Przetargi.pl
Budowa drogi - połączenie ul. Przemysłowej z ulicą Podkarpacką wraz z budową kolektora deszczowego ? 2 000 mm od ul. Podkarpackiej do rzeki Wisłok realizowane w ramach bieżącego zadania inwestycyjnego pn.: Budowa drogi wojewódzkiej łączącej drogę krajową s - 19 (węzeł Kielanówka) z drogą krajową nr 9 w ciągu ul. Podkarpackiej w Rzeszowie - etap I oraz Budowa drogi łączącej drogę krajową s - 19 (węzeł Kielanówka) z drogą krajową nr 9 w ciągu ul. Podkarpackiej w Rzeszowie - etap II. Zadanie jest planowane do współfinansowania ze środków UE w ramach: Reg. Pr. Oper. Woj.Podk. na l. 2007-2013

Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8627471 w. 241 , fax. 017 8526223
  • Data zamieszczenia: 2010-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie
    ul. Targowa 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8627471 w. 241, fax. 017 8526223
    REGON: 69048055700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi - połączenie ul. Przemysłowej z ulicą Podkarpacką wraz z budową kolektora deszczowego ? 2 000 mm od ul. Podkarpackiej do rzeki Wisłok realizowane w ramach bieżącego zadania inwestycyjnego pn.: Budowa drogi wojewódzkiej łączącej drogę krajową s - 19 (węzeł Kielanówka) z drogą krajową nr 9 w ciągu ul. Podkarpackiej w Rzeszowie - etap I oraz Budowa drogi łączącej drogę krajową s - 19 (węzeł Kielanówka) z drogą krajową nr 9 w ciągu ul. Podkarpackiej w Rzeszowie - etap II. Zadanie jest planowane do współfinansowania ze środków UE w ramach: Reg. Pr. Oper. Woj.Podk. na l. 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakres robót: 1. Budowa drogi wojewódzkiej łączącej drogę krajową S - 19 (Węzeł Kielanówka) z drogą krajową 9 w ciągu ul. Podkarpackiej w Rzeszowie - Etap I: Branża drogowa: - wycinka drzew, - roboty rozbiórkowe, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni, - budowa chodnika i ścieżki rowerowej z kostki bruk. bet. gr. 6 cm na podsypce cement. - piaskowej gr. 3 cm, - wykonanie zatok autobusowych o nawierzchni bitumicznej - wykonanie dróg zbiorczych o nawierzchni bitumicznej, - wykonanie ekranów akustycznych na fundamentach palowych, - wymiana okien w domach przy ul. Podkarpackiej, - wykonanie zjazdów z kostki bruk. bet. gr. 8 cm na podsypce cement. piaskowej gr. 5 cm, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, - roboty wykończeniowe, Branża mostowa; - budowa wiaduktu kolejowego nośności klasy k+2 o długości (długość pomostu) 54,50 m i szerokości całkowitej 6,60 m posadowionego na palach wierconych o średnicy 120 cm Branża sanitarna: - przebudowa sieci wodociągowej, - wykonanie kanalizacji deszczowej, - zabezpieczenie gazociągu średniego ciśnienia, - budowa kolektora kanalizacji deszczowej DN2000 Branża elektryczna: - przebudowa i zabezpieczenie sieci energetycznych, - budowa oświetlenia ulicznego, - wykonanie sygnalizacji świetlnej, Branża teletechniczna: - przebudowa linii telekomunikacyjnej napowietrznej, - budowa kanalizacji telekomunikacyjnej, - budowa kablowych linii telekomunikacyjnych przy budowie dróg, - zabezpieczenie istniejących kabli ziemnych Branża kolejowa: - przebudowa sieci teletechnicznych i kabla sterującego własności PKP, - przebudowa przejazdów kolejowych. 2. Budowa drogi łączącej drogę krajową S - 19 (Węzeł Kielanówka) z drogą krajową nr 9 w ciągu ul. Podkarpackiej w Rzeszowie - Etap II. Branża drogowa: - wycinka drzew, - roboty rozbiórkowe, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni, - budowa chodnika i ścieżki rowerowej z kostki bruk. bet. gr. 6 cm na podsypce cement. - piaskowej gr. 3 cm, - wykonanie zjazdów z kostki bruk. bet. gr. 8 cm na podsypce cement. piaskowej gr. 5 cm, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, - roboty wykończeniowe, Branża sanitarna: - przełożenie magistrali wodociągowej DN 1000 mm, - wykonanie kanalizacji deszczowej, - przebudowa kanału ciepłowniczego 2xDN125 na sieć ciepłowniczą preizolowaną 2xDN200, Branża elektryczna: - zabezpieczenie sieci energetycznych, - budowa oświetlenia ulicznego, Branża teletechniczna: - przebudowa i zabezpieczenia kanalizacji telekomunikacyjnej, Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna i przedmiar robót. Termin wykonania zamówienia: Rozpoczęcie robót: w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty podpisania umowy. Termin zakończenia robót: 30.06.2011 r. Termin wykonania umowy: 29.07.2011 r. Za termin zakończenia robót uważa się datę wpisu do dziennika budowy o zakończeniu robót przez Kierownika budowy z jednoczesnym zawiadomieniem o tym fakcie Inżyniera Kontraktu Inspektora nadzoru koordynującego nadzór. O dokonaniu wpisu przez Kierownika budowy, Inżynier Kontraktu Inspektor Nadzoru powiadomi niezwłocznie Przewodniczącego Komisji MZDiZ ds. przeglądu i odbioru robót budowlanych. Komisja w ter-minie do 3-ch dni od terminu zakończenia robót dokona przeglądu technicznego obiektu budowlanego objętego zamówieniem. Z czynności przeglądu Komisja MZDiZ ds. przeglądu i odbioru robót sporządzi protokół,w którym określi stwierdzone ewentualne usterki oraz wyznaczy termin na ich usunięcie. Za termin wykonania umowy uważa się dzień protokolarnego dokonania odbioru końcowego przez Komisję MZDiZ ds. przeglądu i odbioru robót przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Nadzoru. Wymagania dotyczące wykonawcy: Wymagane jest, aby Wykonawca dokonał na własny koszt wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty. Obowiązki Wykonawcy: 1) przedłożenie zaktualizowanego harmonogramu rzeczowo-finansowego, z uwzględnieniem warunków atmosferycznych mogących ograniczyć postęp prac, które okresowo występują na obszarze prowadzenia robót, 2) posiadanie zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) prowadzenie dziennika budowy oraz książki obmiarów wykonanych robót. Wykonawca będzie prowadził rejestr obmiarów w Książce obmiarów, w której zamieści rysunki i obliczenia niezbędne do ustalenia ilości wykonanych robót. Wykonawca będzie na bieżąco dokonywał zapisów pomiarów wykonanych wspólnie z Inspektorem Nadzoru, w szczególności wszystkich robót zanikających i ulęgających za-kryciu. Inspektor Nadzoru wraz z Wykonawcą wspólnie uzgodnią sposób prowadzenia Książki Obmiarów, tak aby była ona podstawą do sporządzenia TER - ów i podpisania odbioru robót w danym okresie rozliczeniowym. 4) wbudowanie materiałów zgodnych z normami i posiadających aprobatę techniczna oraz deklarację zgodności, 5) wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, prawem budowlanym, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej i innymi obowiązującymi przepisami, 6) wykonanie na własny koszt wszelkich robot niezbędnych i tych, których konieczność wykonania ujawni się w trakcie ich prowadzenia, a które można było prze-widzieć na podstawie wizji lokalnej, której Wykonawca dokonał przed złożeniem oferty, 7) wyposażenie swoich pracowników oraz sprzętu w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację w czasie prowadzenia prac, 8) zabezpieczenie istniejących znaków geodezyjnych oraz urządzeń zabezpieczających te znaki podlegających ochronie zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. 2005 Nr 240,poz. 2027 z późn. zm.), 9) zapewnienie sprzętu, urządzeń, pracowników i materiałów potrzebnych do wykonania badań na etapie przygotowania się do robót oraz podczas realizacji budowy zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, zwanymi dalej SST. Koszty wykonania wszystkich próbek oraz prze-prowadzenia badań poniesie Wykonawca. 10) posiadanie lub dostęp do laboratorium wyposażonego w sprzęt do badań kontrolnych wymaganych SST, 11) przedstawienie do zatwierdzenia Inspektorowi nadzoru wymaganych świadectw jakości (aktualnych aprobat technicznych, deklaracji zgodności) na wszelkie wbudowywane materiały minimum 14 dni przed planowanym wbudowaniem, 12) ponoszenie odpowiedzialności za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warun-ków bezpieczeństwa, utrzymanie porządku na budowie oraz metody organizacyj-no - techniczne stosowane na terenie budowy, 13) ponoszenie odpowiedzialności za działania, uchybienia i zaniedbania pracowników podwykonawcy w przypadku powierzenia podwykonawcy wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia, 14) utrzymanie w sposób bezpieczny ruchu pojazdów na wszystkich drogach publicz-nych i ich częściach (ścieżki rowerowe, chodniki, torowiska itp.) zajmowanych przez Wykonawcę, lub z których korzysta, 15) zapewnienie bezpieczeństwa, utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego, utrzymanie nawierzchni, w tym również odśnieżania w okresach zimowych od-cinków znajdujących się na terenie budowy oraz odcinków przekazanych przez Zamawiającego podczas realizacji robót dla ruchu tymczasowego, 16) utrzymanie na własny koszt stałego dostępu do wszystkich posesji przez cały okres realizacji robót, 17) podjęcie na własną odpowiedzialność i na swój koszt wszelkich środków zapobie-gawczych wymaganych przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne oko-liczności, aby zabezpieczyć nieruchomości sąsiadujące z placem budowy i znaj-dujące się w nich budynki przed jakimkolwiek oddziaływaniem, czy uszkodze-niami, 18) uzyskanie uzgodnień od władz lokalnych i właścicieli innych urządzeń uzbrojenia terenu, terminów włączenia i wyłączenia oraz wszelkich innych warunków doty-czących prowadzenia robót. Wszelkie wymagania zawarte w tych uzgodnieniach, włączone do projektu wykonawczego są obligatoryjne dla Wykonawcy. 19) ponoszenie odpowiedzialności w stosunku do Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie skutki finansowe z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli nieruchomości lub budynków sąsiadujących z placem budowy w zakre-sie w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody, 20) zapoznanie się z umiejscowieniem wszystkich istniejących instalacji, w szczegól-ności takich jak: kanalizacja, odwodnienie, linie i słupy teletechniczne i elek-tryczne, światłowody, wodociągi, gazociągi i podobne, przed rozpoczęciem ja-kichkolwiek wykopów lub innych prac mogących uszkodzić istniejące instalacje. Każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania robót ziemnych Wykonawca wykona kontrolne wykopy w celu zidentyfikowania podziemnej instalacji, której uszkodzenie może stanowić zagrożenie bezpieczeństwa ruchu lub spowodować szkody osób trzecich. 21) ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie uszkodzenia dróg, rowów odwadniają-cych, wodociągów i gazociągów, słupów i linii energetycznych, kabli, punktów osnowy geodezyjnej i instalacji jakiegokolwiek rodzaju spowodowane przez niego lub jego Podwykonawców podczas wykonywania Robót. Wykonawca niezwłocznie naprawi wszelkie powstałe uszkodzenia a także, jeśli to konieczne, przeprowadzi inne prace niezbędne dla usunięcia powstałej szkody na własny koszt. 22) ponoszenie odpowiedzialności za szkody i zniszczenia spowodowane na terenie przekazanym Wykonawcy - w tych elementach terenu i jego urządzeniach , które będą użytkowane po zakończeniu robót, nie przewidziane do rozbiórki (np.: zie-leńce, krzewy, drzewa, znaki drogowe, chodniki, jezdnie, ogrodzenia, mała archi-tektura, itp.), 23) naprawa na własny koszt szkód i zniszczeń w wykonanych robotach - obiektach spowodowanych zdarzeniami losowymi i innymi powstałymi prze odbiorem koń-cowym obiektu, 24) prowadzenie robót przez 6 dni tygodniu (od poniedziałku do soboty włącznie), a w okresie od 1 kwietnia do 31 października - w systemie dwuzmianowym w go-dzinach 6.00 - 22.00, 25) zapewnienie organom nadzoru budowlanego, Inspektorowi nadzoru i wszystkim osobom przez niego upoważnionym dostępu do terenu budowy oraz wszystkich miejsc, gdzie są wykonywane lub gdzie przewiduje się wykonywanie robót zwią-zanych z realizacją umowy, 26) stosowanie się do wszystkich poleceń Inspektora nadzoru, które są zgodne z SST oraz prawem obowiązującym w Polsce, 27) informowanie Inspektora nadzoru o problemach lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub opóźnienie terminu zakończenia robót, 28) przekazywanie wszystkich TER - ów w wersji papierowej i elektronicznej, 29) zgłaszanie wpisem do dziennika budowy Inspektorowi Nadzoru gotowości do od-bioru robót zanikających i ulegających zakryciu. Zgłoszenie winien Wykonawca przedstawić z minimum jednodniowym wyprzedzeniem planowanego zakończenia robót przewidzianych do odbioru. Inspektor Nadzoru ma obowiązek przystąpić do odbioru robót w terminie 3 dni roboczych od daty wpisu w dzienniku budowy. 30) uzyskanie potwierdzenia odbioru robót związanych z przebudową sieci i urządzeń umieszonych w pasie drogowym prze właścicieli tych sieci i urządzeń, 31) opracowanie szczegółowego harmonogramu zamknięć torowych na torze szlako-wym Rzeszów - Jasło oraz na torze bocznicowym WSK Rzeszów. Niezależnie od tego Wykonawca winien spisać z odpowiednimi służbami PKP Polskie Linie Kole-jowe S.A. regulamin postępowania w zakresie zamykania i przywracania ruchu kolejowego na torach, 32) zorganizowanie robót w ten sposób, aby umożliwić ruch kołowy i pieszy w trakcie realizacji umowy na przebudowywanym odcinku lub zorganizowanie odpowiednich objazdów, 33) poniesienie kosztów zamknięć torowych na torze szlakowym Rzeszów - Jasło, 34) zorganizowanie terenu budowy, w tym wykonanie dróg i szlaków komunikacyj-nych (tymczasowej organizacji ruchu), ogrodzenia, instalacji i punktów poboru wody i energii elektrycznej dla potrzeb budowy, zabudowań tymczasowych i do-konanie wszelkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac, 35) zapewnienie obsługi geodezyjnej na wszystkie roboty zgodnie z wymaganiami zawartymi w SST obejmującej: wznowienie i stabilizację granic pasa drogowego, wytyczenie elementów ulicy wraz z obiektami i uzbrojeniem terenu w oparciu o osnowę geodezyjną oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 36) dbanie o nienaruszenie stałych punktów geodezyjnych i ich odtworzenie po wy-konaniu przedmiotu umowy, 37) przekazywanie na bieżąco do Wydziału Geodezji Urzędu Miasta Rzeszowa - Grodzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Rzeszowie wszystkie zamierzone szczegóły w terenie, powstałe w wyniku prowadzenia robót budowlanych, celem przyśpieszenia aktualizacji map, a w efekcie szybszego uzy-skania końcowej mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, wraz z doko-naniem zmiany użytku - zgodnie z ustawą - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. nr 240, poz. 2027 ze zmianami) i ustawą o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U. z 2004 r. nr 121, poz. 1266 ze zmianami), 38) ponadto obowiązkiem Wykonawcy jest: a) przewiezienie drewna z wycinki drzew na wskazane przez Zamawiającego miejsce w granicach Rzeszowa; drewno winno być pocięte na odcinki długości 1 m, aby umożliwić ręczny załadunek, b) dostarczenie do magazynu użytkownika PGE Dystrybucja Rzeszów sp. z o.o. materiałów z rozbiórki i demontażu (dotyczy wysięgników, opraw sodowych, kabli) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia rozliczenia się z właści-wym właścicielem materiałów, c) posegregowanie, oczyszczenie i przetransportowanie materiałów z rozbiórki nadających się do ponownego wbudowania na wskazane przez zamawiającego miejsca składowania dla materiałów takich jak: krawężniki betonowe, słupki do znaków, znaki drogowe, destrukt, kruszywo kamienne, d) usunięcie pozostałych materiałów z rozbiórki poza plac budowy we własnym zakresie z poszanowaniem przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o od-padach (Dz. U. z 2007 r. nr 39, poz. 251 ze zm.), 39) realizacja robót objętych zamówieniem z pomocą sprzętu oraz przy udziale osób podanych w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania potencjału technicznego i kadrowego przez cały okres objęty umową z zastrzeżeniem § 5 ust. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wypełnienia obowiązków w tym zakresie pod rygorem naliczenia kar umownych zgodnie z § 10 ust. 1 pkt 1) umowy, 40) dostarczenie przed odbiorem dokumentów gwarancyjnych na zainstalowane urządzenia, 41) wykonanie na własny koszt pobrania próbek oraz przeprowadzenie badań, 42) przeprowadzenie na żądanie Zamawiającego dodatkowych badań, a jeżeli badania te wykażą zastosowanie materiałów lub wykonanie robót niezgodnie z umową - pokrycie kosztów tych badań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1 140 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion sto czterdzieści tysięcy 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach