Przetargi.pl
„Budowa drogi gminnej nr 101486G w m. Poddąbie” w systemie zaprojektuj i wybuduj, dofinansowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020

Wójt Gminy Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. Dunina
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 814 42 57
  • Data zamieszczenia: 2020-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ustka
    ul. Dunina 24
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 059 814 42 57
    REGON: 77050924000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa drogi gminnej nr 101486G w m. Poddąbie” w systemie zaprojektuj i wybuduj, dofinansowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dokumentacji budowlanej oraz budowa drogi gminnej nr 101486G w m. Poddąbie w systemie zaprojektuj i wybuduj, dofinansowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie drogi w miejscowości Poddąbie w ramach operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na dz. nr 9/21, 29/1, 20, 121/9, 127, 252, 253, 46/3 obręb Poddąbie, poprzez wykonanie: 1) dokumentacji budowlanej w oparciu o Program funkcjonalno – użytkowy (PFU), stanowiący załącznik nr. 8 do SIWZ, zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r, w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), - Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1935), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126), 2) robót budowlanych związanych z budową infrastruktury, w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę dokumentację budowlaną. 4. W ramach wykonania zakresu [określonego w pkt. 3.3.1 SIWZ oraz § 1 ust. 3 pkt 1) - projektu umowy] Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) opracowania map do celów projektowych – 1 egz., 2) opracowania dokumentacji geotechnicznej – 1 egz., 3) opracowania pełnobranżowej dokumentacji budowlanej – 5 egz., obejmującej w szczególności: - zagospodarowanie terenu, - projekt branży drogowej w zakresie rozwiązań technicznych infrastruktury, 4) opracowania przedmiaru robót – 5 egz., 5) opracowania kosztorysu inwestorskiego – 5 egz., 6) opracowania specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – 5 egz., 7) opracowania informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia– 5 egz., 8) opracowania harmonogramu rzeczowo – finansowego – 1 egz., 9) uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii i oświadczeń – 1 egz., 10) uzyskania w imieniu zamawiającego dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych – 1 egz. 5. W ramach zakresu [określonego w pkt. 3.3.2 SIWZ oraz w § 1 ust. 3 pkt 2) - projektu umowy] Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących robót budowlanych wynikających z ustaleń Programu funkcjonalno – użytkowego (PFU) oraz z opracowanej dokumentacji budowlanej: 1) robót przygotowawczych (w tym m.in. robót pomiarowych, robót ziemnych), 2) budowy drogi, 3) wszelkich robót, dostaw i usług towarzyszących, niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. 6. Wraz z odbiorem dokumentacji budowlanej wykonanej w ramach niniejszej umowy Zamawiający przejmuje autorskie prawa majątkowe do wszystkich opracowań projektowych wykonanych w ramach umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.). 8. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty w zakresie: wykonywania nawierzchni z kostki betonowej oraz operatorów sprzętów budowlanych. Czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 11. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 7 do SIWZ – wzorze umowy. 12 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszej umowy specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ 13. Na wykonany cały przedmiot umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcznej rękojmi według przepisów art. 556 – 576 4 w zw. z 656 § 1 oraz art. 638 kodeksu cywilnego. Rękojmia obejmie wykonania dokumentacji projektowej, wykonanie robót budowlanych, a także w całości, także zamontowany osprzęt i inne urządzenia. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca udzieli gwarancji, na okres okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego robót, a w przypadku stwierdzenia usterek, od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót zawierającego potwierdzenie usunięcia usterek. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert i podlega przedłużeniu zgodnie z pkt 22.3 SIWZ. 14. Zamówienie jest finansowane ze środków budżetu Gminy Ustka oraz dofinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony formularz „Formularz oferty”. Wraz z ofertą powinny być złożone: .1. Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; .3.oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 7.4 SIWZ (jeżeli dotyczy). Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach