Przetargi.pl
Budowa dróg publicznych, zbiornika retencyjnego oraz sieci kanalizacji deszczowej w rejonie budowanego komunalnego osiedla mieszkalnego przy ul. Opolskiej w Poznaniu

Miasto Poznań reprezentowane przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8694 800; 8694 801 , fax. 61 8694 809
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań reprezentowane przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8694 800; 8694 801, fax. 61 8694 809
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg publicznych, zbiornika retencyjnego oraz sieci kanalizacji deszczowej w rejonie budowanego komunalnego osiedla mieszkalnego przy ul. Opolskiej w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje budowę dróg lub fragmentów dróg publicznych (oznaczonych w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego symbolami 2KDD, 3KDD, 1KD-Dxr), budowę i przebudowę elementów zagospodarowania w pasach dróg publicznych ulic Opolskiej, Stefana Okrzei i Stefanii Sempołowskiej wraz z budową oświetlenia, a także budowę kanalizacji deszczowej oraz zbiornika retencyjnego przy ul. Opolskiej w Poznaniu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) uporządkowanie Terenu Budowy przed przystąpieniem do robót, wykonanie niezbędnych rozbiórek i demontaży elementów infrastruktury drogowej, b) wycinkę drzew i krzewów na Terenie Budowy – zgodnie z decyzjami Marszałka Województwa Wielkopolskiego ws. usunięcia drzew i krzewów, zagospodarowanie drewna pochodzącego z wycinki i wykonanie nasadzeń kompensacyjnych, c) wprowadzenie tymczasowej, a następnie stałej organizacji ruchu, d) budowę kanalizacji deszczowej i zbiornika retencyjnego, e) budowę oraz przebudowę fragmentów dróg publicznych (oznaczonych w Miejscowym Planie Zagospodarowanie Przestrzennego symbolami 2KDD, 3KDD, 1KD-Dxr) oraz elementów infrastruktury drogowej, w tym oświetlenia drogowego, f) przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej i uzyskanie wymaganych odbiorów i decyzji dopuszczających wykonane elementy do użytkowania, w tym odbioru przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają: a) Istotne Postanowienia Umowne wraz z załącznikami (dalej: IPU) – zał. nr 8 do SIWZ; b) Dokumentacja Projektowa – zał. nr 9 do SIWZ; c) Przedmiar robót – zał. nr 9 do SIWZ – stanowiący jedynie dokument informacyjny, poglądowy. Odstępstwa od wartości wskazanych w przedmiarze robót nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy, obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w ofercie wszystkich robót koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, wynikających w szczególności z Dokumentacji Projektowej. d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. nr 9 do SIWZ; e) Umowy użyczenia części nieruchomości zawarte pomiędzy Miastem Poznań – Zarządem Dróg Miejskich, a Zarządem Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o. o w zakresie dotyczącym przeprowadzenia prac związanych z wycinką drzew i krzewów i wykonaniem nasadzeń kompensacyjnych – zał. nr 9 do SIWZ, f) Wytyczne gestorów mediów dotyczących odbiorów – zał. nr 9 do SIWZ, g) Decyzje o pozwoleniu na budowę nr 1016/2019, 59/2020, 340/2020 oraz 1566/2020 - zał. nr 9 do SIWZ. h) Decyzje Marszałka Województwa Wielkopolskiego ws. zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów oraz nasadzeń kompensacyjnych – zał. nr 9 (przy czym Inwestor Zastępczy informuje, iż wszystkie ważne decyzje zostaną przekazane wyłonionemu Wykonawcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie 150.000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100). W tytule przelewu należy wskazać ww. nr sprawy. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - np.: gwarancji lub poręczenia – z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołane na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza także formę elektroniczną w zakresie gwarancji wadialnej, z zastrzeżeniem, iż winna być ona podpisana przez Gwaranta kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, beneficjentem gwarancji ubezpieczeniowej wadialnej ma być: Miasto Poznań - Zarząd Dróg Miejskich z siedzibą w Poznaniu, ul. Wilczak 17, 61- 23 Poznań, reprezentowane przez Inwestora Zastępczego: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o. o z siedzibą w Poznaniu, ul. Matejki 57, 60 -770 Poznań.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt 13.2, 13.3, 13.8, 13.9 SIWZ oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. 2) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 13.8., 13.9 SIWZ. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt 13.8 SIWZ przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 13.8 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby lub osób do reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone, przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach