Przetargi.pl
„Budowa dróg gminnych na ternie Gminy Pelplin – Wielki Garc i Rudno”

Gmina Pelplin ogłasza przetarg

  • Adres: 83-130 Pelplin, plac Grunwaldzki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 536 12 61, , fax. 536 14 64
  • Data zamieszczenia: 2019-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pelplin
    plac Grunwaldzki 4
    83-130 Pelplin, woj. pomorskie
    tel. 58 536 12 61, , fax. 536 14 64
    REGON: 19167533300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa dróg gminnych na ternie Gminy Pelplin – Wielki Garc i Rudno”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Część I: Budowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Wielki Garc: o nawierzchni bitumicznej, która obejmuje odcinek drogi oznaczony w projekcie, jako A-B od drogi gminnej 215021G do drogi wojewódzkiej DW229 długości 321,1 m oraz odcinek drogi wewnętrznej C-D od DW 229 do odcinka A-B długości 56,81m. W rejonie powiązania z drogą gminną 215021G w dostosowaniu do stanu istniejącego należy wykonać odcinek nawierzchni oznaczony w projekcie, jako E-F. Ponadto należy wykonać zjazd publiczny, zjazdy indywidualne, chodniki, miejsca postojowe oraz wszystkie inne elementy przewidziane do wykonania w dokumentacji projektowej. W ramach zadania wykonać należy również odwodnienie drogi poprzez budowę kanalizacji deszczowej z wpustami deszczowymi. Zamawiający zastrzega, że do dnia 31.12.2019 r. dokona rozliczeń za całkowicie zakończone etapy lub elementy robót ustalone zgodnie z harmonogramem organizacji i wykonania przedmiotu umowy na łączną kwotę nie większą niż 430.000,00 zł brutto. Wykonawca nie później niż do dnia 06.12.2019 r., zobowiązany jest wystawić faktury częściowe za całkowicie zakończone etapy lub elementy robót ustalone zgodnie z harmonogramem organizacji i wykonania przedmiotu umowy na łączną kwotę nie większą niż 430.000,00 zł brutto. Rozliczenie pozostałego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w 2020 r. Szczegóły określono w projekcie umowy. Wykonawca zapewni nadzór archeologiczny i prowadzenie ewentualnych badań archeologicznych zgodnie z opinią archeologiczną Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZA.5183.1049.2017.JM z dnia 6.11.2017 r. oraz decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZA.5161.273.2018.JM z dnia 24.04.2018 r (dokumenty zawarte w dokumentacji). Cenę za nadzór archeologiczny Wykonawca powinien uwzględnić w cenie kontraktowej, natomiast koszty prowadzenia ewentualnych badań archeologicznych pokryje Zamawiający. Cena kontraktowa przewidziana za nadzór archeologiczny nie może być większa niż 1,0 % wartości całego zamówienia. Koszt ewentualnych badań archeologicznych ustalony zostanie przez Zamawiającego w przypadku ich wystąpienia i nie należy uwzględniać go w cenie oferty. 2. Część II: Budowa ul. Kościelnej w miejscowości Rudno: o nawierzchni bitumicznej na odcinku pomiędzy posesja ul. Kościelna 1, a zjazdem na drogę powiatową nr 2716G. Droga o szerokości pasa 2,5m. Całkowita szerokość jezdni 5,0m. Pochylenie poprzeczne jezdni daszkowe o wartości 2%. Zadanie obejmuje również wykonanie przebudów istniejących powiązań z drogami dochodzącymi. Skrzyżowania z w/w drogami w dostosowaniu do stanu istniejącego, z przebudową niezbędnych odcinków potrzebnych do powiązania ze stanem istniejącym. Zadanie obejmuje ponadto wykonanie zjazdów indywidualnych, zatok postojowych, chodników oraz wszystkich innych elementów przewidzianych do wykonania w dokumentacji projektowej. W ramach zadania wykonać należy również odwodnienie drogi poprzez budowę kanalizacji deszczowej z wpustami deszczowymi. Należy przebudować również całość sieci wodociągowych w przebudowywanym pasie drogi ze względu na zły stan techniczny tych sieci. Przebudowa sieci wodociągowej 110PE wraz z odejściami bocznymi i przyłączami o średnicach 40PE, 63PE, 90PE. Zadanie obejmuje również przebudowę kablowych linii elektroenergetycznych niskiego napięcia kolidujących z budowanym układem drogowym. Zamawiający zastrzega, że pierwsza płatność faktur częściowych za całkowicie zakończone etapy lub elementy robót ustalone zgodnie z harmonogramem organizacji i wykonania przedmiotu umowy dokonywane będą nie wcześniej niż 20.03.2020 r. Szczegóły określono w projekcie umowy. 3. W przypadku, gdy w dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ, wskazane zostały znaki towarowe, pochodzenie materiału, produktu, urządzenia itp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, produktu, urządzeń równoważnych tzn. o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę (art. 30 ust. 5 ustawy P.z.p.) W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne; 4. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiony jest w dokumentacji technicznej oraz przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) dla części I 2) 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) dla części II - Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w rozdziale 16 specyfikacji. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2019 poz. 310 z zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy oddział w Pelplinie nr rachunku: 62 8342 0009 2000 0358 2000 0004

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach