Urząd Miejski w Żarowie ogłasza przetarg
- Adres: Żarów, ul. Zamkowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8580-591, 8580-778, 8580-4
- Data zamieszczenia: 2019-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Żarowie
ul. Zamkowa 2 Żarów, woj. dolnośląskie
tel. 074 8580-591, 8580-778, 8580-4
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zarow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie dróg dojazdowych do gruntów rolnych zwane dalej „Przedmiotem Umowy”obejmująca dwie części (zadania) pn.: Część 1 (Zadanie 1) – Gołaszyce droga dojazdowa do gruntów rolnych, Część 2 (Zadanie 2) – Pożarzysko droga dojazdowa do gruntów rolnych, 1.1 Zakres rzeczowy Przedmiotu Umowy obejmuje: Część 1 (Zadanie 1) – Gołaszyce droga dojazdowa do gruntów rolnych. Na przedmiot umowy składa się przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Gołaszyce, w obszarze działek numer: 78, 76, 51, 50 AM1 obręb: 0003 Gołaszyce. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności przebudowę istniejącej nawierzchni nieulepszonej, stanowiącej drogę dojazdową, na nawierzchnię utwardzoną ulepszoną z betonu asfaltowego. Sposób wykonania prac będzie obejmował wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni utwardzonych, następnie wykonana zostanie warstwa wzmacniająca podłoże gruntowe oraz nowa warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej, na którą zostanie ułożona nawierzchnia z betonu asfaltowego, a na poboczach nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Długość przebudowywanej drogi: 270,00 m. Wspólny słownik zamówień: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni Część 2 (Zadanie 2) – Pożarzysko droga dojazdowa do gruntów rolnych. Na przedmiot umowy składa się przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Pożarzysko, w obszarze działek numer: 259, 258 AM1 obręb: 0012 Pożarzysko. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności przebudowę istniejącej nawierzchni nieulepszonej, stanowiącej drogę dojazdową, na nawierzchnię utwardzoną ulepszoną z betonu asfaltowego. Sposób wykonania prac będzie obejmował wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni utwardzonych, następnie wykonana zostanie warstwa wzmacniająca podłoże gruntowe oraz nowa warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej, na którą zostanie ułożona nawierzchnia z betonu asfaltowego, a na poboczach nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Długość przebudowywanej drogi: 240,00 m. Wspólny Słownik Zamówień: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części zamówienia 2. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną z części (zadań), lub na dwie części (zadania). Złożone oferty będą oceniane osobno na każdą z części (zadań). 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art.29 ust 3a ustawy Pzp) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) wykonywanie robót ziemnych, wykonywanie robót drogowych; b) wykonywanie robót ziemnych, wykonywanie robót drogowych; 10. Wykonawca nie później niż do dnia podpisania umowy na realizację zamówienia przedstawi zamawiającemu wykaz osób wykonujących czynności określone w pkt. 9 niniejszego rozdziału – według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 11. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 12. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności1 bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 13. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności. 14. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 15. Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 100 zł (słownie: sto złotych 00/100) za każdy dzień opóźnienia w przekazaniu zamawiającemu wykazu osób wykonujących czynności określone w pkt. 9 niniejszego rozdziału – według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) W przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów - Zobowiązanie tego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów wg załącznika nr 9 do SIWZ, 4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2. 11. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w §5 pkt. 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). tj.: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa / remont dróg gminnych, sieci wod.-kan., remont mieszkań komunalnych, opracowanie dokumentacji projektowych, zagospodarowanie terenów miejskich i rekreacyjnych
Dodano: 2024-07-12 - Radakowice – droga dojazdowa do gruntów rolnych
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Dusznikach Zdroju
Dodano: 2024-07-11 - Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej dla budynków ul. Ks. Gorczycy 2, Pl. Wolności 7, ul. Ks. Rudy 1 i 3 w Sycowie
Dodano: 2024-07-08 - Przebudowa dróg gminnych ul. Cembrowskiego, Stumetrówka oraz Ks. Jadwigi w Żarowie
Dodano: 2024-06-28 - Remont nawierzchni bitumicznej we Wrocisławicach jako roboty uzup. do zadania Nakładki asfaltowe w ramach Remontów dróg i placów w mieście i Gminie Śr.Śl.do umowy podst.j WZP 272-18/24 z 15.03.2024r.
Dodano: 2024-06-26 - „Przebudowa i rozbudowa PSP nr 1 w Jelczu-Laskowicach oraz budowa budynku kotłowni gazowej wraz z zagospodarowaniem terenu”
Dodano: 2024-06-19 - Rozbudowa Budynku Remizy OSP w Taczalinie – etap II
Dodano: 2024-06-04 - Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Żukowice
Dodano: 2024-05-31 - Budowa sieci wodociągowej w gminie Zawonia.
Dodano: 2024-05-23