Przetargi.pl
Budowa drogi dojazdowej do Róży Wiatrów.

Urząd Gminy Klucze ogłasza przetarg

  • Adres: 32-310 Klucze, ul. Partyzantów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 428 508 , fax. 326 428 052
  • Data zamieszczenia: 2020-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Klucze
    ul. Partyzantów 1
    32-310 Klucze, woj. małopolskie
    tel. 326 428 508, fax. 326 428 052
    REGON: 53776300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl link BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi dojazdowej do Róży Wiatrów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest Budowa drogi dojazdowej do Róży Wiatrów zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót i STWiOR, polegająca na: Wykonaniu nawierzchni twardej ulepszonej (betonowej) na drodze leśnej stanowiącej dojazd pożarowy do punktu turystycznego „Róża Wiatrów” Długość drogi wynosi 996 m. Planowaną trasę prowadzi się w dowiązaniu do istniejącej drogi leśnej o nawierzchni tłuczniowej. W Km 0+000, gdzie droga leśna włącza się do drogi powiatowej nr 1095K należy wykonać rozbudowę zjazdu publicznego do uzyskania szerokości jezdni 5,0 m. Przyjęto następujące parametry drogi: - Droga klasy D- dojazdowa - Prędkość projektowa 30 km/h - Skrajnia 6,0 - Szerokość jezdni 5,0 m - Szerokość poboczy 2 x 0,5m - Łuki krawędziowe R= 11,0m; 10,0m; 8,0 m, 6,0 m i 3,0 m. Droga dojazdowa ma być wykonana w nawierzchni betonowej. W celu wyeliminowania bądź kontroli pęknięć, powodowanych skurczem lub rozszerzaniem płyt betonowych pod wpływem zmian temperatury i wilgotności, należy wykonać szczeliny dylatacyjne. Szczeliny dylatacyjne należy wykonać jako pełne na całej grubości płyty skurczowe oraz rozszerzania podłużne i poprzeczne. Szczelina podłużna zostanie wykonana w osi nawierzchni, natomiast poprzeczne w rozstawie co 4,0 m. Podłużne szczeliny rozszerzania należy wykonywać przy krawężnikach. Z uwagi na szerokość istniejącej nawierzchni tłuczniowej od 4,00 do 4,50 m, przewiduje się wykonanie poszerzenia jezdni na szerokość średnio 1,0 m. Pobocza zostaną utwardzone materiałem kamiennym na szerokości 0,50 m i grubości 10 cm. W celu uporządkowania ruchu i zapewnienia bezpieczeństwa na odcinku drogi od km 0+756,50 do km 0+764,50 projektuje się wyniesioną wysepkę kanalizująca ruch pojazdów. Planowana do wykonania wysepka o długości 8,00 m i szerokości 1,00 m, zostanie wyniesiona nad powierzchnię jezdni na wysokość 10 cm. Zostanie wykonana z kostki brukowej betonowej bezfazowej w kolorze szarym i obramowana krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30x100 ułożonym na ławie betonowej z oporem. Wysepka ma na celu umożliwić montaż szlabanu oraz punktu poboru opłat. Do wykonania drogi przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: Nawierzchnia na poszerzeniach: − nawierzchnia betonowa – beton RCC C30/37 - grubości 12 cm − górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego dolomitowego 0-31,5- grubości 15 cm − dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego dolomitowego 0-63 - grubości 25 cm Nawierzchnia na odcinku podstawowym: − nawierzchnia betonowa – beton RCC C30/37- grubości 12 cm − warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego dolomitowego 0-31,5 − istniejąca nawierzchnia tłuczniowa - grubości 47 cm Nawierzchnia na wysepce: − nawierzchnia z kostki brukowej betonowej - grubości 8 cm − podsypka cementowo-piaskowa- grubości 4 cm − górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego dolomitowego 0-31,5 - grubości 15 cm − warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego dolomitowego 0-31,5 − istniejąca nawierzchnia tłuczniowa- grubości 47 cm Nawierzchnia asfaltobetonowa na poszerzeniu zjazdu: − nawierzchnia asfaltobetonowa – warstwa ścieralna - grubości 4 cm − nawierzchnia asfaltobetonowa – warstwa wiążąca - grubości 5 cm − górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego dolomitowego 0-31,5 - grubości 15 cm − dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego dolomitowego 0-63- grubości 25 cm Dla przedmiotowego obiektu budowlanego ustalono pierwszą kategorię geotechniczną. Roboty ziemne Na podstawie wykonanych badań geotechnicznych, roboty ziemne zakwalifikowano do gruntów kategorii I-II. Roboty ziemne przewidziano do wykonania mechanicznie. Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy pas drogowy oczyścić z krzewów, pni i innych zanieczyszczeń oraz usunąć warstwę humusu grubości średnio 5 cm. Ziemia pochodząca z korytowania do zagospodarowania przez Wykonawcę Odwodnienie Odwodnienia wgłębnego nie projektuje się. Odwodnienie powierzchniowe drogi odbywać się będzie przez nadanie jezdni odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych. Wody z jezdni i poboczy odprowadzone zostaną na przyległe tereny. Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarach robót, projekcie i szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot, będącymi załącznikami do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i stanowiącymi jej integralną część stanowiącymi Załączniki do SIWZ: Przedmiary robót załącznik nr 5 do SIWZ. Projekt budowlany załącznik nr 6 do SIWZ. Specyfikacji techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie kosztorysowe, ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie kosztorysu powykonawczego potwierdzonego przez Inspektora Nadzoru. Zainteresowanemu Wykonawcy Zamawiający umożliwi dostęp do terenu, na której ma być realizowana inwestycja, w celu dokonania szczegółowych oględzin terenowych, w terminie uprzednio uzgodnionym z osobą wymienioną w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej w skrócie „SIWZ”. Wyżej wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.gmina-klucze.pl – link BIP – Przetargi, a także są dostępne w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze pok. Nr 306.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Forma i zasady wnoszenia wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert w wysokości 4 500,00 zł (cztery tysiące pięćset złotych i 00/100 zł.), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275, z 2007 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PEKAO S.A. Nr 48 1240 4748 1111 0000 4868 2084 z dopiskiem „wadium”. Dla Zamawiającego dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty wadium jest uznanie kwoty wadium na rachunku zamawiającego (wpływ środków na rachunek zamawiającego). Za skuteczność operacji finansowo-bankowych odpowiada Wykonawca. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w formie niepieniężnej należy zdeponować w Urzędzie Gminy Klucze – Referat Księgowości Finansowo – Budżetowej za potwierdzeniem odbioru. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że: a) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych, b) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w niniejszej specyfikacji. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: a) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a. PZP b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 46 ppkt 1 PZP jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo. - pełnomocnictwo dla osoby występującej w imieniu wykonawcy, uwzględniające szczegółowy zakres umocowania i okres obowiązywania, wskazujące że osoba posiada uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - (jeżeli zostało udzielone). Pełnomocnictwo legitymuje pełnomocnika do wykonywania czynności prawnych w imieniu mocodawcy, zatem jego zakres i okres obowiązywania powinny być wyraźnie i precyzyjnie określone w dokumencie pełnomocnictwa, - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę –pełnomocnika (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, b) Zobowiązanie innego podmiotu, na którym polega Wykonawca (jeżeli zaistniał taka sytuacja). c) Kosztorys ofertowy jednostkowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach