Przetargi.pl
BUDOWA DRÓG GMINNYCH POŁOŻONYCH W CIĄGU ULIC: STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO, JANA URSYNA NIEMCEWICZA i JANA ANDRZEJA MORSZTYNA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ, POŁOŻONYCH W MIEJSCOWOŚCI KREPIEC GMINA MEŁGIEW.

Gmina Mełgiew ogłasza przetarg

  • Adres: 21007 Mełgiew, ul. Partyzancka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 460 57 00 , fax. 81 460 57 90
  • Data zamieszczenia: 2017-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mełgiew
    ul. Partyzancka 2
    21007 Mełgiew, woj. lubelskie
    tel. 81 460 57 00, fax. 81 460 57 90
    REGON: 43101958900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA DRÓG GMINNYCH POŁOŻONYCH W CIĄGU ULIC: STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO, JANA URSYNA NIEMCEWICZA i JANA ANDRZEJA MORSZTYNA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ, POŁOŻONYCH W MIEJSCOWOŚCI KREPIEC GMINA MEŁGIEW.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg gminnych położonych w ciągu ulic: Stanisława Wyspiańskiego na odcinku od km 0+142,00 do 0+432,51, Juliana Ursyna Niemcewicza na odcinku od km 0+002,75 do 0+320,09, Jana Andrzeja Morsztyna na odcinku od km0+001,71 do km 0+369,41 wraz z infrastrukturą towarzyszącą położonych w miejscowości Krępiec gm. Mełgiew. Przedmiotem inwestycji jest budowa kompleksu dróg: ul. Morsztyna o długości 367,54 mb, ul. Wyspiańskiego o długości 290,51mb oraz ul. Niemcewicza o długości 317,34 mb w miejscowości Krępiec. Zakres inwestycji w branży drogowej obejmuje: - budowę ul. Jana Andrzeja Morsztyna na odcinku od km 0+001,71 do km 0+369,25 o nawierzchni bitumicznej i szerokości jezdni 5,0 m, lewostronnym chodnikiem przechodzącym w km 0+046,00 w prawostronny o szerokości 2m oraz lewostronnym poboczem o nawierzchni gruntowej ulepszonej w km 0+046,00 do km 0+369,25; - budowę ul. Stanisława Wyspiańskiego na odcinku od km 0+142,00 do km 0+432,51 o nawierzchni bitumicznej i szerokości jezdni 5,50 m, lewostronnym chodnikiem o szerokości 2m oraz zatoką autobusową oraz prawostronnym poboczem o nawierzchni gruntowej ulepszonej; - budowę ul. Juliana Ursyna Niemcewicza na odcinku od km 0+002,75 do km 0+320,09 o nawierzchni bitumicznej i szerokości jezdni 5,0 m oraz poboczem o nawierzchni gruntowej ulepszonej od km 0+002,75 do km 0+308,09. Dla potrzeb doświetlenia przejść dla pieszych zostaną zastosowane latarnie solarne. 2.2 Szczegółowy opis zakresu robót zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, który zawiera dokumentację projektową, przedmiary robót, dokumentację techniczną, szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt stałej organizacji ruchu, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzję pozwolenia na budowę Nr 267/2016, - z zachowaniem następujących warunków, zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 1-4 oraz art. 42 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r – Prawo budowlane (tj. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) opisanymi w Decyzji pozwolenia na budowę Nr 267/2016 z dnia 14 września 2016r, która od dnia 29.09.2016r jest decyzją ostateczną: 1) Wykonawca w czasie trwania robót przejmuje odpowiedzialność za stan oznakowania i zabezpieczenia wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na terenie objętym robotami zgodnego z projektem stałej organizacji ruchu (zał. nr 1 do SIWZ). 2.3 Przedmiary robót w zakresie objętych zamówieniem dróg wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ mają wyłącznie charakter pomocniczy i mają na celu ułatwienie dokonania wyceny robót. Oznacza to, że prace, które zostały ujęte w dokumentacji projektowej wchodzą w zakres zamówienia podstawowego nawet wówczas, jeśli zostały pominięte w przedmiarach robót. 2.4 Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać materiału lub urządzenia ofertowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. 2.5 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie opracowania (wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień) określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2.6 Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy i koordynacji robót z Inspektorem nadzoru w zakresie organizacji robót, koordynacji i bezpieczeństwa wykonywania robót. 2.7 W szczególności do obowiązków Wykonawcy należy przedstawienie, najpóźniej 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy wiążącej strony: 1) Harmonogramu rzeczowego, sporządzonego w stopniu i szczegółowości niezbędnej do fakturowania wykonanych robót. Harmonogram rzeczowy powinien uwzględniać w szczególności terminy wykonania poszczególnych elementów robót. Terminy realizacji poszczególnych zadań Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym i wskazać w Harmonogramie rzeczowym. Poza wymogami określonymi powyżej harmonogram powinien zawierać także takie punkty jak: podział robót wg ich rodzaju, elementu robót, 2) Kosztorysu ofertowego, na podstawie którego została dokonana kalkulacja ceny oferty złożonej przez Wykonawcę. 2.8 Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę: 1) Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia nie mniej niż 50 % pracowników w rozumieniu art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca1974r. Kodeks pracy ( t.j. Dz.U. 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli pracowników wykonujących prace fizyczne, na cały okres realizacji zamówienia. 2) Zatrudnienie osób, o których mowa w pkt 1) nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez te osoby czynności w ramach realizacji umowy i najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające ten fakt w postaci oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracowników biorących udział w wykonaniu zamówienia na podstawie umowy o pracę, w oświadczeniu wykonawca lub podwykonawcy określą również ogólną liczbę pracowników zatrudnionych. 3) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu, oświadczenie, o którym mowa w pkt 2), w przeciągu 7 dni od daty podpisania umowy. Kolejne oświadczenia Wykonawca lub podwykonawcy będą składali co 2 miesiące od daty złożenia pierwszego oświadczenia, a ostatnie wraz ze złożeniem zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych i gotowości do odbioru końcowego. 4) Wykonawca zobowiązany jest na każde wezwanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 10 dni licząc od dnia doręczenia tego wezwania przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt 3). 5) Obowiązek zatrudnienia osób, o którym mowa w pkt. 1) zostanie spełniony również w sytuacji zatrudnienia ich przed złożeniem przez Wykonawcę oferty na przedmiotowe zamówienie. 6) Zapłata wynagrodzenia dla osób wymienionych w pkt 1) odbywać się będzie w systemie miesięcznym. 7) Zobowiązanie Wykonawcy do zatrudnienia osób na zasadach, o których mowa w pkt 1), w terminie, o którym mowa w pkt 2) dotyczy również faktycznie zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia podwykonawców. W tym przypadku zapisy umów Wykonawcy z podwykonawcami muszą regulować kwestię zatrudnienia osób analogicznie jak umowa Wykonawcy z Zamawiającym, by bezwzględnie umożliwić Wykonawcy realizację obowiązku przedłożenia dokumentów, o których mowa w pkt 2), pkt 3), pkt 4). Niespełnienie w tych okolicznościach wymienionych wymagań umów o podwykonawstwo pociągnie za sobą zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę powyższego wymagania poprzez zlecenie przeprowadzenia kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8) Zatrudnienie przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców na zasadach określonych w pkt 1) i pkt 2) osób do wykonywania czynności wskazanych w pkt1), jest równoznaczne ze spełnieniem przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia tych osób, określonego w pkt1) jedynie w odniesieniu do zakresu objętego umową o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 9) W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku określonego w pkt 1) przez okres co najmniej 30 dni Zamawiający ma prawo wstrzymać realizację przedmiotu zamówienia do czasu, w którym Wykonawca lub Podwykonawca skieruje do wykonywania zamówienia osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 10) W przypadku zwłoki Wykonawcy w wywiązaniu się z obowiązku dostarczenia dokumentów, o których mowa w pkt 2) lub pkt 3) lub pkt 4), Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości 100,00 zł za każdy dzień zwłoki, licząc od terminu określonego odpowiednio w lub pkt 3) lub pkt 4). 11) Zamawiający może odstąpić od umowy w następujących przypadkach : a) Wykonawca przez okres co najmniej 2 miesięcy nie będzie wypełniał obowiązków wskazanych w pkt1) i 2), b) Wykonawca uchyla się od wypełnienia choćby jednego z obowiązków określonych w pkt 3) lub pkt 4). 12) Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej wraz z podaniem uzasadnienia. UWAGA: Zamawiający informuje, że wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieniu art. 632 §1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks cywilny (tj. z 2017r. poz. 459). Wynagrodzenie ryczałtowe z zasady jest niezmienne nawet, jeśli w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. Wykonawca musi wykonać wszystkie prace niezbędne do zakończenia przedmiotu umowy, choćby nie były osobno wyszczególnione i musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach