Przetargi.pl
Rewitalizacja parku i stawów w miejscowości Komorniki, gmina Kleszczewo, w formule zaprojektuj i wybuduj

Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 63-005 Kleszczewo, Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8176017, 8176020, 8176033, , fax. 618 176 184
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo
    Poznańska 4
    63-005 Kleszczewo, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8176017, 8176020, 8176033, , fax. 618 176 184
    REGON: 53591300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja parku i stawów w miejscowości Komorniki, gmina Kleszczewo, w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Rewitalizacja parku i stawów w miejscowości Komorniki, gmina Kleszczewo, w formule zaprojektuj i wybuduj” w ramach realizacji projektu współfinansowanego ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: - Część I: Rewitalizacja parku dworskiego w Komornikach, gmina Kleszczewo w formule zaprojektuj i wybuduj. - Część II: Rewitalizacja stawu wraz z zagospodarowaniem terenu w Komornikach, gmina Kleszczewo w formule zaprojektuj i wybuduj. 2. Szczegółowy opis i zakres prac każdej z części zamówienia: 2.1 Część I: a)Przedsięwzięcie obejmuje wykonanie zadania pt. „Rewitalizacja parku dworskiego w Komornikach, gmina Kleszczewo” w formule zaprojektuj i wybuduj, w tym:  Opracowania pełnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Inwestora wszelkich wymaganych dla realizacji opinii, uzgodnień, decyzji i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę;  Powołanie kierownika budowy o specjalności drogowej oraz kierownika prac zgodnie z ustawą o ochronie i opiece nad zabytkami,  Wykonania, na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, robót budowlanych i prac w zakresie: • gospodarki drzewostanem wraz z niezbędnymi wycinkami (m.in. gęstego podszytu), zabiegami pielęgnacyjnymi, • wykonania nowych nasadzeń drzew, krzewów, roślin okrywowych, bylin oraz trawników, • budowy dróg i nawierzchni parkowych, • rekultywacji stawów (oczyszczenie dna, uformowanie skarp i brzegów, usunięcie zanieczyszczonego gruntu z czaszy trzeciego stawu), • przyłącza energetycznego i budowy linii oświetleniowej wzdłuż drogi wjazdowej, • montażu elementów małej architektury: ławki, kosze na odpady, stojaki rowerowe, latarnie, ścieżka edukacyjna, altana parkowa z ławostołem, mostek, • montażu elementów rekreacyjnych: plac zabaw, siłownia zewnętrzna, ścieżka zdrowia, • oznakowania (tablice regulaminowe, informacyjne), • rozbiórki istniejących fragmentów budynku gospodarczego oraz nawierzchni betonowej, 3 trzepaków, oraz przęseł ogrodzeniowych, • uprzątnięcia śmieci i fragmentów drzew z całej powierzchni parku.  Przygotowania dokumentów wiążących się z przekazaniem zadania do użytkowania, uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie,  Zagwarantowania nadzoru autorskiego. b) Szczegółowy zakres prac i robót oraz opis zamówienia został zawarty w programie funkcjonalno-użytkowym. c) Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na terenie wpisanym do rejestru zabytków, tj. na działce nr ewid.13/7 oraz na części działki nr ewid. 14/1, obręb Komorniki. 2.2 Część II: a) Przedsięwzięcie obejmuje wykonanie zadania pt. „Rewitalizacja stawu wraz z zagospodarowaniem terenu w Komornikach, gmina Kleszczewo w formule zaprojektuj i wybuduj. Zamierzenie inwestycyjne obejmuje zagospodarowanie terenu nabrzeża stawu położonego na terenie działki o numerze ewid. 69 oraz części przyległej działki nr 68/6 w miejscowości Komorniki. Celem inwestycji jest także poprawa jakości wody w stawie poprzez jego odmulenie i napowietrzenie. Planuje się następujące elementy zagospodarowania: - odmulony i pogłębiony o poprawionej jakości wody staw o odbudowanej, uregulowanej i umocnionej linii brzegowej, - przebudowany przepust rurowy pod drogą gminną nr 329002P z zamontowaną na wlocie budowlą piętrząco - upustową, pozwalającą na regulację poziomu wody w stawie, - bystrze kamienne na wylocie dopływu wody z rurociągu melioracyjnego do stawu, ułatwiające jej napowietrzanie, - kładkę drewnianą przez staw od strony granicy działki nr 68/7, wysuniętą nad lustro wody w stawie, - alejkę z płyt kamiennych z kamienia naturalnego, - ścieżkę wzdłuż drogi nad stawem, naturalną, wzmocnioną systemową kratką trawnikową, - altankę drewnianą na planie sześcio- lub ośmioboku, - huśtawkę drewnianą dwuosobową, - dwa kąciki wypoczynkowe z ławkami, - element zabawy dla dzieci w wieku 1 – 8 lat, zlokalizowany w otoczeniu kącika z ławkami, - nasadzenia roślinne oraz założenie trawników, - stojak rowerowy i kosze na śmieci, - tablicę informacyjno – edukacyjną, dotyczącą roślin wodnych, zlokalizowaną przy kładce drewnianej oraz tablicę informacyjną przy wejściu na rewitalizowany teren, - oświetlenie terenu wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej. b) Charakterystyczne parametry obiektu: - powierzchnia działki: dz. 69 – 0,2153 ha, dz. 68/6 – 0,7279 ha, - powierzchnia projektowanego terenu: dz. 69 – 0,2153 ha, dz. 68/6 – 0,1162 ha, - powierzchnia stawu: ok. 1400 m2, - ścieżka z kamienia: 227 m2, - kładka drewniana przez staw: 56,4 m2, - powierzchnia do obsadzenia roślin naziemnych: 245 m2, - powierzchnia trawników – ok. 1200 m2, - powierzchnia lustra wody do obsadzenia roślin wodnych – 400 m2. c) Szczegółowy zakres prac i robót oraz opis zamówienia został zawarty w programie funkcjonalno-użytkowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: a) Część I 20 000,00 PLN (słownie:dwadzieścia tysięcy złotych); b) Część II 15 000,00 PLN (słownie:piętnaście tysięcy złotych); 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kórniku nr rachunku: 68 9076 0008 2001 0015 1106 0003 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, zgodnie z art. 46 ustawy pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy pzp. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -formularz ofertowy; -pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy;- dowód wniesienia wadium; -pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie.;Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach