Przetargi.pl
Budowa dróg gminnych ul. Poziomkowa, Jagodowa i Malinowa w Osówcu – I etap budowa odcinka ulicy Malinowej wraz z budową kanalizacji deszczowej od km0+014 do km 0+170 i oświetlenia ulicznego od km 0+111 do km 0+274.

Gmina Sicienko ogłasza przetarg

  • Adres: 86014 Sicienko, ul. Mrotecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755 , fax. 525 870 407
  • Data zamieszczenia: 2018-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sicienko
    ul. Mrotecka 9
    86014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, fax. 525 870 407
    REGON: 54702300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg gminnych ul. Poziomkowa, Jagodowa i Malinowa w Osówcu – I etap budowa odcinka ulicy Malinowej wraz z budową kanalizacji deszczowej od km0+014 do km 0+170 i oświetlenia ulicznego od km 0+111 do km 0+274.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg gminnych ul. Poziomkowa, Jagodowa i Malinowa w Osówcu – I etap budowa odcinka ulicy Malinowej wraz z budową kanalizacji deszczowej od km0+014 do km 0+170 i oświetlenia ulicznego od km 0+111 do km 0+274 Zakres prac: 1) drogowych: a) wykonanie nawierzchni jezdni, w tym wyniesionych skrzyżowań, b) wykonanie nawierzchni zjazdów, c) wykonanie chodników, d) umocnienie skarp, humusowanie i obsianie trawą terenów zielonych, 2) kanalizacji deszczowej: a) wykonanie kanałów deszczowych, b) wykonanie wpustów deszczowych, c) wykonanie studzienek kanalizacyjnych, d) wykonanie separatora z osadnikiem, e) wykonanie wylotu betonowego oraz nasypu, 3) oświetlenia drogowego: a) ułożenie kabli YAKY 4x10, b) ustawienie słupów oświetleniowych, c) montaż opraw oświetleniowych, 4) Konstrukcja jezdni: a) brukowa kostka betonowa szara o grubości 8 cm, b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o grubości 3 cm, c) podbudowa z betonu cementowego C 8/10 o grubości 20 cm, d) warstwa odsączająca o wskaźniku wodoprzepuszczalności K>8m/dobę o grubości 20 cm, 5) Konstrukcja jezdni skrzyżowań wyniesionych: a) brukowa kostka betonowa grafitowa o grubości 8 cm, b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o grubości 3 cm, c) podbudowa z betonu cementowego C 8/10 o grubości 20 cm, d) warstwa odsączająca o wskaźniku wodoprzepuszczalności K>8m/dobę o grubości 20 cm, 6) Konstrukcja zjazdów: a) brukowa kostka betonowa grafitowa o grubości 8 cm, b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o grubości 3 cm, c) podbudowa z betonu cementowego C 8/10 o grubości 12 cm, d) warstwa odsączająca o wskaźniku wodoprzepuszczalności K>8m/dobę o grubości 20 cm, 7) Konstrukcja chodnika: a) brukowa kostka betonowa szara o grubości 6 cm, b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o grubości 3 cm, c) warstwa odsączająca o wskaźniku wodoprzepuszczalności K>8m/dobę o grubości 10 cm, 8) System odwodnienia: a) kanały deszczowe z rur PVC łączonych kielichowo na uszczelkę gumową Ø 200 – 17 mb, b) kanały deszczowe z rur PVC łączonych na wcisk o średn. 250x7,3 – 58 mb, o średn. 315x9,2 – 98 mb i średn. 400x11,7 - 52,5 mb, c) wykonanie studzienek betonowych z osadnikiem o średn. 450 mm, kratka uliczna żeliwna – 5 szt, d) wykonanie studzienek kanalizacyjnych z kręgów betonowych o średn., 1200 mm z włazem żeliwnym – 10 szt, e) wykonanie studni z kręgów betonowych o średn. 2000 mm – 1 szt wraz z separatorem lamelowym i osadnikiem, f) wykonanie wylotu betonowego umocnionego płytami ażurowymi na geowłókninie oraz nasypu, 9) Oświetlenie drogowe: a) ułożenie kabla YAKY 3x16 o dłg.172 mb w tym 32 mb w rurze ochronnej niebieskiej , b) zamontowanie słupów oświetleniowych typu parkowego stalowe, okrągłe ocynkowane o wys. 5 mb- 4 szt , c) montaż opraw oświetleniowych typu parkowego z sodowym źródłem światła, identycznych w stosunku do istniejących - 4 szt. 2. Wszelkie powyższe elementy należy wykonać w ilościach i technologii zgodnych z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. Określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Na Wykonawcy robót spoczywał będzie obowiązek zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie realizowanych prac z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą włącznie. W ramach inwentaryzacji powykonawczej należało będzie sporządzić również zestawienie długości wybudowanej drogi, długości i średnic kanalizacji deszczowej i długości linii energetycznej. Sporządzana inwentaryzacja winna zostać uwierzytelniona w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w elementach dokumentacji projektowej, który stanowi załącznik 12 do SIWZ. Pragniemy zauważyć, że załączony projekt w zakresie drogowym i kanalizacji deszczowej, dotyczy całego zakresu robót, natomiast Zamówieniem objęty jest częściowy zakres opisany w ust.1. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub odstąpienia od realizacji umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich prac zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu umowy Zamawiającemu w terminie określonym w §4. Projekt umowy stanowi załącznik 10 do SIWZ. 6. Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej Zamawiający (tylko pomocniczo) jako załącznik 11 do SIWZ załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Pragniemy zwrócić uwagę, że dokument ten ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności, związane z realizacją Zamówienia, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób związanych z wykonaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych, natomiast nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 8. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy, o których mowa w ust. 7 będą na czas wykonywania przez nich robót, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917) 9. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, za pośrednictwem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności przy realizacji. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 8.000zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla uznania, że wykonawca spełnia warunek kompetencji lub uprawnień Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 bez dodatkowego wezwania każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach