Przetargi.pl
Zawarcie umowy ramowej na konserwację i modyfikację linii światłowodowych i kanalizacji teletechnicznej sieci TASK

Politechnika Gdańska - Centrum Informatyczne Trójmiejskiej Akademickiej Sieci Komputerowej ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, Gabriela Narutowicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 472 411, , fax. 583 471 006
  • Data zamieszczenia: 2019-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska - Centrum Informatyczne Trójmiejskiej Akademickiej Sieci Komputerowej
    Gabriela Narutowicza 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 472 411, , fax. 583 471 006
    REGON: 16200000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zawarcie umowy ramowej na konserwację i modyfikację linii światłowodowych i kanalizacji teletechnicznej sieci TASK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: Zawarcie umowy ramowej na konserwację i modyfikację linii światłowodowych i kanalizacji teletechnicznej sieci TASK. 2. Szczegółowy zakres czynności określa załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Celem umowy ramowej, której zawarcie stanowi przedmiot postępowania, jest ustalenie warunków dotyczących realizacji zamówień publicznych na wykonywanie prac, których zakres został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ, jakie mogą zostać udzielone Wykonawcom w okresie jej obowiązywania. 4.Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt. 2 Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej z maksymalnie trzema Wykonawcami. 5.W ramach zawartej umowy Zamówienia wykonawcze udzielane będą, wg bieżących potrzeb Zamawiającego, Wykonawcom, z którymi zostanie zawarta umowa ramowa według następujących zasad: 1)Zamawiający będzie zapraszał Wykonawców, z którymi podpisał umowę ramową, do składania ofert na wykonanie robót (z zakresu objętego umową ramową). 2)Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający prześle Wykonawcom specyfikację istotnych warunków zamówienia. 3)W specyfikacji istotnych warunków zamówienia określony będzie szczegółowy zakres prac będących przedmiotem zamówienia, termin wykonania zamówienia, warunki gwarancji, termin i miejsce składania i otwarcia ofert, termin związania ofertą. 4)Każdy z Wykonawców zobowiązany będzie złożyć ofertę, spełniającą wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia przesłanej przez Zamawiającego wraz z zaproszeniem do złożenia oferty. 5)Oferta składana w wyniku zaproszenia, o którym mowa w pkt 1), nie może być mniej korzystna od oferty złożonej w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej. 6)W formularzu rzeczowo-cenowym oferty Wykonawcy będą zobowiązani wyszczególnić wszystkie prace objęte zamówieniem, przy czym jednostkowe ceny za poszczególne prace w ofercie nie mogą być wyższe od odpowiednich cen jednostkowych zaoferowanych w postępowaniu o zawarcie umowy ramowej. 6.Zamawiający będzie wydawał Wykonawcom na bieżąco według zapotrzebowania materiały niezbędne do realizacji zamówień wykonawczych, zawarte w wykazie materiałów, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 7.Wykonawca powinien skalkulować cenę oferty z uwzględnieniem wszelkich kosztów, jakie poniesie z tytułu zgodnej z obowiązującymi przepisami i treścią umowy realizacji przedmiotu zamówienia, w tym z uwzględnieniem konieczności wykonywania części zakresu zamówień realizowanych na podstawie umowy ramowej w godzinach nocnych. 8.Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy ramowej, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz wzorze umowy wykonawczej, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 9.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty w wymiarze, co najmniej 24 miesięcy, licząc od dnia ich końcowego odbioru. Okres rękojmi jest dodatkowym kryterium oceny ofert; punkty będą przyznawane za wydłużenie okresu rękojmi, do maksymalnie 60 miesięcy. Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale XV SIWZ. 10.Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. 11.Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 12.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 13.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub zgłoszonego przez niego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań osób wykonujących następujące czynności: fizyczna realizacja robót budowlanych i prac montażowych oraz innego rodzaju prac fizycznych związanych z realizacją przedmiotu umowy wykonawczej, jak również obsługa maszyn, sprzętów i urządzeń niezbędnych do wykonania robót/prac, o których mowa wyżej. 14.Sposób dokumentowania zatrudnienia został określony w § 5 ust. 8 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 15.Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli zostały określone w § 5 ust. 10-12 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 16.Sankcje z tytułu niespełnienia powyższych wymagań zostały określone w § 14 ust. 1 pkt. e) i f) wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 40.000 zł. Szczegółowe informacje zawiera rozdział X SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Fakultatywnie: a) pełnomocnictwa, b) zobowiązania podmiotów trzecich. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach