur strukturalnych (karbowanych) dwuściennych o długości 6,00 mb z PVC-U klasa SN8, kielichowych, łączonych na gumowy pierścień o średnicach: - 655/600 mm, L= 223,10 m ( w tym przykanaliki), - 219/200 mm , L = 23,70 m (przykanaliki), Systemowe studnie włazowe z rur strukturalnych (karbowanych) dwuściennych z PCV – U o średnicy 1094/1000 mm klasy SN8, z włazami typu D400 – 6 kpi. Wpusty uliczne – elementy prefabrykowane z rur strukturalnych (karbowanych) dwuściennych z PVC-U o średnicy 655/600 mm klasy S N 4 z wspawanymi na „sztywno” króćcami z rur PVC – U 219,5/200 mm oraz osadnikami piasku – 3 szt. Wpusty uliczne- elementy prefabrykowane z rur strukturalnych (karbowanych) dwuściennych z PVC-U średnicy 1 094/1000 mm klasy SN 4 z wspawanymi na „sztywno” króćcami z rur PVC –U 219,5/200 oraz osadnikami piasku – 3 szt. Jako zwieńczenie studni wpustowych – żeliwnych kołnierzowe wpusty uliczne D 400, wg PN -88/H – 74080. Wlot betonowy 600 na rzednej 320,41, rzędna dna rowu odwadniającego w miejscu lokalizacji lotu 320,40 – wg rysunku szczegółowego. 3. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik Nr 9,10,11 i 12 do SIWZ, tj. w szczególności: a) dokumentacja projektowa (przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy i nie jest podstawą do wyceny robót); b) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. c) Uszczegółowienie zakresu rzeczowego na mapie. 4.Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 5. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) następujące osoby: a) wszystkie osoby wykonujące prace budowlane w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym robotników budowlanych, operatorów sprzętów - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3. Dokumenty dotyczące innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega: 3.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt 6.1. a i b SIWZ. 3.2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych zobowiązany jest złożyć do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 3.3. Wykonawca zamiast wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ może przedstawić inny dokument, który pozwoli Zamawiającemu ocenić, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz pozwoli Zamawiającemu ocenić, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów i który określa w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3.4. Zamawiający wymaga, by Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożył w odniesieniu do tych podmiotów, dokumenty wymienione w pkt. 6.2.3. SIWZ, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Dokumenty dotyczące podwykonawcy: 4.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 6.1. b SIWZ. 4.2. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. 5. Dokumenty, które składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 5.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie z pkt 6.1. a i b składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.2. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie zobowiązany do złożenia dokumentów dotyczących tego Wykonawcy, wymaganych w pkt.6.2.3. SIWZ na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy dołączają do oferty pełnomocnictwo wskazujące, czy pełnomocnik uprawniony jest do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z pełnomocnikiem tym będzie prowadzona wszelka korespondencja wiążąca dla wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach