Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą ogłasza przetarg
- Adres: 87-610 Dobrzyń nad Wisłą, ul. Szkolna 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2531231 w. 327 , fax. 054 2531006
- Data zamieszczenia: 2009-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą
ul. Szkolna 1 1
87-610 Dobrzyń nad Wisłą, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2531231 w. 327, fax. 054 2531006
REGON: 00052743490991 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi gminnej Mokówko - Borowo od km 0+900 do km 2+0,60 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Mechaniczne karczowanie drzew i krzewów. 2.Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. 3.Wykonanie warstwy odcinającej z piasku. 4.Wykonanie dolnej warstwy podbudowy. 5.Wykonanie górnej warstwy podbudowy. 6.Wykonanie dwukrotnego powierzchniowego utrwalenia grysami bazaltowymi i emulsją asfaltową. 7.Wykonanie przepustów pod zjazdami. 8.Wykonanie poboczy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Należy wnieść wadium w kwocie 20 000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, 1.5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia,. 1.5.1 Osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej - Osoba ta winna być zdolna do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i może wykazać się dokumentami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 1.6. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, min. 3 zadania w zakresie budowy dróg odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( wartości min. 100 000,00 zł brutto każde) - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( załączyć dokument o należytym ich wykonaniu). 1.7.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min.: 100 000,00 zł. 1.8.wniosą wadium w wysokości 20 000,00 zł 1.9.oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia? wg załącznika do SIWZ; e)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie? wg załącznika do SIWZ f)polisa lub inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 266 Ciechocinek - Sompolno w m. Wójcin od km 57+088 do km 57+488 dł. 0,4 km
Dodano: 2016-07-27 - Budowa parkingu i utwardzenia terenów z kostki betonowej
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi gminnej w miejscowości Zawały od km 0+000 do km 0+677
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na estakadzie w ciągu ul. Wroniej we Włocławku w ramach zadania pn.: Modernizacja obiektów inżynieryjnych w ciągu ul. Wroniej i Al. Królowej Jadwigi
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA BUDOWIE PRZYŁĄCZY: ELEKTROENERGETYCZNEGO, WODOCIĄGOWEGO ORAZ SANITARNEGO WRAZ Z ZEWNĘTRZNĄ INSTALACJĄ CELEM URUCHOMIENIA FONTANNY CHŁOPCY Z RYBĄ, USYTUOWANEJ NA SKWERZE TADEUSZA NOWAKOWSKIEGO, ZLOKALIZOWANEGO PRZY SKRZYŻOWANIU ULIC: ORLEJ I KS. I. SKORUPKI W BYDGOSZCZY
Dodano: 2016-07-25 - Drogi na osiedlu JAR w Toruniu - etap I zadanie II - budowa układu komunikacyjnego
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie nawierzchni asfaltowych na istniejących podbudowach dróg gminnych w miejscowościach: Dobrzejewice, Głogowo, Obrowo i Obory
Dodano: 2016-07-21 - Remont odcinka drogi leśnej w Leśnictwie Borek
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 241 i 247 w Kcyni (ulice: Dworcowa, Nakielska, Nowa, 22 Stycznia)
Dodano: 2016-07-20 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii nawierzchni tłuczniowej z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami w obrębie geodezyjnym Wola, część działki o nr ewid. 342/1
Dodano: 2016-07-19