Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Kruszelnickiego etap I

Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. gen. Józefa Hallera 79
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 45 10 395 , fax. 0-56 45 10 395
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu
    ul. gen. Józefa Hallera 79 79
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 45 10 395, fax. 0-56 45 10 395
    REGON: 34053433300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Kruszelnickiego etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Charakterystyka stanu obecnego ulicy Kwidzyńskiej. Projektowany odcinek ulicy Kruszelnickiego od skrzyżowania z ulicą Legionów w kierunku kanału Trynki oraz odcinek ulicy łączącej ulice Kruszelnickiego z ul. R.Milczewskiego-Bruna znajdują się w na osiedlu Tarpno w Grudziądzu.Powierzchnia terenu projektowanej ulicy posiada spadek podłużny od skrzyżowania z ulicą Legionów w kierunku do ulicy Piłsudskiego. Rzędne terenu w obrębie ulicy Legionów wynoszą około 29,04 m npm, natomiast przy skrzyżowaniu z ulicą Piłsudskiego wynoszą ok. 23 m n.p.m.. Według inwentaryzacji geodezyjnej oraz naniesień gestorów sieci wykonanych na planie sytuacyjno - wysokościowym na dokumentowanym obszarze gdzie planowana jest inwestycja występują zarówno elementy sieci linii napowietrznych głównie linie energetyczne i teletechniczne oraz infrastruktura podziemna. W pasie drogi występuje kanalizacja sanitarna, magistrala wodociągowa, sieć CO oraz infrastruktura teletechniczna. Zakres inwestycji: Zgodnie z zakresem opracowania projektowane rozwiązania komunikacyjne zakładają przekrój jednoprzestrzenny ulicy na całej długości. Zaprojektowano elementy komunikacyjne o następujących parametrach: klasa drogi L, prędkość projektowa 30 km/h, szerokość jezdni 6,0 m, chodniki o szerokości 2,0 m, ciąg pieszorowerowy o szerokości 2,5 m, zatoki parkingowe, dwa progi zwalniające na odcinku pomiędzy ulicami Legionów a łącznikiem, wyniesioną powierzchnię skrzyżowania ulicy Kruszelnickiego i łącznika, wjazdy do posesji zlokalizowanych wzdłuż projektowanej ulicy. Przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa opracowana przez Firmę IKAR Pracownia Inżynierii Komunikacyjnej Andrzej Sawoszczuk, ul. Rybaki 9A/12, 85-790 Bydgoszcz, która stanowi Załącznik nr 6 a i 6 b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00 gr).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń o specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów) Wykazane osoby winne posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Wykażą co najmniej 1 robotę budowlaną (z referencjami) zrealizowane w okresie ostatnich trzech lat odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (przebudowę lub budowę drogi min. klasy L z kostki betonowej o długości co najmniej 200 mb) o wartości robót nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto.; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek opisany w ppkt 1.1.4. musi spełniać każdy z Wykonawców. SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA WYMAGANYCH WARUNKÓW: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagane warunki i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca przedkłada: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Dołączą wykaz osób które będą wykonywać zamówienie, posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń o specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów). Wykazane osoby winne posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, Dołączą wykaz robót budowlanych odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (przebudowę lub budowę ulicy miejskiej min. klasy L o długości co najmniej 200 mb i nawierzchni z kostki betonowej) o wartości robót nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: dokument wymieniony pkt 1 ppkt 1.1. oraz oświadczenia wymienione w pkt 1 ppkt 1.2. i 1.3. niniejszego rozdziału winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust.2 ustawy Pzp; dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Pozostali Wykonawcy dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przedkładają zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiającyod Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdm.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach